dinsdag 24 februari 2015

"Hallo Sjaantje meisjes",....


Hier is de laatste tijd hard gewerkt,
nou ja werken kun je het niet noemen natuurlijk,
aan rij K van mijn eigen Dear Jane quilt,....

Tijd om wat blokjes te showen.
Kijken jullie mee?


K-1 Crooked Creeke, K-2 Grandpa's Chickens, K-3 Seven Sisters en K-4 Thea's Turn die wel een erg favoriet stofje heeft ooit gekocht bij Atelier Bep,.....


K-5 Passing Through, K-6 Ann's Folly, K-7 Rose of sharing en K-8 Springbrook Parc.
En zoals je ziet bij K-7 maak ik de blokken zoals het patroon want deze is ook weer anders dan het blok wat erin staat. Die bestaat uit 4 delen,...


K-9 Scout's Honor, K-10 Quandry, K-11 Columbine en K-12 Doris's Dylemma.
Verveelt het al?

Nog eentje,...


K-13 Brandon's Star is de laatste in dit rijtje alweer,...
En zoals je ziet niet gestreken en zelf de randjes niet bijgeknipt dat doe ik als de blokjes straks gezellig tegen elkaar aan komen.

Op dit moment zijn er 143 blokjes af en ben ik helemaal in de ban van deze blokjes.

Helemaal als ik bij deze link  kijk en al het prachtige quiltwerk zie, wil ik wel opschieten met mijn Sjaantje!!

Fijne dag, allemaal!!


17 opmerkingen:

  1. Inderdaad wat een mooi quiltwerk op de genoemde site, wel intensief he? Ik ben ook begonnen met DJ. Eigenlijk al een paar maanden geleden maar het lukte me gewoon niet om blokje A1 netjes te krijgen. Nu opnieuw begonnen volgens aanwijzingen van That Quilt. Nu gaat het beter, jouw blokjes zijn prachtig. Jaloers op hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij gaat echt LEKKER!!!! Mooi aantal, vast een goede coach,.... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie blokjes weer. Met zulke schattige blokjes. Je Sjaan wordt zeker heel mooi.
    Groetjes van Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie blokjes Wilma, en nog even doorgaan, en je hebt alle vierkantjes af. Succes, groetjes van Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie blokjes en wat ga je lekker snel! nog maar 26 te gaan dan is het middenstuk klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een klus heb je al geklaard. Het worden stuk voor stuk supermooie blokjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kleuren zo bij elkaar !
    Als ik nog eens een nieuwe DJ zou gaan maken, kom ik weer eens goed bij jouw kleuren kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je gaat lekker hoor met Sjaan!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige blokken en wat heb je er veel gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow. Wilma, zo mooi!!! Je gaat als een speer!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vervelen? Nee, hoor Sjaantje verveelt nooit! ik vind het zo leuk om te zien hoe iedereen toch zijn eigen draai aan de blokken geeft. Wat ga je snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende blokken
    Fijne dag groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, Wilma! Wat een schitterende blokjes... Het is genieten hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je dapper..zo in de weer met sjaantje,,het zijn dan ook weer mooie blokjes !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig hoor je blokjes, en als ik naar dat hele mooie quiltwerk kijk wil ik weer overnieuw beginnen. Oh wat worden er toch prachtige werken gemaakt. Fijn weekend alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende blokjes heb je weer gemaakt, heerlijk al die SJAAN inspiratie in blogland. Zwaaizwaai fijne week

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!