woensdag 10 december 2014

"Moe van hoedjes?",....

Wat is het nog donker in mijn huisje
en ik moet eerlijk zeggen dat ik vanmorgen nog graag even onder mijn dekbed en quilt had willen kruipen toen de wekker ging om 7 uur.

De wind en regen was goed te horen buiten,....

Echt een Autumn Storm.
Gelukkig is het in ons huisje al lekker warm 
en de geur van thee en verse koffie vullen de kamer,
de lampjes in de boom geven een gezellig lichtje op de vroege ochtend,....

Of dit ons huisje is?
Of Marc en ik voor het raam staan?

Dit is een patroon van de Quiltcompany  
en mag ik maken voor de hobbyzaak in Elst 
waar ik morgen weer haakles mag geven,...

Hoe leuk is dat??

Volgens mijn Bee meisjes heb ik ook nog niets te doen
en worden ze al moe als ze naar mij kijken,...

Snap jij dat nu??

In de avond worden er weer veel scraps gepakt 
en worden vingerhoedjes,...
Zo voor het slapen gaan is het een ontspannend werkje 
en wordt ik heerlijk moe 
en ga ik niet stuiterend naar bed.

Het is zo verslavend al die kleine hoedjes!!

Deze ondeugd zit vanaf zijn plekje alles in de gaten te houden 
en als je heel stil bent
 en niet mee zingt met de radio geloof ik echt dat ik soms een belletje hoor rinkelen,.....

Of zal het de kerstman zijn die zo groot is als een peuter?

En zoals je ziet hebben wij een echte boom,..

Je hebt wel troep ervan maar ik heb een echte, RUIKENDE boom!!

Hoe lekker is dat?

Fijne woensdag,

12 opmerkingen:

  1. Lekker al in kerstsfeer. Met al die kerstmannen om je heen komt dat helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal heerlijk! En kerst met een plastic boom? He get, echt niet! Bij ons komt er jaar op jaar een echte ruikende boom in huis. Veel succes met je quilt en de haaklessen, heel LEUK

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig bij jou, Wilma! En wat een leuk project ga je maken! Het eerste blok is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die kerstgeur in huis. Wat zijn dat een leuke kerstmannen staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dit quilthuisje er gezellig uit en ik vind je Kerstmannen echt geweldig leuk !
    Bij ons staat de (echte) Kerstboom ook al en dat is meteen weer zo sfeervol.
    Wat leuk dat je deze nieuwe quilt gaat maken voor die quiltzaak, veel plezier bij het maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inderdaad heel aanlokkelijk om je met dit weer buiten s'morgens nog eens om te draaien.
    Maar er is toch ook niets leukers dan met dit weer warm en knus met naald en draad aan de slag te gaan. Gezellig een echte Kerstboom in de kamer hier staat ook een echte met lampjes klaar want morgen ga ik met de ballen aan de slag. Altijd een hele klus maar dan heb je ook iets om van te genieten.
    Veel succes met het maken van de quilt.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstsfeer bij je thuis! Het huisjesblok is enig geworden, wat een leuke quilt gaat dat worden. Wat ging er mis met je commentaar op mijn blog? Heb allemaal verwijderde berichten van je......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi wilma wat een heerlijk blogje weer ja wou ook nog eff onder mijn dek kruipen maar ja om 7 uur staat mijn eerste kleinkind voor de deur en ja hier ook een echt ruikende kerstboom en is wel heel gezelli als hij smorgens vroeg aan gaat en de kachel lekker aan mooie huisjes mooie dingen en een lief gezellig mens
    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wilma, wat heb jij, buiten alle quilts en haak popjes, ook prachtige poppen gemaakt. Oooohhhhh ik ben er helemaal verliefd op. Zo gezellig en knus alles. Je hebt duidelijk heel veel energie. Komt dat omdat je nu minder pijn hebt. Ik geniet enorm van je blogs. Liefs Wilma Oud

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, ik dacht even dat je je vingerhoedjes zat was, maar je maakt ze voor het slapen gaan. Leuke titel voor je blog dus! Wat een mooie nieuwe quilt ga je maken, leuk met dat kussende stel voor het raam. Groetjes Betty.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lees net pas je mail ...
    Leuk he ... die rustgevende Vingerhoedjes ( had ik op n drukke verjaardagsdag ... heerlijk eventjes tussendoor ... en t helpt echt ;o)

    Susses met je huisjesquilt voor de winkel ... leuk lijkt me om te doen !

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke blog weer. Maar wat wil je met al die leuke dingen die jij doet. Je kerstman is supergaaf
    groetjes van Alie