vrijdag 13 februari 2015

"Op de KOP",....


Van de week aardig aan de haak geweest.
Voor een kleinzoon van mijn zus een muis gemaakt omdat hij zo flieft op deze kleine muis was geworden.
Dit is alweer nummer 3 die gehaakt werd en zeg nu eerlijk,..
hij heeft toch ook een heerlijk KOP,....


Daarna begonnen aan iets waar deze oma helemaal flieft op was geworden
en omdat het voor een kinderkamer is een kleurtje erbij gepakt waar ik normaal niet zo snel voor kies,...


10 Wandborden dieren haken van Anja Toonen werd besteld en een eerste wandbord gehaakt met een te lieve KOP van een koe,...


Haken is heerlijk om erbij te doen omdat je het snel pakt en toch met deze koe moest ik wel even gaan zitten.
De wandbord is vrij veel werk net als de KOP,...


Omdat het huis van oudste kind op z'n KOP staat omdat de badkamer opnieuw wordt betegeld hebben wij vannacht twee prachtige kleinzoons te slapen gehad.
En als die heerlijke KOPPIES  je vroeg wakker maken is het alleen weer genieten van die kereltjes en werden de eieren en bacon gebakken samen met opa,...


Hier wordt natuurlijk carnaval gevierd op school en na heerlijk douchen in een badkamer die niet op de KOP staat werd het tijd om de feestkleding aan te trekken en werd er geschminkt.
Volgens mij zag je niet veel meer van de douchebeurt,...
;o)


De zombie en vampier zijn te trots naar school vertrokken en weten nu al dat volgend jaar ze graag als meisjes gaan met gelakte nagels en al!!
Dat geloof je toch niet?

Wat een cadeautjes zijn die jongens toch in je leven,...

Fijne carnaval voor iedereen,...

9 opmerkingen:

  1. Genieten van jou leuke carnaval jongens.
    Het wandbord, is mooi
    Fijne dag Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Apart zo'n wandbord: had ik nog niet eerder gezien! Dat smincken is goed gelukt, ben blij dat ik ze niet tegen ben gekomen! LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige koppies, stuk voor stuk! Het koeienkopjes-wandbord is dan misschien wel heel veel werk, maar wat is het leuk geworden, echt super! En zo'n lieve vampier en zombie heb ik nog nooit gezien...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, jongens zijn kadootjes in ons leven! Alhoewel dochters ook niet te versmaden zijn........laat ik nu van elk soort er eentje hebben......:)
    Leuk haakwerk, fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke Koppies en helemaal in hun rol! De koe geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je lekker bezig geweest!
    Pas maar op met die vampiers, veel look eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig die outfits van je kleinzoons! Mooie haakwerken ook, ik vind dat zo knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!