maandag 9 februari 2015

"1092 hoedjes en tijd voor een weggevertje",...


Die kleine vingerhoedjes toch,....
De bedoeling is dat het een meerjarenplan wordt en dat de kleine vingerhoedjes, bijna niet groter dan een echte vingerhoed, mij jaren bezig zullen houden,...

En als er dan weer een vlop in mijn brievenbus ligt met scrapjes om te ruilen (zie de pagina ruilen) kan ik het weer niet laten om wat vingerhoedjes te tekenen en te knippen en natuurlijk weer aan de top te naaien,...


Om dan vervolgens weer een zakje met mijn scrapjes op te sturen in de hoop dat de verzenders van de scrapjes hier ook blij mee zullen zijn,...


 En dan ineens heb je al best een grote lap, niet om eronder te kruipen want daar is het nog veel te klein voor,....

Mijn mannetje vindt het prachtig al die kleine hoedjes en nadat ik zei dat Supergoof deze hoedjes blogland in had gestrooid en er 6000 had gemaakt vroeg hij zich wel af of ik er ook zoveel ging maken want dat was toch zeker niet normaal,....
;o)


Nadat hij zat te rekenen en te tellen blijken in mijn lapje nu 21x52=1092 hoedjes zitten!!
Voor een quilt heb je dan ook wel 6000 hoedjes nodig en is het maar 6x deze lap, was zijn antwoord toen,...
Het is prachtig, Wil!!!

En ineens was hij vergeten dat hij 6000 hoedjes niet normaal vond en nu mij 6000 hoedjes wil laten naaien,....
:o)


Een paternoplaat malletje om die leuke afbeeldingen in mijn hoedjes te krijgen en zo precies een roosje of een ander leuk plaatje erin te krijgen,....
De maat van mijn vingerhoedje is 3x3x1,5cm.


En nu ik de 1000 hoedjes heb gehaald geef ik een scrappakketje weg met scrapjes,...

Wil je graag deze scrapjes winnen voor je vingerhoedjes of voor welke project dan ook in Wilmakleurtjes,  laat dan even een reactie achter op dit berichtje en zal aankomend weekend een winnaar laten trekken door de notaris(lees Marc),...

Ik denk dat ik ze wel wil winnen,....
helemaal mijn kleurtjes,...
;o)

Fijne maandag, allemaal!!

99 opmerkingen:

  1. Wat een enorme hoeveelheid hoedjes heb je al.... en dan nog al die hoedjes die je nog mag maken! Respect hoor! Het hoedjesvirus heeft mij nooit echt gegrepen alhoewel ik ze wel erg leuk vind.
    En die kleuren van die lapjes... dat zijn niet alleen Wilma-kleuren, hoor :) Het zijn ook heel erg Yvonne-kleuren! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik ben bezig met een vingerhoedjesquilt maar heb er nog niet zoveel hoor ik denk ergens rond de 700.Mooie kleuren ook helemaal mijn dada

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vingerhoedjes worden heel mooi, ik heb ze in het blauw gemaakt en het zijn er heel veel maar het is zo leuk om te doen. Ik vind je pakketje super, helemaal leuk voor mijn nieuwe project dus ik doe graag mee. Groetjes en een fijne dag. Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die kleuren, krijg steeds meer zin om er mee te beginnen. Heerlijke gewoon met de hand werken.veel succes met je mooie quilts. Groetjes Hettie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren! Ik ben niet met hoedjes bezig, vind ze wel leuk! Voor mijn hexjesproject zijn deze lapjes ook heeel erg leuk....
    Ik doe graag mee met de verloting
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleuren, Wilma. Wel een heel werk die hoedjes, maar het resultaat mag er dan ook zijn. Mijn handen jeuken om er ook aan te beginnen. Veel plezier met patchen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kleuren, Wilma. Wel een heel werk die hoedjes, maar het resultaat mag er dan ook zijn. Mijn handen jeuken om er ook aan te beginnen. Veel plezier met patchen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleine hoedjes, al veel hoor.
    Jou kleuren en lapjes zijn leuk, dus wil ik graag mme doen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor! Ik dacht eerst dat je een drunkards rand aan je hoedjes had gezet. Zag er ook super uit. Fijn dat je man je motiveert, succes met de rest :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je vingerhoedjes zijn erg mooi, ben in een grijs verleden ook eens begonnen, maar ik vond het te saai :-(
    Maar wie weet moet ik hem toch maar eens weer oppakken en dan zou jou scrap pakketjes er wel erg mooi bij staan.
    Dus doe erg graag mee hoor met je verloting.
    Fijne week,
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk weggeefpakketje. Ik heb de mal al liggen en was al gestart, maar mijn kleurkeuze viel erg tegen. Dit lijkt me een goede motivatie voor een nieuwe start. Hele leuke lapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooo wat mooi♡ ik sta nog in twijfel een bloemetjes hexagon quilt of idd vingerhoedjes. ........beide mallen zijn in huis maar als ik dit nu weer zie........

