woensdag 18 februari 2015

"Smoelenboek",....


Zelfs bij mij is facebook iets waar ik veel op kijk en neus.
Soms wel eens te lang blijf hangen zelfs,.....

Zo ben ik in de groep te vinden waar wij 1 blok per week maken voor de SBS
en zo werd deze week B-1 Stamp Baskets gemaakt
 en misschien worden de stofjes wel herkend door Marja,...


En omdat het zo lekker ging een tweede blok gemaakt B-2 Gulf Star waar ik heel dom ineens witte punten kreeg omdat ik misschien teveel met facebook bezig was en niet zat op te letten,...
*Ü*


In de vingerhoedjesgroep laten wij vaak onze vingerhoedjes zien of als je iets te vragen hebt doe je het daar ook.
Handig en zo kom je ook op ideeën 
en dit keer een idee van Ans die op zoek was naar een stempel en overal uitverkocht was,..


Kijk een stempel voor mijn vingerhoedjes speciaal in mijn maatjes gemaakt!!
Vandaag op een plaatje plakken waar ik doorheen kan kijken zodat het stempelen zichtbaar blijft,..

Even een mailtje sturen naar hun met je maten en als snel sturen ze je het kostenplaatje naar je toe
en na betaling ligt het al zo snel op je deurmat!!

Een stempelkussen hier besteld omdat deze op stof kan.

Dankjewel Ans voor het uitzoeken!

Wat zal dat een tijd schelen om je lapjes te stempelen
en kan ik nog langer op Facebook blijven hangen!


12 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma wat leuk dat het nu wel lukt de sbs .ik denk dat het een rust punt is geworden 1 blokje per week en de lopen alle twee vooruit hihi mooi zijn ze ik ga vanmiddag BP maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie SBS blokken. En wat handig die stempel bedankt voor link van de stempels en het kussen. Dan gaat het wel een stuk sneller met tekenen. Ik de k dat ik me ook maar eens ga aanmelden voor de vingerhoedjes groep.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn vingerhoedjes komen op vlies uit de printer tegenwoordig. Werkt ook heel fijn.
    Wat een mooie blokken weer. Ik kan op Facebook helemaal mijn draai niet vinden en ik vind dat ook niet erg, want ik lees al dat me dat veeeel tijd scheelt :-)))))

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor de linken en wat een hele leuke blokjes toch weer.
    Het begint echt te kriebe;en bij mij om er ook weer mee door te gaan.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blokken van je SBS, en bedankt voor de tip van stempel naar eigen ontwerp.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je blokken zijn geweldig van kleur!
    Best wel goed...zo'n groep.
    Ik denk dat dit ook wel aan moedigd om verder te werken aan het project,niet?
    Heb ik ook als ik naar de les ga.Heb je dan een heel stuk huiswerk mee om af te werken tot de volgende les.
    Bedankt voor de interessante tip van de stempel.
    Vele groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je SBS blokken zien er super mooi uit ! ! !
    Handig zo'n vingerhoedjes stempel !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blokjes heb je gemaakt, toch raar dat je ze in andere kleuren maakt in plaats van je favoriete kleurtjes.
    Fijne stempel, succes!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Handig zeg zo'n malletje! Mooie blauwe blokjes heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blauw geen Wilma kleurtje maar wel heel errug mooi.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wilma, mocht je alsnog een stempel van de vingerhoedjes willen lenen (ook voor langere tijd), dan heb ik er een. Heb net een eenpersoons quilt van vingerhoedjes gemaakt ... en ga dat dus voorlopig niet meer doen ;) Ik leen hem graag uit aan liefhebbers ...

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma