vrijdag 23 januari 2015

"Prachtige JOEKEL",..


Sinds ik het koffertje gevuld heb met blokjes en probeer er steeds iets uit te maken, blijkt zelfs het stapeltje met mandjes en applicatie te groeien.
Natuurlijk heb ik deze top niet binnen een maand af maar dat boeit mij eigenlijk nu helemaal niet 
en geniet van de blokjes die gemaakt zijn ondanks dat ik de vorige keer zo schrok dat ik niet bijna klaar was maar net over de helft,...


Het is natuurlijk ook wel weer een JOEKEL van een quilt en sta ook wel te kijken dat ik hier zo van geniet om van die grote JOEKELS van quilts te maken.
De mandjes en applicatie die klaar waren aan de top gezet nadat ik eerst de donkere opvulstukjes bovenaan de top los heb getornd die ik toch niet zo mooi vond staan en even kon kijken of deze applicatiestukjes naar mijn zin zijn,...


Als je goed kijkt zie je ook de mandjes zitten waar ik het ruitjes was vergeten te maken.
Zo is mijn quilt wel weer even anders dan alle andere.
*Ü*

Ben wel helemaal blij met deze JOEKEL in de maak en wordt helemaal vrolijk van deze mandjes,...

Alvast een fijn weekend, allemaal.

16 opmerkingen:

  1. Prachtig zo'n mandjesquilt! Wanneer ik dat zo zie, krijg ik gelijk weer zin om met mijn mandjes verder te gaan. Nu heb ik er nog maar pas 14 of zoiets dus niet te vergelijken met hetgeen jij al gedaan hebt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dan misschien wel een joekel aan het worden, maar wel een hele mooie joekel! En juist heel geinig en spannend, die mandjes zonder open vakje in het midden er tussen.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo ongemerkt dichter bij het einddoel te komen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik liep helemaal achter met leze bij jou ; 0)
    Nu fijn heel wat leuks te lezen en moois te zien bij jou :0) Blauwe sbs staat hoog als WIM bij mij !
    voorlopig even niet en geniet ik bij jou :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful basket blocks! Love the border blocks too!
    Happy Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier word je inderdaad helemaal vrolijk van! Zo mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wilma, het wordt een prachtige quilt! Mooi van kleur en dat je hier een daar een vierkantje niet hebt gemaakt is juist leuk!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig joekel Wilma.
    De randapplicatie vind ik erg leuk.
    Succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, dat ziet er allemaal ook alweer zo prachtig uit, Wilma hoe doe je dat toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij wordt wel super mooi hoor, en weet je: elke dag een draadje...
    Je zult zien hij is klaar voor jet het weet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je quilt word heel erg mooi! Je gebreide en gehaakte dekens er achter zijn ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit word zeker heel mooi Wilma, zo knap dat je van die grote quilts maakt. Ik hou het voorlopig bij de wat kleinere projectjes en wie weet komt op een dag mijn grote winterwonderland quilt ook nog eens af.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het blijft mooi die mandjes en zo helemaal van jou met een persoonlijk tintje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat worden je mandjs prachtig. Je bent al een heel eindop weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat wordt een verrukkelijke joekel met veel kijkgenot!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma