maandag 8 december 2014

"Tot zo",...


Wat is het toch een bof om een eigen hobbykamer te hebben waar je kan doen en laten wat je zelf wilt,...


Met het opnieuw inrichten kom je van alles tegen 
en zo ook deze blokjes die ik van scraps wil gaan maken,..

ooit,....


Gewoon een klein stukje stof wat je toch weer hebt bewaard,...


 Voor als deze scrapquilt klaar is,....

ooit,...

Ga vandaag alle troepjes van beneden naar de hobbykamer brengen 
en zal mij wel vermaken daarboven denk ik!

Dus als je mij zoekt,...
Trap op naar boven,
recht uit gangetje door
en vervolgens linksaf,...


Tot zo!

12 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier in je 'nieuwe' hobbykamer, het ziet er al heel gezellig uit en nodigt vast uit tot menig creauurtje.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kom er aan!
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi. Geniet er maar van
    groetjes van Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk eigenlijk al je nog "ooit" blokjes. Ik geloof dat we daar allemaal last van hebben.
    Maar goed het houdt ons van de straat! Heerlijk hè zo een eigen stekkie. Lekker rommelen!
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog een kopje chocolade melk mee naar boven en een gezellig muziekje dan kan jou dag niet meer stuk.
    Veel plezier.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is al avond, en je hobby kamer is vast al ingericht
    Veel plezier en handwerk genot.
    zelf heb ik ook zo, n heerlijk kamert je
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful, great projects, lovely work.
    Greetings,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke hobbykamer heb jij! En wat heb je mooie quilts gemaakt en ben je mee bezig!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo'n hobbykamer ! Geniet er maar fijin van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke ruimte is dat! En helemaal voor jou alleen, daar kan een mens van dromen. En wat een mooie poppen heb je gemaakt. Is daar soms een patroon van? En zo ja, wil je vertellen waar het te koop is? Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma