vrijdag 2 januari 2015

"Snoepblikje op tafel",..


Het jaar 2014 is voorbij 
en is er een heel klein beginnetje gemaakt aan een nieuw jaar,..
En natuurlijk wil ik jullie allemaal een heel gezond, fijn en creatief jaar wensen met niet al te grote hobbels die soms genomen moeten worden.

2014 was een raar jaar voor mij waarin boosheid, ruzie en verdriet een groot aandeel hebben gehad.
Fijn dat dit nu achter ons ligt 
en terwijl ik ook maar al te goed besef dat hierdoor het jaar 2015 heel anders zal zijn dan voorgaande jaren,...

Hopelijk wordt 2015 toch een beter jaar,...


22 december schreef ik over het snoepblikje
 en sinds die tijd zijn er 3 hexagon blokken bij gekomen,
lekker naast de kerstboom in elkaar prutsen.

De 7 sterren zijn klaar 
en met de broderie stof en bruine reproductie stof is het een mooi blok geworden.


 De kerstboom is weer het huis uit,
de ballen op de vliering in dozen
en mijn stoeltje staat weer op zijn plek.

Hoi Boyke,...

De koude Karels staan hier en daar gezellig te wezen 
en mijn hope quilt ligt in de ring naast mijn stoel
en worden steekjes geprikt in de hoop dat deze quilt in 2015 misschien wel af zal komen!!
DUIM!!


Sinds de 22ste  zijn 3 sterretjes, 1 klein mandjes, 1 Trick or Treat mandje en 1 randje voor de trick or treat mandjes gemaakt.

Zoals je wel leest bij mij geen lijstjes met goede voornemens,
geen woensdag mandjesdag,
geen blommendag,
geen sterretjesdag,
geen blok per dag
geen Dear Jane zaterdag
of weet ik wat
 want dat houd ik nooit lang vol.

Daar ben ik veel te chaotisch voor,..
ach dat zal je ook wel weten na al die jaren, denk ik,..

Een vrolijk 2015!!

18 opmerkingen:

  1. Alle goeds voor het nieuwe jaar gewenst!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good luck with all your stitching in 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch om af te wisselen met dat voor handen ligt,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je een goed 2015 toe! Wat is je 7sisters blok mooi.
    Groetjes
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wilma, ik wens je een heel goed, quiltactief, gezond en gelukkig jaar toe, beter dan 2014 !
    Liefs Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt helemaal gelijk met geen voornemens voor een nieuw jaar. Die heb ik ook niet wel dat ik veel af wil maken. Er ligt bij mij denk ik net zoveel als bij jouw. LOL. Je hebt mooie steekjes gezet de afgelopen dagen. En ik wens julie ook een geweldig nieuw jaar met veel gezondheid en mooie steekjes en alles wat je nog meer wenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede wensen voor 2015
    Weer mooie blokjes uit het snoepblik getoverd.
    Voornemens zijn hier ook, fijn handwerken, af maken en met een nieuw plan te beginnen.
    Fijne dag.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi wilma een heel goed en gezond liefdevol 2015 ook hier geen lijstjes komt zo als het komt
    Hier staat nog wel gezellig de kerstboom kan er nog geen afstand van doen hihi
    Fijne zaterdag liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De beste wensen voor 2015! Ik hoop dat het een creatief jaar zonder ruzie mag worden voor jullie. Uit ervaring weet ik hoe je leven verpest kan worden door ruzie. De quilts waar je mee bezig bent worden prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hopelijk dit jaar geen ruzies, boosheid en verdriet maar vriendschap, gezelligheid en geluk. Ik wens je een fantastisch jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wens jou ook alle goeds toe voor 2015 en hoop dat de vervelende hobbels die je in 2014 tegen kwam het jaar 2015 niet meer voorbij komen. Soms moet je afscheid nemen van mensen of dingen omdat het niet meer gaat ook al is dat moeilijk. Je hoeft ook echt geen speciale dag te maken van bloemen of sterren want ik geniet steeds weer van jou blogjes en de mooie werkstukken en prachtige kleuren die je ons laat zien.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook een heel gezond en goed 2015 gewenst. Met zulke geweldige snoepdoosjes gaat dat vast helemaal goed komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wilma ik wens je een heel fijn 2015 toe, je hebt gelijk al die dagen voor een speciale quilt is niet bij te houden. En geeft bovendien een stukje stress, gewoon lekker genieten van wat op je pad komt. Je hexjes zijn prachtig
    .
    Lieve groeten van Ria 🐝

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk snoepgoed komt er uit jouw blikje rollen, snoepgoed waar je gelukkig van wordt, ik hoop dat je dat geluk zal voelen in 2015 en alle nare gevoelens in 2014 hebt achter kunnen laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben je al weer heerlijk creatief in het nieuwe jaar Wilma, zo gezellig hier. Wens je alle goeds voor 2015!
    Liefs, Ingridx.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!