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooo wat mooi♡ ik sta nog in twijfel een bloemetjes hexagon quilt of idd vingerhoedjes. ........beide mallen zijn in huis maar als ik dit nu weer zie........

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk weggeefpakketje. Ik heb de mal al liggen en was al gestart, maar mijn kleurkeuze viel erg tegen. Dit lijkt me een goede motivatie voor een nieuwe start. Hele leuke lapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je quilt wordt al helemaal prachtig zeg, Ben ook aan het sparen met scraps . Dus jouw pakketje zou heel erg goed van pas komen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi wilma je hoedtjes zijn prachtig en het is zeker al een hele lap geworden
    En ik ga nu het ook proberen om zo de restjes weg te werken ben heel blij dat je de maten voor zo'n hoedje er bij gezet heb😊 dankjewel daar voor
    En ik vind je kleurtjes erg mooi en loot graag mee met het mooie pakketje
    Hele fijne maandag groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Iedere keer als ik jouw vingerhoedjeslap zie, dan denk ik "dat wil ik ook"! En nu zie ik zo maar de maat staan en de mogelijkheid om zo'n kant en klaar pakketje te winnen om er meteen mee te beginnen! Ik doe graag mee, je weet tenslotte maar nooit
    Een prettige dag toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je vingerhoedjes in smul kleuren zien er prachtig uit en al 1/6 deel af! Mijn vingerhoedjes zijn 1 cm groter maar nog klein genoeg om blij te worden van scraps in jouw ( en mijn) kleuren.
    Hartelijke groet,
    Wilma Rutten
    Goirle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoera, een mijlpaal die eerste duizend. Maar in plaats van 6000 hoedjes kun je ook met mij meedoen in mijn poging om er 10.000 aan elkaar te zetten toch? Gezellig samen daar naar toe werken. Je stapeltje scrapjes groeit hier gestaag. Binnenkort komt het jouw kant op. En ik doe graag mee aan de scrapjes verloting.

