woensdag 7 januari 2015

"Wat ben ik toch een bofbibs",....


Mijn hobbykamer is zo goed als klaar 
en geniet dagelijks van mijn kamer.

De granny deken en de Groninger meebreideken liggen over het schommelstoeltje 
waar de kleinkinderen erg graag in zitten,...

De mand met mijn favoriete quiltboeken 
en met een kop thee kun je hier heel wat uurtjes doorbrengen,,....


Oude gordijnen die ooit in de woonkamer hebben gehangen worden opnieuw gebruikt
en samen met de advent pop staat het wel erg knus.

Een quiltje wat lang geleden is gemaakt aan de muur
"Family are forever"
helemaal met de hand aan het meanderen geweest omdat ik dat niet kan met de machine,...


Aan de andere kant het meisje,
hier en daar een klein quiltje uit een ver verleden zoals deze,...

The only thing better than a friend,,,,,
is a friend with chocolate!
Grappig toch?

Alhoewel ik liever drop eet
maar dat kennen ze natuurlijk niet overzee waar het patroon vandaan komt,...


Aan de andere kant een quiltrek,
als je goed kijkt zie je nog wat stukjes van het rek.
;o)

Daarboven hangt The Yourney of a quilter
en kun je zien dat mijn kleurgebruik door de jaren heen wel wat is veranderd,.....


Over het quiltrek liggen heel veel kleine quiltjes die gemaakt zijn door de jaren heen
en natuurlijk projectjes waar ik nu zo van geniet!!

Oh mijn mooie vingerhoedjes,...
:o))


Op de stoffenkast een rietenmand met zomaar wat gezelligs erin,...

Zie je bij de grote beer de quilt?
Een eerste probeersel die nooit is gequilt omdat alles zo scheef is
en een leuk weetje?
Gemaakt met een gewone stiksteek op de hand omdat ik toen niet wist dat de quilters een andere steek gebruiken,..
:o)


De ladders van de bibliotheekkasten staan in de hoek,
gewoon omdat ik met mijn platpoten daar al verschillende keren over ben gestruikeld,...
"lompe boerin"

Wel handig om wat overheen te hangen zoals de plaid uit de ariadne (waar ik geen patroon van heb).
Het kleine Tilda quiltje blijft een leuke met de haasjes
en gisteren een Tilda cadeautje gekregen van mijn oudste kind omdat zij weet dat ik zo van Tilda houd!

Vandaag met het oudste kind verder met fimo klei omdat we wat aan het maken zijn wat te leuk wordt!

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?


18 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n eigen kamertje met al je schatten om je heen! Ik kan daar ook zo van genieten, elke quiltster zou zo'n plekje voor zichzelf moeten hebben. Je krijgt er zoveel energie van! Leuk om even mee te kijken in je domeintje! Leuke woordspeling ook bofbips!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo' prachtig paleisje waar jouw mooie werkjes hangen, ik zou er niet meer uit komen ,
    Groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een heerlijke kamer heb je en wat een schitterend werk allemaal
    Fijne dag groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie "genietfoto's!"
    Leuk, dat je ons laat meekijken.
    Fijne dag en geniet van alles wat je doet. Ben wel nieuwsgierig naar de fimo...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb ik genoten van de foto's van je hobbie kamer. Heerlijk. Nog een fijne dag. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige hobby kamer Wilma, dat wordt genieten. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben net weer thuis, en zit nu gezellig in jouw kamer rond te koekeloeren!
    Zullen we nog een bakkie doen?
    O ja, jullie zijn aan het kleien, dan schenk ik wel even in,...
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk geniet-kamertje heb je, vol met de mooiste schatten! Bedankt, dat we even bij je binnen mochten gluren.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat gezellig! Veel plezier met je eigen kamer. Je kunt nu lakker op je eigen kamertje gaan spelen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi optrekje zo, veel plezier.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zeg je dat netjes bofbips. Maar het is toch ook heerlijk om een eigen plekje te hebben waar als het even niet uitkomt je de deur gewoon achter je dicht trekt. Een mens mag ook een keer een bofbips hebben.
    Ik heb de neiging om even aan mijn achterste te voelen hoe dat aanvoelt een bofbips haha.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is inderdaad wel een heerlijk genietplekje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heerlijk stekje, Wilma! Daar ontstaan vanzelf de mooiste werkstukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er heel erg gezellig uit!
    Lekker genieten maar!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!