donderdag 15 januari 2015

"Schaar in de aanslag",...


Blok A-2 Shoo Fly van de SBS is deze week gemaakt
en moet zeggen dat ik er wel meer zou willen maken voor deze top 
maar houd mij netjes aan 1 blok per week 
gewoon omdat er veel te veel ligt om te maken
en wees eerlijk een nieuw project is altijd leuk om aan te werken,...

Het is leuk om dit erbij te doen 
en samen met de facebook groep om 1 blok per week te maken
een leuke stimulans.

En misschien nu beter te zien dan het eerste blok dat ik dit keer niet voor de Wilmakleurtjes ga maar voor blauw!!


Het meisje heeft haar moeder nu naast zich 
en zal even kijken of ik leuke knijpertjes heb voor de oren.
Dit is wel zielig dat de aan het behang worden geprikt,...

Ik leer het niet af om dingen aan de muur te prikken
en hoop dat Marc niet met het idee komt om spagtelpoets in het huis aan te brengen,
dan wordt prikken erg lastig!
:o) 


Moeders kan mij goed helpen met knippen van de stofjes
en heeft de schaar al in de aanslag,...

Fijne donderdag, allemaal.

12 opmerkingen:

  1. De SBS is een hele leuke quilt om aan te werken !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, je Tilda dames. Ze blijven leuk!

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieffffff moeder en dochter konijn je bsb blokje is ook erg mooi geworden ik zelf ben nu bezig met blokje 6 tennessee van bsb zou ook een blokkje doen in de week hihi maar het ging zo lekker
    Fijne donderdag groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very sweet quilt block.
    I love your beautiful rabbits!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goede hulp en wat een mooi blok.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De konijntjes van Tilda zijn zoooo schattig, heb zelf ook verschillende boeken en deze konijntjes ga ik ook zeker een keer maken. Je blokje ziet er weer super uit, ga zo door!
    Liefs, Ingridx.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk stel!!! En wat een lieve jurkjes... Je SBS wordt, net als al die andere quilts van jou, weer een plaatje...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige hulp! Ik ben gewoon jaloers! Mooi SBS blokje weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Te gek een blokje per week.
    Ziet er heel leuk uit.
    Zit te denken en dat moet je eigenlijk niet doen maar 1 blokje per week moet toch haalbare kaart zijn.
    Dan komt die van mij ook eens af.
    Lijkt me heerlijk.
    Denk dat ik het gewoon ga proberen.
    Met meerdere doen geeft meer stimulans toch.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo handig behang, is zo makkelijk in het gebruik!
    En inderdaad de kleine speldjes zijn het fijnste.
    Maar daarna niet meer te gebruiken voor lapjes, heb ik gemerkt,...
    Maar ja, wat maakt het uit, het geeft rust in het koppie, zo'n makkelijk te spelden behangetje.
    En ik bedenk me nu dat heel veel mensen dit een hele rare reactie zullen vinden.
    Uhm,....
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!