maandag 25 mei 2015

"KEI GEZELLIG",....


Op de eettafel staat een KEI GEZELLIG boeket 
en ik kan je wel zeggen dat de pioenrozen heerlijk ruiken,...


Op een bijzettafeltje staat een ander KEI GEZELLIG boeket met een kaartje erbij,....
Geniet van jullie PINKSTERWEEKEND samen.


In dit KEI GEZELLIGE PINKSTERWEEKEND zijn de laatste blokjes voor mijn Sjaantje quilt gemaakt
en zijn alle 169 blokjes af.
Wat ben ik blij dat deze blokjes klaar zijn 
en toch ben ik ook wel weer erg blij dat er nog taartpuntjes gemaakt mogen worden,...


Fijn dat even iemand de top omhoog kon houden voor een foto.
Dat is net even makkelijker om mijn Sjaantje op de foto te krijgen
en nu zien jullie denk ik ook wel waarom het hier zo´n KEI GEZELLIG PINKSTERWEEKEND is geweest?!
Kijk die ondeugende ogen boven de top uit,...


Hoi Marc!
Wat was het KEI GEZELLIG dat je thuis was voor het PINKSTERWEEKEND,....

Was jullie PINKSTERWEEKEND net zo KEI GEZELLIG als de mijne?


24 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie een keigezellig weekend hebben gehad. Op naar een volgend keigezellig weekend😚😚😚

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jullie een keigezellig weekend hebben gehad. Op naar een volgend keigezellig weekend😚😚😚

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vermoed dat geen één weekend aan dat van jullie kan tippen,...
    *K*E*I*L*E*U*K*!!!!
    en Sjaan,....
    *K*E*I*M*O*O*I*!!!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat super dat jullie samen een keimooi weekend hebben gehad! En wat mooi jouw Sjaantje, prachtig. Groetjes en een fijne week, Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat Marc het weekend is langsgeweest, mot keigezellig geweest zijn. Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk voor jullie dat dat kon! Weer een stapje vooruit!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat is dit een fijn bericht!!!!
    Gelukkig gaat het de goede kant op.....en wat een KEI-fijn weekend zul je gehad hebben !!!!

    En dan je Sjaan.....wat wordt die mooi..en wat gaat die goed...ben een tikkeltje ( gezond) jaloers hoor!!
    Op de een of andere manier "vergeet"ik dat ik er mee bezig ben..en dan zie ik weer een Sjaan langs komen en denk OHH ja ...wat is ze toch mooi..;0))
    Zal de mijne wat meer in het zicht leggen.....
    Veel plezier met de taart punten..die horen wel bij zo'n fijn herstel !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha. Zo had ik het nog niet gezien. Taartpunten bij een fijn herstel..

      Verwijderen
  8. Dat was een fijn weekeinde, blij en dankbaar
    Mooie bloemen, en je sjaan is prachtig
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn zeg, dat Marc het weekend thuis is geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was zeker een Keigezellig weekend, fijn dat Mark thuis kon zijn!!
    Het gaat de goede kant op.
    Groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fantastisch, dat Marc het weekend thuis was! Wij hebben ook een geweldig weekend gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan me voorstellen dat het een heel fijn weekend voor jullie geweest is. Op naar het volgende weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Wilma, ik ben helemaal ontroerd. Heerlijk heerlijk, dat hij het Pinksterweekend thuis mocht zijn. Houd moed jullie en veel liefs en sterkte van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Wilma, wat heerlijk, je Pinksterweekend kon niet meer stuk. Wat heerlijk dat Marc bij je was.!
    Dikke knuffel van mij, liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk voor Marc en jou! Eindelijk ook een beetje rust, want het dagelijks heen en weer trekken heeft ongetwijfeld zijn weerslag op je, al doe je het met liefde. Hopelijk volgen er meer dagen, en komt het einde in zicht, Pas ook goed op jezelf meisje!
    Groet van Mar ( o ja, je baby Jane is meer dan prachtig!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super je weekend met marc erbij.
    Wij hadden ook een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk is dat geweest ! En wat fijn dat er weer ondeugende oogjes kunnen zijn ; 0)

    Toevallig hadden DH en ik ook een weekend saampjes(weg) ivm bijna 25 bij jaar getrouwd te zijn
    en ook toevallig.... kijkt DH ook erg ... ondeugend af en toe ; 0)hij wil nooit op de foto en met t oefenen van selfies samen moesten we wel haha....

    ik hoop van harte dat jullie heel veel van die dagen en weekenden, ...jaren ! Samen kunnen genieten !
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat geweldig dat Marc weer thuis was en wat is je top enorm Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma, ik heb weer even bijgelegen bij je. Wat een moeilijke tijd hebben jullie gehad, uit ervaring weet ok dat je dan geleefd wordt en steeds van hoop naar vrees gaat. Fijn dat het zo goed gaat met Marc en super dat jullie het weekend samen hebben kunnen doorbrengen. Dan besef je maar weer eens waar het echt allemaal om draait in het leven. Sterkte en beterschap gewenst de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat moet bijgelezen zijn natuurlijk Wilma.....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oo wat fijn !!

    Marc gelijk aan het werk gezet?
    Marc je hebt een jasje uitgedaan, maar ziet er zeer goed uit .

    (((((Zwaaaiiii)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat fijn om dit blogje te lezen. Kan mij goed voorstellen dat jullie een heel fijn weekend hebben gehad.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma