donderdag 25 juni 2015

"ECHT opruimen",....


De afgelopen dagen was het hier geen weer om in de tuin te rommelen 
en al helemaal niet om daar te zitten om te klungelen met mijn lapjes.

Tijd om mijn hobbykamer eens flink te stoffen 
en op te ruimen,...


Hier worden,
 hoe graag ik ook zou willen geen nieuwe projecten gestart,
omdat er zoveel ligt.

Mijn Nearly Insane wacht op een rand waar stof voor gezocht en gekocht moet worden.
Dan is deze te gekke top klaar om gequilt te worden,...


Op het andere trapje hangt mijn Dear Jane waar nu aan gewerkt wordt omdat er nog maar drie randen gemaakt moeten worden.
Heerlijk gevoel als deze top straks af is,...

Om eens wat anders te doen hangen mijn vingerhoedjes daar ook 
en worden hier geregeld wat hoedjes aan gezet.

Onderaan de trap hangt mijn Trick or Treat waar ik straks weer aan verder ga.
Met deze mandjes heb ik een heuse haat/liefde verhouding,....


De kast staat vol met mandjes en doosjes die nodig uitgezocht moeten worden.

Overal liggen de projectjes waar ik aan begonnen ben
en omdat ik eerst wat anders zou gaan doen,
 weggestopt in een doosje,....


En zo kwam ik deze hexjes tegen in een doosje weggestopt.

Misschien moet ik eens ECHT gaan opruimen 
en niet steeds al die projectjes bewaren in een doosje weggestopt,....


Alles zit in dat ene doosje,
het begin van de bloementop,
de restlapjes waar bloemen van gemaakt kunnen worden,
een rode lap stof voor de randen om de bloemen heen
en zelfs het malletje,...


Projectjes die ECHT worden opgeruimd 
en projectjes die bewaard blijven.

ECHT niet ECHT opruimen,...
:o)


16 opmerkingen:

  1. Tja moeilijk hè om ergens afstand van te doen, want je weet nooit....??
    Succes met opruimen! Hoewel het is nu wel "in de tuin zitten" weer met lapjes !
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het niet echt opruimen in de betekenis van wegdoen, maar alleen opruimen in de zin van ordenen, zodat je precies weet wat je hebt en dan oude projecten afmaken. Daar ben ik ook mee gestart. Was jij ook niet met een quilt bezig van allemaal blauwe lapjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja.. de sbs. Iedere week een blokje maken in een facebook groep. Loop al heel wat weken achter...

      Verwijderen
  3. Beautiful Quilt projects - they look lovely on display!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, jij durft tenminste bekennen dat je zoveel mandjes hebt staan met tig begonnen projecten.
    Zover ben ik nog niet ....bloos......bloos! Maar ooit komt alles af........dat blijf ik mezelf altijd herhalen. Groetjes Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel herkenbaar! Moeilijk om dingen weg te doen!
    Opruimen wordt hier meestal verplaatsen..... Al die leuke projecten..... Zucht.......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi overzicht van al je werken! Ik meen in de foto's je favoriete kleuren te kunnen ontdekken :-)
    Het lijkt me moeilijk om een keuze te maken welk project je af zult maken, maar je gaat toch niets echt wegdoen? Misschien dat een goede opruiming wat rust brengt . Maar ja, opruimen is niet echt leuk om te doen hé, vooral als er zoveel moois door je handen gaat :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie quilttops hangen daar! Je gebruikt prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh WAT HERKENBAAR. Bij mij ook allemaal mandjes, doosjes, blikken vol met super leuke dingen die nog afgemaakt moeten / mogen worden. Wat super leuke quilts heb je op de trapjes hangen.!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh WAT HERKENBAAR. Bij mij ook allemaal mandjes, doosjes, blikken vol met super leuke dingen die nog afgemaakt moeten / mogen worden. Wat super leuke quilts heb je op de trapjes hangen.!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik sluit me erbij aan, heel herkenbaar. Soms word ik van opruimen zelfs moedeloos, zoveel leuks nog af te maken of nieuw te maken. Denk dat het bij iedereen hetzelfde is. Succes en alvast een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat maak je toch prachtige quilts !! Als ik het zo op de foto's zie staan krijg ik acuut zin om jouw kleurencombinatie ook eens te proberen. Helaas liggen er nog te veel UFO's in mijn huis die eerst af moeten, maar succes met je projecten. Ze zijn allemaal erg mooi !

    P.S. En mocht je echt niet meer door willen gaan met een project, kun je het misschien wel weggeven/verkopen met wat bijpassende kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, ik heb ook zoveel doosjes en dozen... Wat maak je toch prachtige quilts, je kleuren zijn toch zo mooi! Leuk, die laddertjes om je quilts overheen te hangen. En ik ben helemaal weg van je kast, zo één wil ik er ook wel.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kamer ziet er heel leuk uit zo. En dat opruimen.... och. Dat komt wel een keer. Wel heel leuk hoor die hexjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja het valt niet mee het leven van een quiltster, LOL
    Wat heb je een prachtige kast staan.
    Succes met je keuzes, wel weg niet weg.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik geloof dat ik er wel redelijk goed in ben, er verdwijnt best wel eens e.e.a. in de grijze kliko, en ik heb het nog nooit gemist......dat zegt al alles.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!