dinsdag 30 juni 2015

"Slim toch?",....


Wat een warme dagen komen eraan
 en is iedereen in de weer met flesjes water 
en zoekt iedereen op zijn of haar manier wat verkoeling,...

Slim toch?


Zelf zoek ik de schaduw op 
en verhuis dan ook geregeld met mijn vingerhoedjes,....

Slim toch?


Door het warme weer ben ik ineens stroken aan het maken zodat er geen warme top op schoot hoeft te liggen.

Slim toch?


Minoes weet de koele plekjes goed te vinden
en ligt dan ook geregeld onder een boompje op de aarde,...

Slim toch?


Boyke heeft het afgelopen weekend gevochten met een andere hond 
en mist een stukje van zijn oor.
Nu zit er een kleine pleister op zijn oor 
en gaat het al een stuk beter,...

Niet slim toch?

Boek Portable Patchwork €5,00 + € 2,76 verzendkosten
Verkocht,..

Het opruimen gaat gewoon door hier 
en heb besloten om van verschillende dingen afscheid te nemen voor een klein prijsje.
Heb je interesse mail dan naar w.j.kuin.maassen@gmail.com.
Zodra het boek weg is zet ik het erbij,...

De eerste die zich meld komt in aanmerking voor dit prachtige boek!

Slim toch?

Fijne zonnige dag,...


11 opmerkingen:

  1. Ja, met deze warmte moet je slim zijn en je rustig houden! Keep cool and keep stitching!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat zielig voor Boyke. Maar hij zal wel goed vertroeteld worden bij jullie. Ik houd je opruimwoede in de gaten. Ik heb dit zelf ook pas geleden gedaan. Fijne dagen. Groetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ocharme Boyke! En dat met het warme weer...
    Gelukkig kun je wat verkoeling vinden en lekker verder werken aan je vingerhoedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop voor je hond dat jullie een koelmat in de bench hebben gelegd ,een hond vind het prettig om een koel plekje op te zoeken en als hij vast zit kan dat niet.

    Sterkte lieve hond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De foto is van vorige week. Nu zit hij niet in de bench maar met zijn pootjes in het badje...

      Verwijderen
  5. Beautiful Thimbles!
    Poor Sensieboyke - I hope he is healing well.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel slim Wilma, hoe is het nu met Boyke?
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat nu erg goed. Is wel een hapje uit het oor. Vandaag zonder pleisters. Het bloed niets meer.

      Verwijderen
  7. Ach meis wat zielig ziet hij er zo uit fijn dat het al beter gaat, hihi het opruimen... ook hier gaat dat "gewoon" een nieuw hoofdstuk Opgeruimd van Marie Kondo verder... staan dus ook heel wat boeken op mijn blog... en tassen in de gang... ben nog niet toe aan hobby opruimen maar komt zeker een keer aan de beurt...
    Vind het zelf zelfs te warm voor de vingerhoedjes.... vraagje hoe breed maak jij je deken?
    Dacht zelf aan een dekbedhoes maat maar weet het nog niet....
    fijne zomerse dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel slimme dingen. Maar helaas voor Boyke. hebben zelf ook eens zo'n avontuur beleefd. Ik hoop dat ie niet te bang blijft voor andere honden. Succes met je vingerhoedjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd zielig als er iets met een beest is. Maar het gaat gelukkig al wat beter las ik.
    Maar dat je wat kan doen met dit weer. Pffff wat warm. Gisteren even op het strand wezen kijken. Alleen naar toe gefietst en kijken. Ben niet zo'n ligger. Thuis lekker in de schaduw gaan zitten met een boek. En er stond zo maar een keertje een heerlijk windje. Meestal loop ik op de koude wind te mopperen maar nu niet. Hihih...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma