vrijdag 27 februari 2015

"Zijn dromen wel bedrog??",....


Ieder mens droomt heel wat af in een nacht en toch weet ik ze vaak niet na te vertellen als ik in de ochtend wakker de oogjes weer open doe.
Totdat ik vanmorgen aan de koffie zat en we gezellig zaten te kletsen over de quilts en vooral over die aan de muur,...

Heey, daar heb ik over gedroomd.


Mijn quilts waren gestolen!!
Omdat Marc dit zo vervelend en erg vond had hij allemaal quiltblokken aan de muur gehangen die nog niet af waren,...

(Goh, waar komt zo'n droom nu toch vandaan? Heeft het misschien te maken dat ik zo erg baal van al die halve projecten?)


De hele muur hing vol!!
Marc was er zeker van dat die blokken allemaal quilts werden en ik de gestolen quilts wel opnieuw kon maken met het geld van de verzekering,....


Helemaal overstuur want daar had ik toch helemaal geen tijd voor?
Al die projecten af maken en ook nog de gestolen quilts opnieuw maken?
PANIEK!!


En vandaag?
Naai ik rij K aan mijn DJ top, zo nu en dan naar de muur kijkend om te zien of mijn quilt er nog wel hangt en geniet van mijn DJ omdat ze zo mooi wordt.

Ik vind het wel jammer dat er nog maar 26 blokjes gemaakt moeten worden voor het middenstuk en eigenlijk nog niets minder want er zijn er alweer een paar gemaakt.
Dit is een quilt waar ik zo graag aan zit te naaien dat ik deze eigenlijk helemaal niet af wil hebben,...

Dat terwijl ik zo graag de projecten die hier liggen af maak en nooit meer met zoveel te gelijk bezig wil zijn!

Wat een rare doos ben ik toch!
:o)

Fijn weekend alvast!!

22 opmerkingen:

  1. Wat een nare droom!
    Wel lief van je man dat hij je wilde helpen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad dus bedrog want ze hingen er nog!
    Enne... even nieuwe maken, dat klinkt meer als een nachtmerrie (LOL).
    Succes verder, groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. brr, enge dromen!! Gelukkig dat manlief dan bijspringt...:)
    Ik ken dat, hoor, niet willen stoppen met een quilt! Mijn Pockets of Posies ligt al 3 weken te wachten op de laatste rand..........zo jammer dat ie af is.......:)
    Heerlijk toch, van die quilts die maar eindeloos door mogen gaan!
    En met DJ is er toch één troost: de hoekpunten!!!
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear Wilma,
    I fully understand what you are saying. It is so sad when we can not play with our toys anymore because they are finished. It is like reading a book, I only like the once with 600 and more pages, otherwise the story is over so fast.
    Your DJ looks so beautiful, lots of love in it.
    Greetings,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig zijn dromen bedrog.
    Mooi je DJ.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt geluk "dromen zijn bedrog" . gewoon lekker doorwerken met je hobby en daar plezier aan beleven is het aller belangrijkste.
    Fijn weekend.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een nachtmerrie!!!! Ik voel met je mee!
    En na Sjaan op naar de diamanten, zijn hetzelfde, alleen iets kleiner.
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je Dear Jane word echt prachtig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was geen droom maar een nachtmerrie....! Moet er niet aan denken dat zoiets echt gebeurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een nachtmerrie, zoiets kun je er niet bij hebben Wilma! Gelukkig niet echt...

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een droom en wat een geluk dat het niet waar bleek te zijn. Mijn "nachtmerrie" is, dat er brand uitbreekt en al mijn quilts verbranden. Je moet er toch niet aan denken, hè!
    Hij wordt prachtig, je DJ!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. That would be every quilters worst nightmare. Beautiful quilt and dollies.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb Jane al weer een paar jaar af, maar mis het werken eraan nog steeds. Goed weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig is deze droom wel bedrog.
    Jou Jane is prachtig., en als hij af is hang je hem mooi in zicht aan de muur toch.
    Het net als je een mooi boek leest, en dan spijtig is dat het uit is.
    Fijn weekeinde Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi, door je verhaaltje te lezen, krijg ik gelijk zin om aan mijn Jane verder te gaan,
    Onze Janes lijken qua kleur een beetje op elkaar en zijn we ongeveer even ver met maken, maar ik had even een dipje! Dank je!
    Groetjes Susana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo,prachtig,ik ben ook bezig,maar niet met zo veel plezier als jij,ik heb moeite met de kleine stukjes,heb jij misschien een tip?
    veel liefs irena

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig dat de waarheid anders was toen je opstond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik haat nachtmerries!!! En jij dus ook :-)))
    Maak je nog maar geen zorgen over Jane....alle punten moeten ook nog ;-)

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 't Is wat zo'n droom! Ik kan me wel voorstellen dat je nog lang aan je DJ wilt werken als het zo fijn gaat. Ik voel me altijd een beetje omthand als ik er mee klaar ben. Niet weten wat ik zal gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh ja....dromen kunnen soms zo ontzettend echt voelen....ik heb een keer gedroomd dat ik op een kasteeltje in Frankrijk woonde..mijn moeder vond het "veel te koud" maar ik vond het prachtig! toen ik wakker werd kon ik het behang tot in het kleinste detail herinneren ....heerlijk...maar jouw droom was echt niet leuk hoor....je lalyla's zijn fantastisch!fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I am afraid to start a Jane! Maybe a second for you ? In blue ?

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma