maandag 10 november 2014

"Verrassing in de lappenmand",...


Zie je dat mijn kantengordijntjes nog hangen?
Een teken dat mijn stoere mannetje ermee kan leven,....

Verbaasd en trots dat ik ze op hun plekje had gehangen met andere rails,
is het helemaal iets voor Willem,
 zoals hij mij vaak noemt,
en past het wel in het sfeertje van Scandinavisch wonen,
waar je zo ontzettend van houd, Willem,..
En ik ook trouwens!

JIPPIE!!


Op het internet volg ik wat blogs uit Zweden 
en geniet van die huizen 
en hun inrichting.

Zoals een emaille kan die als bloemenvaas wordt gebruikt zie je veel op de blogs met Scandinavisch interieur terug komen,...

mmmm,.... alleen die stofjes en lappenmand zie je dan weer niet!


Toen wij zaterdagavond heel laat terug kwamen uit Julianadorp,
waar wij bij de broer van Marc waren 
en een heerlijke strandwandeling hebben gemaakt,
lag er op de mat een heerlijke enveloppe met nog meer stofjes.

Hopelijk komt mijn enveloppe vandaag bij je aan, Simone.
(klik even op haar naam want het is vandaag helemaal genieten met de foto's van haar hoedjes-top)
De scrapzakjes gaan over en weer tussen de vingerhoedjes maaksters,...

Hoe leuk is dat?


En daar zat onderin in mijn lappenmand een heel oud probeerseltje.
Wat een verrassing!

Het ramenlapvirus is door onze Goof rondgestrooid
en vind ik nu 1 zielig raampje,...
Voor mij niet meer raampjes want ik ben met een ander virus van haar bezig!

Besmettelijk is het allemaal wel dat virus van haar!!
;o)


Even een close-up van de erg kleine 
en zo verslavende vingerhoedjes,...


Kan heel erg moeilijk stoppen met het maken van deze 286 vingerhoedjes 
en moet mij er echt zo nu en dan toe zetten om ook even wat anders te gaan doen.

De blokjes van mijn Sjaantjes-quilt moeten immers niet vergeten worden
en zal de volgende keer die laten zien,...

Wat is er toch veel moois te maken
en dat allemaal met maar twee handen,...

Zou je ook kunnen quilten met je voeten, trouwens?

PS. Als je graag mee wilt doen met het ruilen van scrapzakjes kijk dan op de pagina ruilen,
daar is meer informatie te vinden.


10 opmerkingen:

  1. Spannend ... er komt bij mij geloof ik op maandag geen post ? ...
    Dan ook nog avonddienst tot 23.15 uur ; 0)
    maar morgen ben ik vrij ...
    Je Vingerhoedjes groeien snel en mooi :0)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan toch ook niet meer van de post op aan!!
      ;o)

      Ik ben al aan het knippen geweest, gemeen hé?!

      Verwijderen
  2. Ooohhh...helemaal leuk toch die gordijnen! Heb ze ook en de bank en de stoel komt me ook bekend voor ;-)
    Je hebt het geheel ook zo mooi gemaakt met je poppen, beren en de quilts, fantastisch!! Je eigen stempel!
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, leuk die gordijnen, zou ik geloof ik niet mee aan moeten komen :o)
    En wat worden jouw vingerhoedjes leuk, mooie kleur vind ik dat, succes met alle gezellige dingen waar je mee bezig bent

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sorry Willem!!
    ;o))))))))))))))))))))))))))))))))
    Ik vind het keimooi, ALLES!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi wilma fijn dat je gordijntjes mogen blijven hangen ze zijn ook erg lief
    En je hoedjes zijn ook snoepies en ja kan het gevoel dat er zoveel leuks is om te maken en te doen en helaas mijn voeten kunnen ook niet quilten haha
    Fijne dag wilma groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En allemaal in jouw vertroude willem-kleurtjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb weer even genoten van de kleuren en het blogje.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je vingerhoedjes erg mooi Wilma !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laat in de middag ... viel je pakketje op de deurmat :0))
    Allemaal nieuwe lapjes voor nieuwe Vingerhoedjes!
    gelijk erop getekend en uitgeknipt zitten de eerste Vingerhoeejes er al aan
    met een heerlijk (geurende) beker thee erbij ; 0))

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!