dinsdag 2 december 2014

"Gezelligheid kent geen tijd?",...


Dan is het de eerste adventzondag 
en is het aftellen naar de kerst begonnen.

Ondanks dat je juist in deze maand je dierbare die er niet meer zijn zo kan missen,
genieten wij zo van deze gezellige maand met natuurlijk eerst nog pakjesavond,.....


En als je zwarte Piet dan ziet op de daken en staat te luisteren aan de schorstenen of we wel lief zijn,
is hij ineens alweer weg,..

Dag, lieve LuisterPiet!!


Afgelopen week heb ik drie mandjes gemaakt omdat ik een rietenmand vond in mijn hobbykamer met heel veel mandjes erin.

Met zoveel plezier heb ik de mandjes gemaakt
en toch wordt het dan weer vergeten,...

Gewoon omdat er zoveel leuks en moois ligt in mijn hobbykamer
 en ik steeds weer aan wat anders ga hobbyen,...

*Oh jeetje, dat doe ik nu natuurlijk ook weer om drie mandjes te maken!!*


Een klein deel van de mandjes die in de rieten mand lagen.

Zoveel kleurtjes en motiefjes,.....

Ik vind het toch M*O*O*I!!

Misschien een uurtje minder slapen per nacht,
is 7 uur in de week extra!!

Oh hoe verleidelijk,..

Het zal wel komen dat het nu aan het eind van het jaar loopt dat ik nu alles af wil maken,..
;o)

Een fijne, warme en gezellige decembermaand voor jullie!!


13 opmerkingen:

  1. Prachtig al die mooie mandjes met verschillende stofjes! Ik zou gewoon dat uurtje minder slaap inleveren om de quilt af te krijgen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie mandjes heb je gemaakt.
    ik wens jou en je familie ook een mooie feestmaand toe
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat zijn je mandjes mooi ! Is het al genoeg voor de quilt die je in gedachten hebt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch leuk om de mandjes weer op te pakken. Ziet er erg mooi uit. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om al die UFO lapjes weer eens door je handen te laten gaan :0))
    Fijne tijd ook gewenst hoor !

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk zijn ze altijd om ze te zien , maar dat huisje in die stolp of glazen pot vind ik heel leuk , ik ga je na doen , groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er weer gezellig uit. Heerlijk de maand December. Ik kijk uit naar Sinterklaas en zijn Pieten. Geweldige mooie mandjes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De mandjes zijn prachtig Wilma. Gek, maar ik herken wat je bedoelt, ook ik ben bezig met allerhande handwerkjes af te werken. Misschien heeft het met het 'nieuwe' jaar te maken en geeft het ons op deze manier een excuus om volgende maand met iets nieuws te starten ;)
    Fijne avond, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HELLO, what a beautiful Post today!
    Thanks for sharing!

    msstitcher1214@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig blogje Wilma. Leuk dat de mandjes toch steeds weer tevoorschijn komen. Ze blijven mooi! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig die mandjes! Ik gun je een extra mandje tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ondanks dat wij thuis geen Sinterklaas meer vieren, vind ik het toch altijd een gezellige tijd! De woonkamer wordt wat Sinterig. Sinds zondag staan er ook de adventskaarsen en na dit weekend kunnen de kerstquiltjes weer opgehangen worden.
    Ik vind jouw mandjes heel erg mooi! Enne...., na december wordt het ook weer gewoon januari, hoor en dan kunnen we gewoon verder handwerken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kon je je slaap maar inruilen voor quilt tijd...... het is ontspannend genoeg ;o)
    O o wat laat je toch steeds leuke dingen zien, deze mandjes zijn zo ontzettend leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!