zaterdag 17 januari 2015

"Op deze zonnige zaterdag",...


De witte Lalylala met roos wat een "gratis" patroon is,
 (terwijl je wel een patroon nodig hebt van de beer om deze te kunnen maken)
lag al een tijdje in mijn werkkamer te wachten
omdat ik het niet zo mooi vond worden.


Van de week cirkels, een randje om de muts en een roze sjaal gehaakt
en zo kwam deze Lalylala toch bij de andere te staan 
en kan er mee gespeeld worden door kinderhandjes,...


Het werd ook tijd om de applicatie vast te naaien van het tweede blok van Follow Your Heart,
dus werd een doosje met DMC garen opgezocht,...


Sew Sweet Cottage is af en nu op naar blok nummer 3 waar ik het patroon samen met stoffen van heb klaar liggen,...


Mijn Jongste kind zit al te kwijlen bij de blokken,...


Wat ik vandaag ga doen ligt al klaar op tafel,...
Zie je wat het is?


Het is zo vreselijk verslavend om hieraan te werken!!

Fijn weekend,

12 opmerkingen:

  1. Alleen van deze werkjes gaat (blijft; 0) t zonnetje al schijnen !
    en je Vingerhoedjes groeien zichtbaar:0))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve huisjes zijn het. Ik kwijl gewoon even mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet je huisje er mooi uit. de pop is echt wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een heeeeerlijke post was dit :-) wat lief je haaklieverdje ♥ ik ken haar patronen al heel lang maar heb er nog nooit één gemaakt...zo zoet zo schattig....en dan je huisje!!!!!oooooh wat zou ik dat ook graag een keer maken!!! zo mooi!!! en zucht....de hoedjes.....wat zijn ze schattig....die van mij liggen mij een beetje boos aan te staren....ik heb er al een tijdje niet aan gewerkt....maar dan opeens begin ik weer en dan is het weer zo lekker om te doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerds en wat is je quilt mooi
    Fijn weekeinden groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben jij met allemaal gezellige werkjes bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk die Lalylala's. Je hebt al een aardige verzameling!!!! 't Is dat ik al zo veel onder handen heb.... anders....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja het is verslavend, zo sprak de ervaringsdeskundige,...
    ;o)
    Maar die poppen volgens mij ook. Het lijkt me heerlijk om daar een hele verzameling van te HEBBEN.
    Erg hè,...
    Ik ga eens kijken of ik dat ook kan,...
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, die vingerhoedjes kunnen flink hard roepen! Hier ligt ook een deel van een vingerhoedjesquilt op de schommelstoel om aandacht te vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb het malletje binnen en al wat stofjes gesorteerd en ik ga ook morgen beginnen. Ik heb er zin in. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. BEAUTIFUL work!!!!
    Love the sweet doll, the Cottage block from Follow your Heart and the lovely little thimbles/tumblers!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!