dinsdag 13 januari 2015

"Hallo Dear Jane Verslaafde",...


De laatste tijd ben ik helemaal in de ban van Dear Jane
en geniet om deze toch wel kleine blokjes te maken.
Dit keer was er wel wat applicatie te doen bij de blokjes
en vind het tegenwoordig erg fijn om het ook op het blokje te tekenen,...


En ik heb er niet eens een hekel aan om ze te maken zoals deze J-11(Twin Sister)
en zie nu dat ik de zakjes weer door elkaar heb gehaald,
terwijl ik de blokjes steeds op volgorde maak
gaat het de laatste weken steeds mis,.....
  

Vorige week zijn er 4 blokjes gemaakt 
en dat terwijl ik met zoveel andere dingetjes bezig ben geweest.
Soms lijkt het wel hoe drukker je bent hoe meer eruit je handen komt, 
vreemd toch?


Oh dit is toch wel erg moeilijk voor iemand die zo gek is op quilts met mandjes!!
Ik zou werkelijk zo een hele quilt willen maken met blok J-12(Rebecca's Basket),...


Blok J-8(Anna's Anchor) heeft ook wat applicatie blaadjes 
en het ziet er niet zo netjes uit op de foto
terwijl het een keurig blokje is geworden,
kan ik je zeggen,...
(eigendunk)
;o)


En daar het vergeten blok J-5(John Jacob's Windmill) met een stofje die ik graag pak 
omdat ik hem zo mooi vind
en gelukkig heb gekocht bij Atelier bep,...

En zoals je wel kunt zien heb ik J-9 en J-10 vergeten,
dus die de volgende keer weer,...


Staan de foto's in de weg, Minoes?

Ehm,...
Ik zie wel dat ik mijn werktafel moet gaan opruimen.
Hopelijk leest mijn familie niet mee want dan kan ik niet zeggen dat mijn werkkamer zo netjes is geworden,..
:o)

Fijne avond,

16 opmerkingen:

  1. Mooi de blokjes, waar gewerkt word ligt matriaal
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een verassings berichtje :0))
    Ook al heeft D J mij nog ( ? ) niet te pakken ; 0)
    Mooie blokjes :0))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk, he, die blokjes! Meid, ik geniet er ook van, ik ga wel niet zo snel, maar toch......:)
    Alles op zijn tijd!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om je DJ-blokjes te zien..... eigenlijk moet ik gewoon verder gaan met die van mij...
    Ze liggen daar maar in een bak....
    Zal ik dan toch maar gewoon weer verder gaan??

    Liefs hoor, geniet van je prachtige blokjes en stofjes!! En wat snap ik dat toch van die mandjes........ ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een werkkamer is een werkkamer waar jezelf de duer achter je dicht kunt doen en heerlijk werken aan jou DJ blokjes.
    Mooi hoor.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze verslaving snap ik hoor, ik was ooit ook DJ verslaafd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn we toch goed in een rommel maken! Ik bewonder je doorzettingsvermogen. Ik haat Sjaantje met al die piepkleine stukjes in de blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love your DJ blocks, such nice colors, and such an challenging project.
    Greetings,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat gaat dit weer mooi worden Wilma, de stofjes zijn ook weer zo lief. En op zolder heb ik ook zo'n tafel haha, zie je niks van als je beneden op de bank zit, toch...?
    Liefs, Ingridx.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zal een schitterend quilt worden,e n ik zie dat jou poes ook daar wil zitten waar het net niet kan! ook hier met Simba vliegt alles in de rondte, als hij zijn zinnen heeft gezet, op daar wil ik nu juist zijn!

    en werk kamer opruimen!!!!!!!!!! zonde van je tijd einden van de dag, moet je weer opnieuw beginnen

    Fijne dag groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik moet bekennen dat het bij mij in huis ook steeds stoffiger er rommeliger wordt sinds ik met de dear Jane bezig ben. Hoe zal dat nou toch kunnen/komen? Heb mijn blokje nog niet klaar liggen om aan de beginnen ben ik in gedachte alweer met het volgende blokje bezig. Stap nog maar even over alle rommel heen. Moet kunnen toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie blokjes hoor! En volgens mij vindt Poes het best lekker die 'troep' heeft ze tenminste iets om bovenop te zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige blokjes heb je gemaakt. Je bent goed bezig hoor. Ik krijg er zelfs energie van om weer een blokje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!