vrijdag 20 februari 2015

"Knipperdeknip",....


Vanmorgen al vroeg zat ik met mijn mannetje aan de koffie 
en ondertussen was ik hard bezig om een col af te maken,.....

Moet je die aan vandaag?

Ehm,...
Nee, wil vanmiddag iets anders doen,....


Wat kijk je toch steeds naar buiten?

Ehm, wacht op de postbode,...


Zo vind ik haken wel erg mooi zonder gaten erin,....

Hahaha, zonder gaten?

Ja, lekker stoer,....

Op pen 5 met stokjes, reliëf stokjes en reliëf vasten,...
Helemaal blij met mijn eerste "kledingstuk" ooit gehaakt!

En natuurlijk met de postbode die wat kwam brengen!
:o)


De tafel is een gezellige boel met lapjes ( lees gewoon een zooitje) 
en natuurlijk het stempelkussen die net werd gebracht door de postbode.


Zo ontzettend handig!!

De stempel op een plexiglas plaatje geplakt
omdat ik van plan was om ze tegen elkaar aan te stempelen maar daar word ik zo kriegelig van dus dan maar iets extra knippen,....

Ik ga weer verder stempelen en knippen!!

Fijn weekend, allemaal,...

15 opmerkingen:

  1. wat een gave col heb je gehaakt .

    en ja een vingerhoedje stempel gaat goed zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die col. En zo handig, een stempel voor vingerhoedjes, dat gaat iets vlugger om te tekenen en te knippen. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel plezier met je stempel en wat een gave kol!!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige col en wat is dat handig, zo'n stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ik vind je col echt prachtig!
    Kan ik ergens online de beschrijving vinden?
    Wat een geweldig idee van je stempel! Zo zijn al je vingerhoedjes in een wip getekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://lekkerbekkenmaar.blogspot.be/2015/01/fie-haakt-de-katniss-cowl-nederlands.html?m=1
      Is de link naar het patroon. Zelf heb ik 250 lossen gehaakt.

      Verwijderen
  6. Wat een mooie col.
    Veel plezier met stempelen :)
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig haakwerk en een handige stempel heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi is je col en ja je stempeltje....SUPER. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je col is heel mooi geworden en met het zooitje op tafel komt het wel goed.Ik zie alleen maar een heel gezellige boel met heel veel lieve lapjes. Stempel ze.
    Liefs, Ingridx.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een mooie gehaakte col geworden. Fijne stempel, dat scheelt veel werk. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!