maandag 1 juni 2015

"Achter de Geraniums",...


Het afgelopen weekend is mijn maatje weer heerlijk thuis geweest 
en genieten wij samen van een rustig weekend.
Even bij Intratuin langs de plantjes lopen want die lege bloempotten is ook maar erg ongezellig.
Normaal heb ik eind April de potten al vol,...

Kom dan lopen we even naar buiten want zo zie je ook niets,...


Franse Geraniums!!
Wie had ooit gedacht dat ik die nog eens zou kopen?
Het wordt in de zomer altijd erg warm bij het raam
en het lijkt mij dat deze plantjes daar wel tegen kunnen,...

Kom gaan wij naar binnen want het lijkt wel herfst de afgelopen dagen,...


Op het dronkemanspad zitten wat taartpuntjes geprikt.
De afgelopen week aan begonnen.
Omdat het heerlijk is om weer een stapje verder te zijn met Sjaantje 
schieten de taartpuntjes lekker op
en het is wel erg leuk om te doen,...


Veel effen puntjes zijn geknipt 
en samen met de boogjes wordt het aan elkaar gezet zodat dat straks niet allemaal hoeft te gebeuren,...


Straks weer fijn bij het kacheltje een taartpuntje maken want warm kan ik het niet vinden,...

Fijne maandag,...

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie taartpuntjes! Helemaal gelijk, maar dat moet natuurlijk bij het quilten (denk ik als niet quiltster). De geraniums staan mooi op de vensterbank, zo heb je van binnenuit een vrolijk uitzicht. Geraniums.....vroeger riep ik altijd dat ik die nóóit zou kopen! Nu vind ik ze dankbaar lang bloeienen niet eens meer lelijk:-)
    Het zonnetje schijnt hier in noordwest Nederland en het voelt niet echt koud, maar ze hebben weer slechter 'beloofd'. Veel taartplezier bij je kacheltje,het ziet er warm en gezellig uit!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh Wima!!!!wat ziet dat er allemaal gezellig uit!!!ja en die taartpuntjes...wat netjes!!!!!!daar kan ik nu nog alleen maar van dromen :-) geraniums....ja idd vroeger dacht ik ook...ouderwets maar tegenwoordig zijn ze zoooooo hip! ik vind ze in een "gewone"aardenwerk pot ook al helemaal leuk!maar zoals ze bij jou staan!ohhhhh echt een plaaatjee!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is het voordeel van dat mindere weer, je punten gaan dan als een speer:)

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat staan ze mooi je geraniums! Ik heb ze altijd leuk gevonden, en ga binnenkort ook op jacht,... ik hoop dat ze er nog zijn,...
      en de taartpunten zijn GAAF!
      :o)

      Verwijderen
  5. Leuk juist die geraniums! Ik hou ervan!
    Enne je punten zijn keimooi! Ik moet eigenlijk ook verder met die van mij, maar ja, er ligt zoveel...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk dat Marc weer naar huis mocht voor een weekeinde! En je pakt de draad weer goed op, met die mooie taartpunten. Het duurt nog wel even voor ik zover ben! Geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo (gelukkig letterlijk) achter de geraniums. Jouw taartpuntjes worden ook super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig de bloempotten gevuld, en een fijn weekeinde gehad
    De taart puntjes zijn mooi
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat je de plantjes buiten nog heel erg vaak water moet geven dat betekend dat het heel erg mooi weer is en jij buiten met de taartpunten aan de slag kunt gaan. Het worden wel hele mooie strakke taartpunten.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie taartpunten heb je daar. Heerlijk dat je even samen met je maatje van deze mooie geraniums hebt genoten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo schiet je Sjaantje zeker op, met deze mooie puntjes... Prachtige geraniums heb je staan: ben ik gek op. Fijn dat het de goede kant op gaat met Marc!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben blij dat het de goede kant opgaat met jullie.
    Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat jullie weer even samen thuis waren. En wat een slim idee om meteen de rondjes aan de punten te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!