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je vingerhoedjes zijn geweldig. Ik doe graag mee aan de verloting, misschien voor vingerhoedjes of voor hexgonnetjes. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh dat lijkt mij ook wel leuk zo'n envelop in mijn brievenbus te vinden. Mooie kleuren. Heerlijk hè mannen, eerst vinden ze iets maar gek, maar zodra ze het zelf leuk vinden is het heel gewoon. Heb hier ook zo een thuis zitten. Succes met je vingerhoedjes. Groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 1092 is toch ook al een respectabel aantal, mooi hoor! Maar...je gaat nog even door heb ik begrepen. Succes daar mee en we zullen ze wel regelmatig langs zien komen.
    Graag ding ik ook mee naar jouw scrap verloting, zijn mooie tinten.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooit bestelde ik lapjes in die kleuren bij jou, ik doe mee, maar weet nog niet wat ik er mee ga doen, hopelijk is dat niet erg! fijne dag
    roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heb zelf ook een vingerhoedjesquilt gemaakt en weet hoe leuk het is. De mijne was ook ongeveer 6500 vingerhoedjes, maar zo leuk om te maken dat je de tijd die het kost vergeet. Natuurlijk ding ik ook graag mee naar je weggevertje. Uiteindelijk heb je nooit genoeg stofjes en deze kleuren zijn wel erg mooi voor de dear jane die ik wil gaan maken ( OOIT ).
    groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Aan deze giveaway ga ik zeker mee doen want het zijn ook helemaal mijn kleurtjes! Heb de quilt van Goof in het echt gezien en het is een plaatje! Daar wil ik ook wel aan beginnen (en wat is er dan beter dan zo'n scrappakketje?)!
    Veel plezier met het maken van je quilt!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik doe niet mee met het weggevertje, maar wat vind ik het leuk om je HOEDJES te zien!!! Ze zijn geweldig MOOI!!
    En,... ik kan het niet laten om te zeggen dat mijn vingerhoedjesquilt, sorry van mijn man, die nu zit te brullen,... uit 6.552 hoedjes bestaat, en ze zijn allemaal heel, ook die aan de linker en de rechterkant,... ik ben nog gekker dan gedacht wordt, eens een goof altijd een goof,...
    ;o)
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een boel hoedjes zeg, geweldig. Ben een beginnende quiltster dus wie weet ooit ��. Maar doe graag mee met de verloting want ik heb nog niet veel lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, een scapzakje. Ik ben ook begonnen aan de vingerhoedjesquilt en zit ook op FB bij de groep en wanneer iemand vraagt: in welke kleuren ik de vingerhoedjes maak, dan schrijf ik: Wilma Kuin kleuren. Ik vind dat zo mooi. En je DH heeft gelijk, lekker doorgaan. Nog een fijne dag en lieve groetjes van Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat wordt ie al mooi.... zucht...!!
    Ook ik doe graag mee aan de give away... Mijn dochter is een vingerhoedjesquilt aan het maken en die kan wel even een opkikkertje gebruiken.. Dank je wel voor dit lieve gebaar en heel veel succes met de overige bijna 5000 lappies die je aan elkaar moet naaien... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nou, als ´t helemaal jouw kleurtjes zijn, dan wil ik ze wel winnen, want dan zijn ´t ook helemaal mijn kleurtjes ;)
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zo......dat doet wel wat Wilma zo'n 'Give-away'. Alle 'lezers' die nu plotseling reageren!
    Ik vind je vingerhoedjesquilt prachtig worden, goed dat je nog even doorgaat want heel groot (lees: om onder te slapen) is natuurlijk wel héél leuk! Succes gewenst aan de 'notaris' met de trekking!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. En het zijn ook helemaal mijn kleurtjes Wilma, dus ik loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Rode lapjes, die heb ik nog niet zo veel. En de quilt wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. O wat een mooie lapjes. Ik loot graag mee want ik ben ook in die kleuren bezig met de vingerhoedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nou , nou wat een werk en wat een plaatje . Het is een beauty in wording. En zo zie je maar hoedjes bij de vleet, zonder dat je er zelf erg in hebt. Leuk zo die kleine hoedjes en er zullen er nog vele door je vingers glippen. Op naar die 6552 :-). Een quilt met schatjes van mini lapkes. Go,go,go.... Tussen al de lovende woordjes door, wil ik even laten weten, dat ik grraag meeding voor een pakkie van zo een schattige lapjes. Veel hoedjes plezier!!! Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Last summer I started the same quilt. Now I have appr. 1200 pieces sewn, so it would be great to put new diffrent fabrics to it. Your colours are great! Have fun.
    Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Knap hoor,echt een gedulds werk. Mooie stofjes ik maak mijn dj in deze tinten. Loot dus ook graag mee.
    Groetjes Tiemetje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Je vingerhoedjes worden heel erg mooi en ook ik wil graag mee doen om lapjes in Wilma kleurtjes te winnen.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wilma ook ik doe graag mee.
    mijn vingerhoedjes lap is een stukje kleiner maar wel leuk.
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mooie quilt wordt dat weer,heerlijk berichtje op deze donkere maandag ,ik word er vrolijk van ,net als van de mooie lapjes die jij weggeeft.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtig je hoedjes. Staat bij mij ook hoog op het lijstje om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooi vingerhoedjes quilt.
    Doe je de hoedjes om een ondergrond van papier en dan aan elkaar naaien?
    Wil ook wel mee doen voor de give-away.
    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Geweldig hé zo'n vingerhoed quilt!! Ik heb er al diverse keren een voorbij zien komen bij ons op de Bee! Bewondering voor zo'n klus. Hoop er zelf ook een te maken. Dit zijn wel echt mijn favoriete kleuren! Heel veel succes met het voltooien van je quilt! Hartelijke groet van Mineke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hey Wilma
    het is prachtig om te zien hoe uw dekentje al vorm krijgt,...
    zelf ben ik een beginnende Quilter patchwork fan ,
    heb dus nog veeeeel te leren,maar vind het superfijn te doen,...
    zou graag het pakket winnen en loot graag mee,
    heb zelfs al een kussen idee in mijn hoofd om te maken ermee,...
    wens u nog een super creatieve dag toe xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wilma lapjes ; 0) die kan ik ook echt niet weerstaan en ik zie weer nieuwe lapjes erbij :0))
    Mijn Vingerhoedjes zijn ongeveer over de helft en lapjes blijven welkom :0))
    Leuke give-away!
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat mooi en zo klein! Petje af. En.... helemaal mijn kleurtjes ook. Succes met het vervolg, die 6000 zijn er voordat je het weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Zo, je hebt je man al helemaal kunnen overtuigen! En het scrappakketje lijkt me enig om te winnen. Ik zal met spanning de verloting afwachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Je gezellige verhaal en je mooie scraps ....... misschien begin ik ook wel een vingerhoedjesquilt!
    Je prachtige voorbeeld haalt iedereen over de streep! Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een hoop vingerhoedjes moet je nog aan elkaar naaien! Maar uiteindelijk wordt het een plaatje natuurlijk, want je blijft kijken met al die verschillende lapjes.
    Je geeft nu ook al een pakketje van die lieve lapjes weg. Nou die zou ik wel willen hoor, ben gek op kleine lapjes.
    Fijn dat je je eigen "notaris" in huis hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een heerlijke mooie warme kleuren , ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Heel graag doe ik mee aan de verloting. Wat heb je een prachtige kleuren gebruikt, roosjes zijn mijn favoriete afbeeldingen. Wat is het verslavend hé zo'n vingerhoedjesquiltje, het groeit en groeit als je geluk hebt hihi.
    mijn complimenten hoor ook voor jouw gezellige blog.
    groetjes Anneke Elling.
    a.elling@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oooh, wie wil die nu niet winnen?
    Ik wist niet dat je vingerhoedjes zo klein waren!
    Leuk van je man om je te motiveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ooooh, natuurlijk zou ik zulken mooie scrapjes heeeeel graag krijgen! :))
    Bedankt voor de kans, beste Wilma, ik hou zo veel van jouw kleuren...
    Met vriendelijke groeten,
    XOXOXOXO
    NADINE

