zondag 14 juni 2015

"Feestelijke taartpunten",..


Hoi Boyke,....
Moe van het hondenschooltje?
Op zondagochtend wordt er nog steeds getraind met Melissa 
en gaan zij samen over twee weken een weekend laten zien wat zij beiden hebben geleerd,....

Een weekend zonder onze gekke halve Beagle bevalt mij nooit zo.
Het is dan zo stil in huis,....


Samen met mijn maatje komen we de dagen goed door 
en merk je dat het steeds beter gaat met hem.
Hij is heerlijk conditie aan het opbouwen 
en fiets, wandel en zwem ik maar met hem mee,...

Wel zo gezellig natuurlijk
en wie weet krijg ik ook nog last van conditie!!
:o)


Tussendoor liggen er lapjes op tafel 
en worden er taartpunten gemaakt wat wel past bij Marc zijn super herstel!
Als de lapjes dan op tafel liggen ligt onze kleine meisje er natuurlijk boven op.
Je moet geen kattenallergie hebben in dit quilthuis,.....


Kijk de bovenste rij met taartpunten zit aan de top
en ik vind het mooi,...

Natuurlijk denk ik ook aan alle andere prachtige quilts die gemaakt worden 
maar tot nu toe kan ik mij goed bezig houden met Jane 
en geeft het ook wel rust om niet steeds wat anders te gaan doen
en steeds bezig te zijn met opruimen.
Nu ligt dit op tafel 
en pak je het ook wel erg snel,....


Was eerst bang dat het te licht allemaal zou worden met de crème taartpunten ertussen 
en toch nu het aan elkaar zit vind ik het geweldig,...

Helemaal Wilma,...

En als deze top dan ooit een quilt is heeft deze meteen een verhaal 
en wat is mooier dan taartpuntjes maken terwijl wij zo dankbaar zijn dat de spannende weken over zijn 
en het leven weer een feestje is? 

Liefs en

19 opmerkingen:

  1. Ja echt Wilma kleuren, en mooi dat er over een poosje een Jane-met-verhaal klaar is!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om met deze quilt bezig te zijn. Mooi wordt het zeker!!! Ik ben zo blij voor jullie dat het goed gaat met je lief!
    Dikke knuffel, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Wilma wat wordt het prachtig!!en wat is het een heerlijk blij verhaal...ik ben zo blij dat het zo goed gaat met je man! ahhh enn die lieve Boyke...dat zal niet meevallen...luisteren voor een halve beagle!wat knap!!! heerlijk dat jullie een kat hebben ook...ik heb helaas wel een kattenallergie...maar anders......en met de drie spanjaarden zou een kat hier ook niet veilig zijn vrees ik...maar ik ben echt DOL op katten en dol op van die heerlijke foto's van slapende poezen!!fijne maandag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wie had dat een tijdje terug gedacht dat jullie samen zouden fietsen, wandelen, zwemmen,.... een op het oog heel gewoon zinnetje, maar dat is het natuurlijk niet!
    Jullie zijn Kanjers!
    En Boyke ook!
    En natuurlijk ook Sjaan, want wat ligt ze mooi te wezen,... een beeldschoon plaatje,...
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat Marc zo snel hersteld,samen aan de conditie werken wat is er mooier dan dat.
    En je Sjaan ziet er prachtig uit. Veel geluk samen toegewenst. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wordt echt prachtig!
    Groetjes en geniet van elkaar
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja wilma, dan waardeer je de gewone dingen van het leven weer, voor zover je dat anders niet deed, maar nu wel speciaal.Je Jane is echt in de wilma kleuren, leuk is dat wel dat veel quilters toch hun eigen palet hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed om te lezen dat het zo fantastisch gaat, heerlijk om de vooruitgang dan te zien, daar mag je dankbaar voor zijn. Die taartpunten zullen inderdaad heel speciaal blijven en je herinneren aan deze tijd. Ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je Jane wordt prachtig Wilma, fijn dat het zo goed gaat.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat wordt ze mooi, Wilma, jouw Jane! En wat fijn om te lezen dat Marc zo goed vooruit gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk dat je samen met je maatje aan jullie conditie kunt werken. Je Jane wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat het zo goed gaat. Je quilt word prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie stoffen/kleuren gebruik je voor je DJ. Ik las het een en ander door, zoveel mooie dingen te zien en te lezen hier. Fijn te horen dat t thuis beter gaat met gezondheid.
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn nieuws !
    en je DJ is prachtig met de taartpunten :0))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat fijn dat het zo goed gaat met je mannetje en dat jullie lekker samen aan de conditie werken en dan je taartpunten.....ik vind ze zo moooooi. Fijne week en geniet ervan! Groetjes, Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat het weer goed mag gaan
    De DJ is prachtig
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fantastisch nieuws, een feestelijk blog!!!!
    Ik geniet met jullie mee.
    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat het zo goed gaat, en jullie samen aan de conditie werken. Je taartpunten zijn zo feestelijk, je hebt een goede kleurkeuze gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O wilma je sjaantje word prachtig en ja sjaantje heeft nu voor altijd dierbare herinderingen en zeker dat je nu met de zeer feestelijk taart punten bezig bent
    O zo fijn om te horen dat het met marc super gaat en dat jullie genieten van alles en boyke wat een schatje is het toch ja dat mis je meteen als dat niet om je heen drentelt zou mij ook niet voor kunnen stellen zonder hond zou hier dan vooral savonds super stil zijn brrrr moet er niet aan denken
    Hoop dat boyke het weer super doet op de hondeschool
    liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!