vrijdag 6 februari 2015

"Mijn baby Jane (DJ)",...


Het laatste blokje van rij J nummer 13 dus met de naam Pam's Bells werd gemaakt en zo werd het tijd om de sashings aan de rechterkant van de blokjes te zetten behalve bij het laatste blokje want die krijgt straks een randje aan de rechterkant als alle blokken aan elkaar zitten,....


En zo werd het een gezellige slinger die even aan het gordijn werd geprikt voor de foto.


Of even zo dat de blokjes recht op de foto komen.


En als rij J dan aan de top zit word ik daar zo ontzettend blij van ondanks dat mijn middelvinger dik, rood en lek geprikt is.
Dan is het eventjes genieten van alle blokjes die gemaakt zijn en rij voor rij al een echte patchwork top aan het worden is,...


Zoveel blokjes met zoveel verschillende stofjes,...
daar wordt toch iedereen blij van?

Hoi, kleinzoon die achter de deur vandaan komt,..
:o)


Door de jaren heen wordt deze quilt steeds weer door velen van ons gemaakt
en zijn wij in de ban van deze blokjes van 4,5 inch, 
best klein dus,...
En ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal snap en al heb gekeken welk blokje hierna komt 
en nog maar drie rijen moet voordat ik aan de taartpuntjes kan beginnen,...


Hoi muis,
let jij op de top als ik weer een blokje ga maken?

Fijne vrijdag, allemaal,...


15 opmerkingen:

  1. Oh hij wordt zo mooi bij jou de kleurtjes. Geweldig
    Zou er bijna opnieuw gaan beginnen. Ik mis het heel erg. Die kleine blokjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt het een prachtige quilt en ook héél mooi van kleur ! Helemaal mijn ding .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig istie al!
    En je schiet al best wel op.
    Voor t eerst ga ik er een klein beetje over denken om Jane nog een keer te maken:)

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend en wat een mooie kleuren helemaal mijn ding .gr.hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt een heeel grote muis :o))

    bij je mooie DJ blokken !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan mij voorstellen dat je heel blij wordt van een rand blokjes die klaar is.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, deze quilt blijft ook intrigeren, hè ? De eerste 3 rijen waren ook wel zwoegen voor me maar nu gaat het gelukkig steeds beter. Fijn weekend, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, als het even kan ga ik ook zo weer verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooh, wat wordt ie mooi! Soms als ik er naar kijk dan begint het gewoon weer te kriebelen, maar dan weet ik ook weer dat ik de quilt tijdens het maken ook wel hebt verafschuwd, want er leek maar geen einde aan te komen. Maar sinds hij klaar is, is het volop genieten. Dus lekker doorgaan zo. Hij wordt prachtig!
    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat wordt hij fantastisch mooi.... Geweldig, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat kies jij je kleuren toch mooi! Echt prachtig!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze wordt echt prachtig, zelfs ik wordt er blij van als ik haar zie.
    Wat een leuke muis heb je als oppas!

    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je top groeit al aardig, mooie tere Wilma kleurtjes.

    Fijne zondag en lieve groet van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!