donderdag 8 januari 2015

"Hoi, lief klein konijnenmeisje",...


Hoi lief klein konijntje,.....

"Hoi Wilma"

Wat heb je een mooie jurk aan,....

"Die heeft mama konijn gemaakt"

Knap mama konijn heb je hoor, 
lief klein konijntje,...


Heey,
 zie ik daar houten klosjes?

"Die zijn van mama konijn want die maakt heel veel quilts"

Dat komt mooi uit,
dan kan ze mij misschien wel helpen met de
Silvia's Bridal Sampler,....

"Tuurlijk doet mama  konijn dat 
en ik ook!"


Het boek heb ik al zoveel jaren in huis 
en heb al 2x een poging gewaagd,....

"Is het een moeilijke quilt dan?"

Nee, dat niet maar ik had steeds ruzie met het boek
en zag nu op faceboek dat er dames en misschien ook wel heren zijn 
die 1 blok in de week gaan maken,.....

"Dat moet toch lukken met onze hulp?"


"Het eerste blok A-1 met de naam Mosaic No 3 is klaar 
en zo heeft Wilma haar huiswerk gedaan"

Ja, lief klein konijntje,....


De blokken staan op alfabetische volgorde 
en zo staat het eerste blok op blz. 50,....
GGRRRR,....

"Volgende week komt mama konijn je ook helpen, Wilma"

Fijn, lief klein konijntje.
Dankjewel voor je hulp,....

11 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om er zo'n flinke lieve hulp bij te krijgen. Mooie uitdaging

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk vond ik de SBS om te maken. Leuk dat je er ook aan gaat beginnen. Hij is zoveel makkelijker dan de Dear Jane. Heel veel plezier met Sylvia's.

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi blok. Knap van je en ja het boek het is een tje anders dan anders zullen we maar zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk, hulpvaardig konijntje!
    Is zo eens iets anders dan kaboutertjes die je helpen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een mooi quilt, lijkt het wat op de blokken van de Farmer Wive.
    Gezellig zo met het konijntje, leuk jurkje voor haar gemaakt.
    Succes met je blokjes per week
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach ja de sbs ik was er ook al 2x aan begonnen maar op een een of andere manie had ik iets van nee de NI was veel spannende en de farmers wife of de dear jane waren ook veel moeilijker . maar ja de diamonds zijn al zover en de andere projecten ach die komen ook we a . en deze is zo rust gevend 1 blokje per week . hihih heb er al drie klaar . maar goed nu is het sbs tijd komt goed uit voor mij en samen met jou lukt dat wel toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb al heel wat blokjes van de sbs af. ZE liggen alleen in de kast. Heb ze beloofd dat ze er dit jaar uit mogen. Weet nog niet wanneer? Misschien als ik jou blokjes voorbij zie komen het snel gebeurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief klein konijntje Wilma en wat een uitdaging deze mooie quilt. Daar gaan weer vele uurtjes quiltplezier inzitten, succes en een fijn weekend vast.
    Liefs, Ingridx.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maak je de blokken helemaal (weer) opnieuw ? Geen blokje sbs die je al gemaakt heb waar je blij van wordt ...
    Veel plezier nu hoor :0))

    wil haar ook ooit (o) eens gaan maken

    groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een dot

    en ja ook mijn handen beginnen weer te kriebelen, om eens te gaan beginnen aan al mijn voornemens om weer eens aan iets nieuws te beginnen /en of iets af te maken, bv mijn Cwd

    Ben benieuwd naar dit quilt veel succes ermee

    Groetjes uit Zweden en een heel fijn weekeinden

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!