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh, wat wordt het mooi!!! Succes met de rest, leuk zijn je scrappies, helemaal mijn smaak ;-)

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ze zouden prachtig staan bij mijn chocolate and rosés charmpack, dus jaaah heel graag, zo mooi! Enne, gaat jouw DH nu helpen met uitknippen van de door jouw getekende onderdelen voor de quilt, beetje teamwork, als hij het er toch niet zoveel vind, nog maar 5000 stuks, waar hebben we het over?

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Och wat mooi allemaal weer,ik lees net dat er al 54 hebben aan gemeld .Dus ik maak er nummer 55 van een heel mooi getal.Ik doe ook heel graag mee voor mijn hartjes quilt.
    Fijne dag Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een werk al die vingerhoedjes, ik blijf het knap vinden dat iemand zoiets kan maken, tig van hetzelfde malletje. Knap hoor ! Ik ding graag mee voor het scrappakketje, precies de kleuren die ik voor de Lancaster Diamonds gebruik, dus daar zou ik het voor gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hele mooie lapjes...
    Daarvan beginnen de oogskes toch al helemaal te blinken,is het niet? :-p
    Dus hier ook wel een heel graag.
    Wat een hoedjes heb je al genaaid...en die heeft zo'n mooie vintage uitstraling.

    Ben ook aan eentje bezig...ook telkens een licht hoedje en dan een donkerder...
    Maar momenteel ligt die een beetje stil.
    Ben met de Burnt bezig...die ik hier in de applicatiecursus maak( te Brugge).
    En heb dus wel best elke maand een flink pak huiswerk.
    Ondertussen koop ik het patroon de Stonefields aan bij Janny .
    Deel 5 lag vorige week in de bus.
    Daarvoor ben ik nu wat lapjes aan het verzamelen.
    En die zouden al heel mooi passen ;-)
    Gelijk hoe ...wie er ook wint.
    Hiermee maak je iemand vast heel blij en dat is al een leuke maandag waard,he...
    Vele groetjes......
    Nanske.



    BeantwoordenVerwijderen
  59. Knap zoveel x dezelfde vormen blijven gebruiken. Ben dol op jouw kleurtjes en waag dus een kansje.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wij Quilters zijn toch ook gek. 6000 stukjes stof aan elkaar maken en dan nog ook eerst knippen!!, wie doet dat nou!!
    Het zijn mooie lapjes.

    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Nu de zon zich niet laat zien tijdens mijn weekje Tenerife kan ik best een opvrolijkertje gebruiken. Gelukkig heb ik mijn bakje vingerhoedjes bij me

    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Precies de kleuren van mijn crazy kerstquilt! Je bent er maar weer druk mee

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Héél leuk he die hoedjes. Ik heb er ook een gemaakt maar......... geen 6000.
    Wel dik tevreden.
    Zo'n leuk pakketje is natuurlijk altijd welkom !
    Succes,Aat

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Geweldig mooi wordt hij, je vingerhoedjesquilt! En ik heb respect voor die meer dan 1000 hoedjes, die er al in zitten, want ik ben zelf niet verder gekomen dan een poppenquiltje met mini-vingerhoedjes... Maar ik doe wel heel graag mee aan de verloting, want ik heb er een prachtig project voor, waar de Wilma-kleurtjes perfect in passen!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Mooie stofjes dat je hebt gebruikt voor je quilt succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat ben je al ver met je vingerhoedjes. Ze zijn wel heel klein. Maar zien er prachtig uit.
    Ding graag mee naar je pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een leuk pakketje, ik doe graag mee!
    Niet voor de vingerhoedjesquilt maar voor mijn Prince in 'Wilma' kleuren:)

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wordt een mooie quilt, mooie kleuren zijn die Wilma-kleuren. Ik wil graag meedoen.
    Groeten Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat zijn je hoedjes leuk. Zulke mooie kleuren. De scraps zijn ook prachtig trouwens. Ik doe graag mee. Die Wilma kleuren zijn erg warm

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Graag wil ik meedoen met de verloting. Ik denk dat je lapjes prachtig in mijn Dear Janequilt gaan passen !

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een mooie quilt. Ik loot graag mee, dit zijn mijn kleuren :D

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wilma kleurtjes dan kun je het toch niet laten om een opmerking te plaatsen. De hoedjes zijn voor mij een beetje klein ik zit te denken aan mandjes in Wilma kleurtjes.
    Het patroontje is al geprint nu nog wat tijd en lapjes verzamelen.

    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hallo Wilma, de stofje zijn prachtig graag wil ik mee doen als het mag.
    Je hoedjes zijn mooi en warme kleurtjes.
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een leuke lapjes die je gaat weggeven.
    Mooi hoor je vingerhoedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een hoedjes. Pfff. Je zou de tel kwijtraken. Ik vind het wel mooi, prachtige kleuren. Een hoedjesquilt staat nog niet op mijn lijstje, maar zou zo kunnen gebeuren. Ik wil wel een gokje wagen.
    Groet, Dientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Als ik er geen hoedjes van hoef te maken, maar mag gebruiken voor een ander project, dan loot ik graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoi Wilma mijn lap is ook ongeveer jou grote en toch blijft het leuk om te doen tussen door .Ik doe graag mee ! Ook mijn kleuren helemaal leuk . groetjes Titia

