donderdag 18 juni 2015

"Geluk",.....


Wat wonen wij toch heerlijk hier aan het randje van de grote stad,....
De Rijn over en je staat in het prachtige centrum van Arnhem.

En een heerlijke wandeling met de hond levert al snel heerlijke kersen en aardbeien op uit de Betuwe.
Kilo's worden er gekocht omdat er altijd twee jongetjes zijn die het heerlijk vinden dat oma kersen en aardbeien heeft van de boer,...

Die zijn zoveel lekkerder dan die uit die winkel, oma!

En oma maar genieten van dat gesmeer met kersen,...

Wat een geluk!!


Buiten in de tuin worden mini vingerhoedjes aan de top gezet.
Gewoon om even wat anders te doen dan die feestelijke taartpuntjes,...


In de mand liggen heul veul mini vingerhoedjes te wachten,....


Wat is het toch leuk als mijn maatje met zijn neus op de top zit 
en kijkt wat voor een stofjes hij ziet.

Heey, die ken ik wel dat stofje.
Die zit ook in de quilt op ons bed.

Mijn maatje is in de ban van deze mini vingerhoedjes,...

Wat een geluk!!


In de andere mand de witjes,....


Waar gisteren nog druk aan gestempeld werd en geknipt.
Soms moet je de manden weer bijvullen,....


En zo worden er weer mini vingerhoedjes aan de top gezet,...


En als ik dan dit zo over de stoel zie hangen maakt mijn hart plotseling een vreugde sprongetje,...

Wat een geluk!!


17 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om te lezen dat er weer zoveel geluk is bij jullie thuis. Geniet er dubbel en dwars van.
    Oh ja je vingerhoedjes worden mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi berichtje Wilma. Het geluk is dicht bij huis te vinden. Fijne dag,
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk verhaaltje weer!
    Wat is dat toch met die vingerhoedjes, mijn man vind ze ook zo leuk, daarom heb ik de vingerhoedjesquilt aan hem gegeven voor zijn 50e verjaardag,...
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En altijd ook nog gemaakt van die echte mooie Wilma kleurtjes! Ik kan wel snappen dat je man ze leuk vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En altijd ook nog gemaakt van die echte mooie Wilma kleurtjes! Ik kan wel snappen dat je man ze leuk vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk altijd weer om ze te pakken he? die vingerhoedjes :-) mijn man vindt ze ook zo leuk....ze zijn ook zo lief!!die van jou worden ook echt weer super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk altijd weer om ze te pakken he? die vingerhoedjes :-) mijn man vindt ze ook zo leuk....ze zijn ook zo lief!!die van jou worden ook echt weer super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, Wilma wat worden je vingerhoedjes mooi! Je houd zo vast aan je eigen kleuren dat je het altijd zal herkennen als jou quilt.Ik snap dat manlief het een mooie quilt vindt, ik ben het helemaal met hem eens!!
    Super, en een heerlijk werkje voor buiten op je bank.

    Groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn ook erg mooie kleurtjes die je in je vingerhoedjes stopt !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig, Wilma! Puur geluk dit inderdaad...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleuren voor de vingerhoedjes! Daar wordt een mens echt blij van. Wel een enorm werk, die vingerhoedjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het geluk zit in de kleine dingen, je bent een gezegend mens dat je dat kunt zien! Heerlijk vers fruit en kleinkinderen, een perfecte combinatie! Rosa zat hier gisteren ook te smullen van haar zelfgeplukte aardbeien, dat is genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een heerlijk "rijk"gevoel..zoveel dingen waar je gelukkig van wordt !!!
    Hele fijne dag !!..;0))
    oja natuurlijk wat worden ze mooi....jequilts !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk om je vingerhoedjes quilt te zien zelf heb ik een doosje wit met blauw.... nu nog naald en draad....
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very BEAUTIFUL!
    I love all those tiny little tumblers - such a lovely Quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Your mini thimbles are just beautiful. A great ways to use scraps too.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!