woensdag 3 juni 2015

"HoogWilIkOokHebbenGehalte",....


Nadat een legodeken was afgeven bij de kleinkinderen nam ik mij voor om niet weer wat nieuws te beginnen met de haaknaald,
er ligt hier in het huisje van Kuin meer dan genoeg om af te maken,....


Heel veel patchwork, 
heel veel borduurwerken,
sokken om te breien
en zelfs haakwerk,....


De legodeken is erg leuk geworden
en heeft heel wat bolletjes opgeslokt met de bolletjes die op de legoblokken zitten.
En nu niet alles neerleggen en de kleuren verdelen
maar gewoon pakken,
zodat het net is of een kind heeft zitten bouwen,....

Heerlijk gevoel om weer wat af te hebben
en dat de deken in gebruik is,....


Natuurlijk ligt er hier nog iets wat nog niet klaar is
en worden er nog steeds hexjes gehaakt
als de bolletjes katoen niet op zijn dan,...
Tijd om weer wat bolletjes wit te halen.

En toch,.....


Zie ik dan een gehaakt kussen 
en kan ik het weer niet laten.
Hoe komt dat toch dat ik steeds weer aan wat nieuws begin
terwijl ik mij had voorgenomen dat niet meer te doen?


De verschillende steken 
en de kleuren van het kussen geven mij weer een 
HoogWilIkOokHebbenGehalte,....


Het originele patroon is van Redheart 
en staat op Studio 92 Designs vertaald,....

Kijk wel uit want je hebt zo het 
HoogWilIkOokHebbenGehalte te pakken!!

P.S 
de facebookvolgers weten het natuurlijk al,...
Marc is nu thuis aan het revalideren!
:o)


12 opmerkingen:

  1. Fijn dat Marc verder thuis kan revalideren.
    Ja moeilijk hè om niet aan al die leuke dingen te beginnen die voorbij komen.
    Enne, als er over een paar jaar bij mij misschien een kleinzoon geboren is dan kom ik het patroon van de legodeken bij je vragen hoor:)

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar, Wilma! Wat een geweldige deken is dat geworden. En de gehaakte hexjes zijn ook enig! Net als het kussen. Tsja... je brengt mij nu ook weer in verleiding hoor! ;-) Veel sterkte met de revalidatie van Marc. Zo fijn dat hij thuis is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dat Marc weer thuis is. En je ziet het, de zin is weer helemaal terug, want je hebt zelfs al weer zin in iets nieuws. Voor die gehaakte hexagonnen zou ik ook nog wel een keer te porren zijn, maar voorlopig niet.
    Groet, en geniet lekker met jullie tweeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pracht van een lego deken.
    Zo makkelijk om even het haakwerkje ter hand te nemen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig handwerk! En wat fijn hé, je lief weer bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed nieuws ! succes met de revalidatie gewenst
    De legodeken van ind ikmhelemaal met geweldig (en mooi):0))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijn nieuws dat Marc weer thuis is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De Lego deken is leuk de tas is mooi maar de hexjesdeken is mijn favoriet. Geweldig ik moet mij bedwingen maar anders. Wat fijn dat Marc thuis kan revalideren dat geeft toch ook een stukje rust.
    Geniet er van.
    groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig die lego deken! Net echte blokjes. Fijn dat Marc weer thuis is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig wilma die lego deken!!!!!ohhhhh super!!! tja en wat betreft het "wil ik ook"gehalte....daarin kunnen wij elkaar de hand schudden....ik hoef maar een blik op pinterest te werpen en dan zie ik weer allemaal projectjes die ook-zo-leuk-zijn.....zucht...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk allemaal!!
    Die gehaakte gonnetjes!!WHAAA
    en ohhh wat herken ik dat..ik wil ook alles maken !!!!
    zoals die kleine gonnetjes...hen nog veel bolletjes dmc garen..of worden ze dan te pieterig???
    Fijn dat mark weer thuis is !!!!!
    Hele fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk dat Marc weer thuis is! Je LEGO deken is echt gaaf! En hoe herkenbaar: ik heb ook altijd goede voornemens maar trap toch steeds weer in de val van iets nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma