donderdag 6 november 2014

"*B*L*I*J*!!",....


*B*L*I*J*,..

met een heerlijk plekje in de woonkamer,
met de grote Granny met mooie haakrand,
de paarse sokken voor jongste dochter,
en de vingerhoedjes,...

Zo kun je wel een avondje zitten, toch?


*B*L*I*J*,..

met heerlijke lapjes die ik heb gekregen van Jolanda,
omdat we lapjes ruilen met elkaar omdat we allebei bezig zijn met de vingerhoedjes
en zo weer andere lapjes hebben voor het toppie,...

Goed idee, toch?


*B*L*I*J*,..

dat het 'vrouwtje' op het juiste moment keek naar deze malle halve beagle
met camera naast mij,...

Om op te vreten, toch?


*B*L*I*J*,..

dat de kanten vitrage van een Zweeds bedrijf zo'n gezellige uitstraling geeft 
en dat dit 'vrouwtje' daar zo van houd,...

Hopelijk kan het mannetje van dit vrouwtje het ook waarderen, toch?


*B*L*I*J*,..

dat dit 'vrouwtje het vanmorgen heeft opgehangen,
met schroeven en een schroevendraaier in de weer is geweest,....

Zo zal het mannetje minder snel zeggen dat hij hier niet 
*B*L*I*J*
van wordt, toch?


*B*L*I*J*,..

ben ik ook dat ik nu erg moe ben 
en een beetje last heb van mijn lijf,...

Dan kan ik nu heerlijk met mijn Sjaantje in de weer zijn, toch?


21 opmerkingen:

  1. We moeten de BLIJE dingen in ons leven blijven zien... met je eens !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij om bij jou huisje langs te kunnen komen :0)))

    Enne willen wij ook elkaars vingerhoedjes lapjes blij maken ?
    Dat zou wel heel bijzonder leuk zijn ; 0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk blogje, geniet ze lekker alles!!
    Knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na gedane arbeid is het goed rusten!! Maar ja hélemaal niks doen, is ook moeilijk, heerlijk toch die vingerhoedjes en sokken. De gordijnen staan fantastisch.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, wat zal je mannetje zeggen, daar ben ik wel benieuwd naar. Ik weet dat die van mij de gordijnen maar niks zou vinden maar wel blij is als ik zelf schroevendraaiers ed ter hand neem!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blij met zo'n blogje. Dat geeft een goed gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blij met het warme plaatje van een stoel met allemaal leuke dingen om mee aan de slag te gaan.
    En zijn de gordijntjes goed bevonden?
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig blogje. Ik kan me goed indenken dat je blij wordt van zoveel gezelligheid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi wilma
    Ik vind je gordijnen prachtig en super romantische samen met je knusse stoel en je heerlijke handwerkjes kan ik mij helemaal voor stellen dat je blij maakt op de bank je lieve schat van halve beagel wat wil je nog meer het zij zo de kleine dingen die je des te meer waadeer was weer een heerlijk verhaaltje van uit gezellig huisje kuin
    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik word helemaal blij van jouw verhaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. BLIJ ! Zo'n geweldige Blog post te lezen !

    Met vriendelijke groetjes,
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk blogverhaal.
    Ik vind je nieuwe vitragegordijnen hartstikke leuk en gezellig er uit zien.
    Misschien een zinnetje uit de VS voor je man (als hij de vitrage niet zo ziet zitten ):
    A Happy Wife = A Happy Life ! Kun je ook nog ergens op borduren,denk je niet ?
    Fijne avond, hartelijke groet van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar wordt ik weer blij van....*Ü*...

    Die zweedse vitrage ligt hier ook al ruim een jaar. Voor ooit...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent een gelukkig mens, dat je blij kan zijn met de "gewone" dingen. Dat is helaas niet iedereen gegund.
    Ook ik word daar altijd erg blij van! Ik ga zo eerst eens even genieten van een lekkere Latte met een paar kruidnootjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij kan zeker blij zijn met zulke mooie en gezellige dingen , groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet dat er knus uit! Het mannetje zal dat toch zeker ook mooi vinden.
    En wat ziet die Jane er toch prachtig uit. Zulke mooie kleuren, om jaloers op te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo gezellig bij jou in huis te kijken
    Blij met de mooie gordijnen, blij en voldaan na toch best een hele klus.
    mannetje kan trots en blij zijn.
    Fijn weekeinde, en handwerk plezier met alle mooie werkstukken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk om zo'n blij blogje te lezen. Je hebt een gezellig huis en je grote granny vind ik fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig hoor die nieuwe gordijnen, en een geweldige grote granny, leuk idee.
    En ik ben een beetje jaloers op je vingerhoedje, ik wil er ook graag mee beginnen maar Dorry was uitverkocht met de stempel dus moet ik even wachten. Ik heb ook geen zin en tijd om ze te tekenen.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma