maandag 2 februari 2015

"Zo chaotisch",....


Wij hebben een heerlijke rustige zondag achter ons liggen en wij hadden dan ook wel het idee dat wij dat wel verdiend hadden na vorige week.

Heerlijk "bankhangen" voor Marc met laptopje en een beetje surfen en wat werken.
Voor oma Wil was dat het haakwerkje en een breiwerkje,....
 en natuurlijk veel kopjes koffie en thee!
:o)


Ik merk ook met dit haakwerk dat ik een echte chaoot ben en het ene bolletjes katoen na de andere op haak en een mandje vol met hexjes heb en een hoofd vol onrust,...


Daar moet ik maar eens verandering in brengen en zo werd een deel van de gehaakte hexjes "bloemen" en werden er heel veel draadjes afgehecht.

Al snel lag er een stapel met draadjes op tafel,..
 als onze gekke halve beagle ze niet op de grond liet vallen en dit wel een leuke bezigheid begon te vinden,....


Als deze hexjes allemaal "bloemen" zijn geworden ben ik van plan om "bloem" voor "bloem" te gaan maken en zo wat rust in het hoofd te krijgen.

De bedoeling is ook om zo nu en dan een "bloem" te maken met een ander kleur hartje.
Moet ik maar even naar kijken want ik ben niet zo van het drukke en kleurrijke en vind het voor mijn doen al kleurrijk,...
:o)


Ben al begonnen om weer witte te haken om langs de "bloemen" te zetten.
Nu maar hopen dat deze chaoot dat allemaal vol kan houden!!
*Ü*


Ook ben ik aan het breien geweest, 
eigenlijk om mijn vingers wat rust te geven,
 en was ineens de eerste sok voor jongste kind af en een begin gemaakt met de tweede.

De eerste werd natuurlijk gepast en zit zo mooi om haar voet heen, 
wat voor mij weer belangrijk is,...
En jongste kind helemaal verbaasd was hoe heerlijk dat zit en natuurlijk lekker warm dit is en nu eindelijk begrijpt waarom ik sokken voor mijzelf brei!!

Voor vandaag een fijne dag, allemaal.


25 opmerkingen:

  1. Mooi die gehaakte deken. Jouw handen staan ook niet vaak stil, hè ?
    Maar de onrust in je hoofd kan ik me wel voorstellen, jullie hebben tenslotte ook heel wat te horen gekregen in het ziekenhuis over de gezondheid van je man ! Sterkte !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan mij heel goed voorstellen dat je chaotisch bezig bent, het is ook niet niks wat jullie voor je kiezen krijgen, maar gelukkig zijn daar de handwerkjes die je wat rust geven, want handers zou je er helemaal NI van worden.
    Nog heel veel sterkte samen.

    Groetjes Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi zijn je bloemen! ik vind het knap dat je ze zo rustig kunt houden!
    En de beagle met de draadjes, ik zie het zo voor me,... geinig! Kijk je wel uit met je bolletjes met haakdraadjes,...
    ;o)
    Marc, KANJER, zet 'm op!
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig, je hexjes. En wat die sokken betreft heb je gelijk. Het duurt even voor we die kunnen waarderen en we ze niet meer stom, ouderwets e.d. vinden. Ik zou er iets voor geven mijn moeder nog één keer te kunnen vragen een paar voor me te breien........

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze geweldig, je hexjes. Wat mij betreft juist door de kleuren.
    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zien je gehaakte bloemen er mooi uit,heerlijk verstilde kleuren. En samen veel sterkte toegewenst! groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bloemendeken word prachtig Wilma, ik hou van deze kleuren. Hoop dat het weer wat rustiger word in je hoofd nu. Heb ook genoten van je vorige post, wat heb je toch al veel moois gemaakt!
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben helemaal verliefd op je gehaakte hexagonnen !!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi je bloemen. Een lekker werkje dat je overal kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig de gehaakte bloemen, wat heb je er al veel af.
    Sokken worden dus graag geaccepteerd
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke werkjes heb je onder handen! En je hoofd is nu even druk maar komt straks ook wel weer tot rust! Sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel begrijpelijk dat het een chaos in je hoofd is, het is ook niet niks allemaal. Wel fijn dat je zulke mooie bloemen kunt haken, dat zal een fijne afleiding zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik lees net je eerdere bericht, wat een tegenvaller! En dat is nog maar op z'n zachts gezegd!!
    Neem, als het mogelijk is, de tijd om het te laten 'landen'.
    Ik heb kort geleden ook zo'n soort situatie gehad en inmiddels wordt het rustiger in mijn hoofd, gelukkig!! Sterkte jullie allebei! Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh, vergeet ik te zeggen dat ik je zeshoekjes allerliefst vind, echt beeldschoon!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zijn pracht gehaakte hexsjes. Het ziet er mooi uit zo in de deken

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, ik vind je deken prachtig! Hele mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zelfs je haakwerk zijn in wilmakleurtjes. leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het juist prachtig zonder een anders gekleurd hartje. Mooie kleuren ook!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je haakt bijna gedachteloos een flinke stapel, omdat je gedachten bij iets anders zijn......
    Dat gaat een superdeken worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige blommen, heerlijk om rust in je hoofd te krijgen!

    Dikke knuffel (vanuit Apeldoorn ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat is dat mooi
    Groetjes uit een koud winter Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat zijn lieve bloemetjes geworden. En.. Bij de tweede sok niet smokkelen hoor! Een van mijn tante's breide de tweede altijd kleiner omdat ze wilde opschieten bleef ze er aan rekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een enige gehaakte hexjes! Kleuren zoals altijd bij jou weer heel goed gekozen!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi zijn je bloemetjes Wilma en het is echt heerlijk om je gedachten even ergens anders te hebben.
    Ik ken het gevoel helemaal want ik heb net maandag mijn man uit het ziekenhuis terug van een 6 uur durende operatie en wat heb ik veel gehaakt bij zijn bed.Wilma jij en je man heel veel sterkte. ( o ja nu ga ik je mooie patroon zoeken.)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma