maandag 24 november 2014

"Mijn huisje is de plek",....


WAAR ik met mijn vingerhoedjes zit te rommelen
en geniet van het lapje wat ooit een quilt moet worden.


WAAR ik steeds weer een nieuwe draad door de naald moet doen
en daar tegenwoordig ietsjes hulp bij krijg.


WAAR ik stofjes gebruik voor mijn vingerhoedjes van lieve blogvriendinnetjes.


WAAR mijn vee op de net schone bank gaat liggen slapen.


WAAR met vele uit een grote soeppan gegeten wordt
en natuurlijk veel wordt gelachen.


WAAR er speciale regels zijn 
en natuurlijk de ouders ook welkom zijn
en wij dit leuke windlicht kregen van een lieve schat.


WAAR de geur van een appelcaketaartje hangt 
en WAAR ik blij ben met Koopmans. dan ben je thuis.


WAAR ik weer aan het haken ben
en geniet van mijn Lalylala verslaving.


WAAR deze twee al staan op de open haard 
en ik FLIEFT kan dromen over heeel veeel Lalylala poppen.


WAAR ik heerlijk mijzelf kan zijn!!

Fijne maandag.

24 opmerkingen:

  1. Weer heel leuk om te lezen...
    En wat is toch fijn om omringd te zijn van die lieve diertjes,he...
    Kun je toch niet zonder,he.
    Ik ruik de soep tot hier.Je lalylala's zijn zeer mooi geslaagd.
    Mooi..., groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig allemaal weer..en die lalylala poppetjes ..wat een dotjes..zijn die makkelijker te maken dan een konijn ??..;0)
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk allemaal , als je hier naar kijk dan ben je ook blij met je eigen spullentjes en hobby , , knap allemaal groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk huisje :0)))
    Zou t komen door wie er woont ...

    t Botje komt nog niet eens in mijn Vingerhoedjes lap voor (0)
    Terwijl ik eens t lapje toch zelf vanuit een handwerkbeurs mee MOEST nemen :0))
    Geen hondje (s) in mijn huis ... maar nu kan ik jou als (herrinerings)reden om m eindelijk eens te tekenen en knippen gebruiken :0))

    Lapjes zijn soms een raadsel ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijk blogje, zo hoort je thuis ook te zijn! Je vingerhoedjesquilt wordt erg mooi, mooi warm met dat rood. Groetjes Betty.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De warmte, liefde en gezelligheid straalt gewoon door het pc scherm. Mooi die vingerhoedjes en de rest natuurlijk ook. Groetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een gezellig blog, en een gezellig huis, dus je zult denk ik ook een gezellig mens zijn. Vooral je Dear jane vind ik om te smullen!!
    Groet van Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk die poppetjes.
    En mooi je vingerhoedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig dit te lezen en te zien.
    Blij mer de kleine dingen makt je rijk.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja schrijf foutje zie ik.
    De tablet is snel
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie posting!
    Toch wel fijn om zo een thuis te hebben hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En zo hoort een huis ook te zijn. Net als een jas die precies van maat is en goed aanvoelt.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke blogpost om te lezen!!!! Je Lalylala popjes zijn leuk is het een Nederlands patroon? En waar te koop?
    Je vingerhoedjes groeien goed! Ze worden mooi in die kleuren.

    Fijne week in je knusse huisje en groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En zo is het maar net.Helemaal mee eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een huis waar de warmte van af straalt,...
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezelligheid en warmte! En wat een leuk windlicht! Die Lalylala poppen zijn zo leuk! Ik kan me voorstellen, dat je er geen genoeg van krijgt!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk zo'n warm blogje op de vroege morgen. Ik vind je Lalylala poppen zooooo leuk! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi verwoord en een heel gezellig en knus huis!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma