vrijdag 28 november 2014


De laatste tijd zijn we bezig met behangen en schilderen in mijn hobbykamer 
en ik moet zeggen dat het al behoorlijk begint op te schieten.
Het wordt een heerlijke kamer waar ik heel wat uurtjes kan doorbrengen,..

Zie je die tops liggen op het witte tafeltje?


Als dan toch de hele kamer leeg moet kan je bij het terug zetten gelijk even alles met een kritisch oog bekijken en zo werd er een stapeltje met tops in de maak gezellig op een schattig wit tafeltje gelegd
en met een schommelstoeltje ernaast staat het zo ontzettend leuk!!


De eerste die op de stapel ligt is mijn Nearly Insane met de mooie diepe warme rode kleuren met veel verschillende printjes.
Met zoveel plezier zijn deze blokken gemaakt zonder er Nearly Insane van te worden.

Een rand moet om de top heen en hij is klaar om gedubbeld te worden,.....


De Trick or Treat mandjes liggen ook op de stapel 
en hier is de klad in gekomen omdat ik zo zeker was dat ik al aan het eind bezig was
en al gauw bleek dat ik net over de helft was,...

Wat een tegenvaller en werd er ineens niet 1 mandje meer gemaakt!!


De Home Sweet Home ligt te wachten op huis nummer 4 
die nog steeds niet helemaal af is 
en ik weer andere dingen ben gaan doen,.....


Dit is Maria´s Garden en is van heel lang geleden en had vreselijk veel moeite om de bloemen op de rand te appliceren.
Dan is deze top ook klaar 
en denk dat het nu wel wat beter gaat om er bloemen op te krijgen,....


Deze is wel heel erg 
en ligt er dan ook al jaren!!
De Weddingring met romantische roosjes 
die ik te truttig vond voor een man
en als ik hem nu zie,....

Wat zonde zeg ,...
Hij is toch best wel leuk met al die rozenstofjes in antieke kleuren,...

Het tafeltje is leeg en toch wil ik er nog 1 laten zien,...


Mijn Dear Jane waar nog vaak een blokje voor gemaakt wordt 
en dit dan toch een ander verhaal is dan de tops die in de hoek zijn gesmeten 
en nu op een tafeltje liggen,...


En dan ligt deze zware jongen er nog waar ik mee ben begonnen om ruitjes te quilten.

Deze maar eens beneden neerleggen bij mijn stoeltje
en zo in de avond een steekje te maken.

De andere tops ook eens af maken want het zijn best prachtige quilts 
die liggen te wachten om straks iemand met liefde warm te krijgen,...

Toch wel fijn om straks een opgeruimde hobbykamer te hebben 
en ben wel benieuwd hoe snel het er weer een bende zal zijn!!
*Ü*



26 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende quilts met mooie kleuren...maar o zo jammer dat je ze niet afmaakte...komt dat er nog aan? Liefs! RLLedda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg ook zo tegen het einde van het jaar UFO-koorts. Ben nu bezig met een quilt waar alleen de rand nog van gequilt moest worden maar ik wist steeds maar niet hoe en dus belandde deze op de UFO stapel. Succes met quilten en gewoon stap voor stap een ufootje wegwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful work, I love your projects, the colorcombinations are great.
    Greetings,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie projecten hoor, maar wat zal dat tafeltje akelig leeg zijn als alle "lappen"zijn weggewerkt! Zet dus maar tijdig weer nieuwe projecten op. Fijn weekeinde!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat zijn dat veel mooie projecten zeg. Je hoeft je dus nog niet te vervelen. Ach een ding tegelijk zit ook niet in ons hadwerkbloed. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wilma, ik kijk mijn ogen uit, wat een prachtig handwerk!
    Fijn weekend,liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zou toch heel erg jammer zijn als die mooie tops nooit quilts gaan worden!
    Ik snap het wel, iets nieuws beginnen is zooooooo leuk!!!!
    Maar iets af hebben ook, dus misschien deze winter?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dan wordt jou kamer niet voor niets opgeknapt en kun heb je genoeg werk om er straks heerlijk in te werken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat veel en mooie tops.
    Moet je toch echt quilts van maken
    Fijn weekeinde Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige lappen heb je daar liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, echt afmaken alles, want wat een pracht aan nog-net-niet-affe quilts heb je liggen! Mijn persoonlijke favorie is die weddingring; helemaal niet truttig, maar supermooi.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige quilts gaan dit worden! Er zo nu en dan maar fijn aan werken dus. Ik ben ook al sinds 2007 met mijn Sjaantje bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 7 hele mooie projecten !
    Mijn favorieten zijn, denk ik, je Dear Janequilt en die op de laatste foto. Zucht, zo mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk om ze steeds met andere ogen te bekijken als ze even gelegen hebben ..toch :0))
    Zo blijftvt ook leuk om ze (verder/af) te maken ...
    Ben eigenlijk wel benieuwd naar je 4 e huis ; 0)

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie projecten heb je onder handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een eigen hobbykamer is een heerlijke plek! Het 'nadeel' is dan misschien dat er nog wel eens wat blijft liggen, maar je hebt goed grote schoonmaak gehouden! De tops van je quilts zijn erg mooi, wat zonde om ze te laten liggen en niet af te maken, maar ja, het gevoel erbij moet natuurlijk wel goed zijn en het moet leuk blijven om te doen.
    Heel veel creaplezier in de mooie hobbykamer en natuurlijk ook veel plezier bij het afmaken van de top(s).
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  17. met zo'n nieuwe hobbykamer zal het vast wel lukken om ze af te gaan maken

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your corner is incredible ! I like the variety: Really great!!!!! Congrats.
    Hugs, Carmen María.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hobby kamer zal zeker prachtig worden☺
    Met je mooie tops en je heerlijk schommelstoel ik heb ook een heerlijke hobbykamer zit er eigelijk nooit vind het in de huis kamer gezelliger
    Liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tjonge-jonge zeg, wat laat je mooie quilts zien! Ze zijn helemaal mijn smaak en de kleuren helemaal geweldig! En die Nearly Insane...om gek van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Your quilts are so beautiful and they make me want to sew. My favourite is your Nearly Insane quilt. I love seeing the pictures of all the quilts in your hobby room!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijke show & tell!! :o))
    Hoe lang je hobbykamer opgeruimd blijft? 1 week? ;o)))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige quilts in de maak! Stel je voor dat je helemaal niets meer af te maken had, vreselijk toch?! Ik vind de schommelstoel ook een schatje, het wordt vast een heerlijk hobby kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fantastisch om al je mooie projecten zo bij elkaar te zien! Echt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ¡¡Que labores mas bonitas haces.
    ¡¡ Feliz Año Nuevo¡¡
    Nieves-Mª

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!