maandag 22 december 2014

"Mijn trommeltje met lekkers",...



Soms wil je ook beneden bij je gezinnetje iets doen met naald en draad zonder dat gelijk de hele woonkamer veranderd in een grote zooi,....


Zo is dit trommeltje ontstaan met verschillende blokken erin
met het idee om dagelijks een blokje te kunnen maken 
voor de verschillende projecten,...

Zo worden er sterretjes gemaakt,...


Deze worden gemaakt van kleine restjes voor een echte sterrenquilt 
en door de jaren heen heb ik heel wat restjes stof bewaard,....


Nu ben ik bezig met het hexagoon blok
en zoals je wel zult zien naai ik ze zonder een papiertje aan elkaar,..

Gewoon te leuk om te doen.


Deze liggen al gezellig klaar in het trommeltje
en zo wordt het wel een trommeltje met heerlijkheden,...

Wat er nog meer in het trommeltje ligt,
 laat dat de volgende keer wel weer zien.

Nu ga ik alvast wat kerstboodschappen in huis halen
en kan ik straks weer wat lekkers kiezen uit mijn trommeltje 
en weet je wat?
Hier wordt je niet eens dik van,..


17 opmerkingen:

  1. Handig zo'n koffertje, bij mij ligt alles op een dienblad:)
    Over dat koffertje gesproken, hoe gaat het met het doorquilten van je Hopequilt?
    Dat vind ik zo'n prachtig mooie quilt/stoffenserie!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mag mijn trommeltje vandaag weer vullen, want de bodem kwam in het zicht. En dat moet men niet willen nietwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijk trommeltje! Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om wat verschillende dingen voor handen te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stuk voor stuk heerlijke projectjes... in een snoeperig trommeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een goed idee en goed voor de lijn ook , groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk met een trommeltje op de bank...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heerlijk trommeltje met smakelijke versnaperingen en gezellige kleurtjes.
    Fijne feestdagen en een gezond 2015
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat nog 's een mooi trommeltje, ook de inhoud maar de buitenkant zeker ook.
    En dat je er niet dik van word....zo één zoek ik er ook nog :-)
    Groetjes en fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk trommeltje, vind zowel de inhoud leuk alsook het trommeltje zelf. Ben heel benieuwd wat je er vandaag "uitgesnoept" hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a beautiful hexies and fabrics.Love them all!!

    Merry Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi koffertje!
    En je werkje ziet er zo leuk uit.Wat vind ik het leuk om al die stofjes te zien en dan te bedenken...
    Dat lapje heb ik ook...
    Ach wat kun je er toch van genieten,he.
    Mooi,hoor.
    Doe maar lekker verder...vele groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gevuld koffertje! Gauw boodschappen doen kan je weer verder genieten en prikken. Fijne feestdagen knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een heel leuk koffertje ! En inderdaad, de ene keer is het handig dat je op je quiltkamer kunt zitten en daar alles kunt laten liggen zolang je er met iets bezig bent. En de andere keer wil je gezellig samen met je gezin in de woonkamer zitten en gezellig een film kijken met een handwerkje in je hand. Veel plezier ermee. Enne ... Ik vind je sterren wel èrg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oohh (zucht) komt dat mooie koffertje weer voorbij. Ben er weg van.
    Ook van wat er in zit hoor maar dat koffertje raak ik niet meer kwijt uit mijn hoofd...
    Fijne Kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niet alleen de inhoud is erg leuk maar het trommeltje zelf ook! goed idee
    Mijn gezellig-bij-de-rest project is de vingerhoedjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!