woensdag 12 november 2014

"Plan van aanpak",...


Het is alweer bijna een maand geleden dat er blokjes voor mijn Sjaantje op mijn internet huisje waren te zien.

Dat wordt dus wel weer tijd dat er blokjes te zien zijn
en daarom blok I-7 Mac and Muff en I-8 Pete's Paintbox,...


I-9 Chase A Myth en I-10 Iris' Medallion zijn van die blokjes waar je iets langer dan verwacht mee bezig bent
en toch een paar uurtjes later gingen ze kant en klaar op hun plekje in de map,....


I-11 Cayote Chase waar de wybertjes op werden geappliceerd en I-12 Fred's Square Fair die mij een beetje deed denken aan mijn te gekke Nearly Insane door de vele kleine stukjes,...

Doet mij eraan denken dat ik nog een randstof moet halen voor die te gekke quilt,....


En als laatste in de rij I-13 Sweet Harmony ligt er een beetje vreemd bij waardoor de lijntjes niet even groot lijken 
en gelukkig wel zijn,...

Ja, zou ik ook zeggen,...
;o)


Even de laatste blokjes van rij I bij elkaar 
en dat wil zeggen dat er 117 blokjes af zij.

Zag net dat ik 30 augustus 2013 ben begonnen 
en zag ook dat ik de blokjes eind 2014 af wou hebben,...

Bij het beginnen van een nieuwe quilt heb ik altijd een plan van aanpak
en zie dan toch al snel dat ik werkelijk maar wat doe,..
de stoffen pak ik willekeurig 
en mijn plan van aanpak ben ik al heel snel vergeten,...

Hebben jullie een plan van aanpak
en houden jullie die ook vast 
zoals ik?
*Ü*


20 opmerkingen:

  1. Mooie blokjes!
    Ik ben veel te chaotisch voor een plan van aanpak. Het liefst doe ik van alles door elkaar, begin ondertussen ook nog aan nieuwe dingen & mijn planningen kloppen dus nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een lieve blokjes! Jane blijft toch boeien, he? Mijn Jane-tje ligt nog steeds te rusten... terwijl ik toen toch ook een plan van aanpak had... ;)
    Ondertussen probeer ik nu eerst maar eens al mijn "indekastbelandeUFO's" af te maken en dat is toch ook wel weer leuk!
    Groetjes, Ria,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, de plan van aanpak is altijd wel aanwezig! Bij iedere nieuwe quilt, die ik begin, en als ik de stapel ufo's doorkijk, plan ik ook altijd heel veel. Alleen....helaas, er komt nooit iets van terecht! Blij te lezen dat ik niet de enige ben! Je Jane-blokjes zijn mooi, het blijft een leuke quilt om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi werk, Wilma ! I admire your persistence :))

    XOXOXO
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb altijd wel een plan van aanpak, maar tijdens het maken blijft dat veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een goed begin is t halve werk ... toch :0))
    Lapjes blijven verrassen en daardoor blijft t ook zo leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie blokjes en het is zulk mooi werk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zijn ze weer. Nee, ik heb geen PvA. Nooit gehad ook. Ik doe maar wat. Ik denk niet verder dan het volgende blokje of de volgende ronde. Ik wil wel graag danendan klaar zijn met iets. maar als het niet lukt, dan niet. Maar meestal kan ik het wel aardig inschatten. Ik ben gewoon bezig en ik zie wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Plan van aanpak? Niet hier. Geeft zoveel stress als ik iets voor een bepaalde datum af wil hebben. Kijk de visite nog net niet de deur uit. Maar de tijd vliegt. Als iets bijna klaar is durf ik wel een datum te prikken. Kan er niet zo heel veel mis gaan. Hihi...
    Mooie blokjes show je weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ha Wilma had ik dat maar plan van aanpak. nee dat heb ik niet wel wil ik echt net meer dan vijf dingen hebben liggen anders wordt ik erg nerveus van alles en kan ik het niet overzien.. en dat gebeurt dus nu. gelukkig is de Dear Jane klaar . dat scheel al veel.
    dus ik ben nu druk bezig om onder de vijf projecten te komen .. of me dat lukt ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb in mijn hoofd ook alles zo klaar maar in de werkelijkheid pakt dat altijd anders uit.
    Dus een plan van aanpak zal bij mij ook niet werken.
    Als je maar plezier beleefd aan de dingen waar je mee bezig bent.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb zoveel dingen die ik graag wil doen. Dus ik kijk wel waar het schip strand

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,

    Je blokjes zien er weer erg mooi uit. Zelf heb ik eigenlijk altijd wel een plan van aanpak. Alleen het eraan houden, is niet altijd even gemakkelijk.

    Groetjes,
    Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love your DJ blocks, they look beautiful. Lovely colors, and all sewed by hand.
    I am making DJ blocks as well, they are a lot of fun and never boring.
    Greetings,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb dat ook dat sommige blokjes heel scheef lijken en dat toch niet blijken te zijn. Mijn plan van aanpak is een blokje per week. Samen met het quilten mag ik er dus zo'n vijf jaar over doen van mezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Te veel dingen vind ik leuk om te maken. Het enige wat ik me voorneem is om alles met der tijd af te maken.
    Of dat lukt zal moeten blijken.
    Je blokjes zijn weer mooi!
    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een plan van aanpak nee die heb ik niet ,wel probeer ik op dit moment 3 dingen af te maken 1 is al klaar , wat zijn je blokjes mooi goed van jou hoor . Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!