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Mooie lap Wilma en natuurlijk helemaal jouw kleurtjes, ik hoop dat de mijne ook zo lek gaat worden ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  79. het zien van mijn vingerhoedjes doet me denken aan de lap van mij, door
    de vierduizend paarse. alleen moet ik die nog dubbelen en quilten, een ufo

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Mooie kleurtjes! Ik wil graag meeloten. Groetnis, Itteke

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Deze kleurtjes vind ik ook erg mooi, dus ik loot graag mee!
    Groetjes, Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  82. ben ook bezig met de vingerhoedjes,zou graag meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Hallo Wilma, ik volg je blog nu al een poosje en geniet er erg van. Nooit eerder heb ik gereageerd op een blog. Maar ik ben ook met de Dear Jane bezig en die leuke lapjes van jou zullen erg van pas komen. Hebberig he. Maar ja dat zijn quilters. Nooit genoeg lapjes. Vandaar dat ik een gooi naar jou leuke lapjes doe voor Jane. Groetjes Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Lapjes in de Wilma-kleuren
    Het zal je toch gebeuren
    Dat ze in een floppie komen
    En dan in mijn quiltje wonen
    Helemaal te gek zo n idee
    Daarom doe ik heel graag mee
    Groetjes Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik had mijn verhaaltje hier net staan maar doordat ik moest inloggen bij Google is mijn tekst weg!!!
    Nu zonder verhaal. Ik wil graag meedoen Wilma. Groetjes en succes met je creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Leuk zo'n vingerhoedjes quilt, ik ben begonnen, heb ongeveer 20 aan elkaar maar nu ligt het in een leuke doos te wachten tot een ander project klaar is dan ga ik weer verder. Maar de lapjes zouden er prachtig bij passen. Succes met de volgende rijen vingerhoedjes en misschien worden het toch wel 6000...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Nou genoeg mensen die mee willen doen hé Wilma Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. mooie kleuren, altijd mooie quilts maak je Wilma! ik loot graag mee.....fijne dag nog, lut.s

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wauw, alweer ruim 1000 hoedjes, wat een werk....Als ik het pakketje mocht winnen, dan ga ik dat niet gebruiken voor de vingerhoedjes, daar ga ik niet eens aan beginnen. De scrapjes worden dan in andere projecten gebruikt, komt vast goed met die mooie kleurtjes van jou!!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Zo, dat wordt dus met recht een meerjarenplan!
    Heel veel succes in ieder geval, maar dat zal best lukken, want je bent een doorzetter!
    Jouw kleuren zijn helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat worden je vingerhoedjes mooi! Nog even te gaan, dat is het leuke van dit soort quilts!
    Ik doe niet mee aan de verloting hoor, lapjes genoeg ;-)
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Hoi Wilma,
    vind je vingerhoedjes prachtig, langzaam maar zeker word het een warme quilt waar je heerlijk onder kunt kruipen. Lief dat je mannetje al zo trots is op je.
    Liefs, Ingridx.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Wat een leuke projecten heb jij onder handen! Ik doe graag mee aan de give-away van de warme-wilmakleuren lapjes! Groetjes, Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  94. O leuk een weggeefproject! Ik wil wel meedoen!
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  95. I love the colors you are using in your quilts; wishing you success with all your quilts.
    Thanks for the chance to win the fabrics,
    Carole Y. from lilacbus021 @ gmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Wat leuk, deze had ik gemist. Ook ik wil graag meedoen!
    Groetjes,m Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wat een leuke kleurtjes, helemaal mijn kleuren. Ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Hmmm, had ik een heel verhaal getypt, foetsie!!
    Nog maar een keer proberen. Hoezo vrijdag de 13-de?? Haha.
    Graag maak ik een kansje op de give away. Mocht ik ze winnen ga ik ze gebruiken in mijn nieuwe, net begonnen, quilt. The Gossip in the garden.
    Nee, de vingerhoedjesrage laat ik aan me voorbij gaan....
    Fijn weekend. Groetjes, IngridR

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!