donderdag 16 juli 2015

"Harten, koude Karels en gratis",...


Er hangt wat nieuws aan het kapstokje in de woonkamer.

Zelfs na jaren is het nog steeds een leuk ding waar steeds weer wat anders aan komt te hangen.
Nu hangt de voddenpop van Atelier Bep er samen met het broderietje wat jaren geleden bij Petra Prins is gekocht op een beurs en waar ik meteen flieft op was,....

Mijn lieve broer die vorige week alweer 4 jaar geleden overleed hangt er eigenlijk altijd.

Het hartje met de koude Karel hangt er net omdat die nog niet zo lang af is.


Nu is het hier heel normaal dat dit kerstmens in de zomer al dingen bedenkt om te maken voor in de kerstboom.
Oh wat houd ik van de decembermaand met kerstboom vol met gezelligheid,... 

Eind vorig jaar kwam Marc na de kerst thuis met afgeprijsde kunstkerstbomen,..
Twee witte besneeuwde bomen die op de vliering werden gezet, 
om dit jaar de kamer in te mogen,..


Twee bomen moeten gevuld worden 
en daar ik de laatste jaren houd van oude kerstspulletjes van mijn ouderlijke huis
 en zelfgemaakte spulletjes,
is het geen straf om vast bezig te zijn met leuke kleine projectjes,..

Nu houd ik erg van harten, koude Karels en gratis,...
:o)


Twee hartjes zijn gemaakt van een gratis patroon van BunnyHill.
12 maanden lang een hartje met koude Karels.

De maand januari en februari hangen even gezellig aan het kapstokje zodat ze straks in de kerstboom kunnen komen,...

Ik hoop alleen dat ze deze zomer niet gaan smelten,...
Flauw hé?!


21 opmerkingen:

  1. Gek mens:) nu al met de kerst in dr hoofd.

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joh, is dat van je broer al weer 4 jaar geleden, waar blijft de tijd. En je bent echt niet de enige die al met kerst bezig is, ik ben gisteren toevallig uit het kerstboek van Marie Suarez met vilt gemberkoekmannetjes aan het maken. Ik trek mij nooit zoveel van de jaargetijdes aan op handwerkgebied :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die sneeuwmannen! Ik wil ook graag wat dingetjes maken voor de kerst, maar kan me er nog niet echt toe zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke karels lekker laten hangen. Wij zijn jarenlang met kerstliedjes in de auto op zomervakantie gegaan dat vond zoonlief zo geweldig. Jingle bells in Spanje -;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk de hartjes, en ik heb ze dan ook meteen opgeslagen. Want ik ben gek op hartjes en ben er het hele jaar door wel aan het maken. Dankjewel voor de tip. En nee hoor helemaal niet gek om nu al met de kerst bezig te zijn. Heel herkenbaar en het kan maar alvast af zijn toch ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk de hartjes, en ik heb ze dan ook meteen opgeslagen. Want ik ben gek op hartjes en ben er het hele jaar door wel aan het maken. Dankjewel voor de tip. En nee hoor helemaal niet gek om nu al met de kerst bezig te zijn. Heel herkenbaar en het kan maar alvast af zijn toch ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie hartjes Wilma. En flauw is het niet, wel grappige opmerking ;-)
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enig die hartjes maar ik moet nog even niet denken aan sneeuwmannen en kou!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. December en kerstmis een prachtig tijd maar ik wil er nu nog even niet aan denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig je harten.
    Maar nog maar geen winter hoor.
    Voorpret is altijd leuk
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die harten zijn erg leuk! En iets voor kerst maken is al een beetje voorpret, want ook dan mowt het weer gezellig worden, tijdens de donkere dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. toch een brede grijns om het grapje,...
    ;o)
    En die gratis link?
    Daar sjees ik nu naar toe >>>>>>>>>>>>>>>>>>> ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig zo'n kapstokje met vanalles eraan !!
    De hartjes zijn snoeppies...;0))
    Fijne dag..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk je kouwe karels in de hartjes.
    Hou er ook wel van hoor.
    En het broderietje ,ligt hier nog in pakket om eens gemaakt te worden.Ligt er eigenlijk al véél te lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve warme koude Karel harten :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieve warme 'koude Karel harten' :o)) !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke warme 'koude karels harten :o)) !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke warme 'Koude Karel harten '' :o))!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee zo'n kapstokje in de kamer!
    Grappig dat je in deze tijd met de sneeuwmannen bezig bent, maar ik snap het helemaal hoor (ben zelf bezig met kerstkaarten en een X-mas sal :-)
    Veel plezier met het maken van de volgende koude mannekes.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuke hartjes. dank voor de gratis link .hihi dat word hartjes maken leuk leuk.
    groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Daar hou ik nou precies ook zo van.... harten en sneeuwmannen. En ja, gratis is natuurlijk ook altijd meegenomen hahaha. Bedankt voor de link ik ga gelijk kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!