maandag 13 juli 2015

"Kopje koffie?",....


En zo schreef ik op zaterdag 4 juli, 
nadat ik er heel goed en lang over na had gedacht,
tenminste dat dacht ik
dat ik zou stoppen met het bloggen,....

Al heel snel begon ik het bloggen te missen,
de verhaaltjes om te vertellen,
de foto's om te maken,
het lezen van jullie reactie,
de mailtjes die binnen komen,...

In plaats van het bloggen de korte berichtjes op facebook
en niet het gevoel hebben dat jullie bij mij op  de koffie komen,...


Terwijl nu ik de groep GENIETEN MET UFO´s heb aangemaakt,
 het ook erg gezellig is 
en ik het erg leuk vind dat je daar in je reacties zelfs foto´s kan plaatsen,
is het toch niet bij mij op de koffie komen,....



Op facebook heb ik al laten doorschemeren dat ik het blog wel erg mis
en kreeg daar al zoveel leuke en lieve reacties dat ik gewoon hier weer te vinden ben in mijn huisje op het internet,....

En zo is dit,
 denk ik,
 de kortste blogstop ooit geweest!!

*Ü*


53 opmerkingen:

  1. Ja GELUKKIG je bent weer terug en net als ik verslaafd aan het bloggen,veel leuker dan facebook.Hoewel ik ook een beetje dacht is het bloggen nog wel leuk,begint het hier ook weer terug te komen.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer terug bent Wilma !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha..leuk dat je er weer bent....ik zal ook maar eerst koffie zetten!

    Zo gaat het hier ook...na jaren bloggen,komt het er gewoon niet meer van.Maar helemaal stoppen, nee!

    Leuk beertje trouwens, ik neem aan ook zelfgemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hej Wilma, ik plof hier net op mijn stoel neer (met koffie) en zie dat je er gelukkig al weer bent! Facebook heb ik niet, dus daar kan ik ook niet bij jou op de koffie komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It's lovely that you continue blogging!
    I have always my cup of coffee when reading the blogs, yours, too!
    Best wishes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hé gelukkig, ik heb ook geen facebook, dus dacht dat je uit mijn gezichtsveld was verdwenen, maar nu net (ook met koffie) zie ik je blog weer voorbij komen. Niet meer doen hoor, zo maar zeggen dat je weggaat. helemaal niet leuk, fijn dat je terug bent en dat we opnieuw van je verhalen mogen genieten,
    groeten van Marjanne Verdoes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij zijn er nog wel kortere blogstops geweest hoor Wilma.......leuk dat je "weer terug"bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoera daar ben je weer.
    ik geniet zo van je verhaaltjes en je quilts , ik hoop dat je nog heel lang door gaat.
    groet van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kijk in mijn bloglijst en denk 'uh..., zie ik het wel goed?' En jawel hoor...
    Gezellig Wilma, en ik weet zeker dat er zo velen over denken!
    Ik zie dat je beertjes ook lekker binnen blijven in hun huisjes..., groot gelijk met die regen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je verder gaat met je blog,welkom terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk er vaak over maar dit is toch ook wel leuk, zit vaak op FB. maar dit blijft knus je kan er net iets meer op kwijt.

    liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hihihi, ik had al zo'n voorgevoel, lekker op je eigen tempo je blogjes blijven schrijven

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk hoor, dat je toch weer op je blog schrijft

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha.....'Niets veranderlijker als een mens' zegt het spreekwoord toch....?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh Wilma, wat leuk.Ik ben blij dat je hebt besloten toch door te bloggen. Facebook is niet zo mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Had jij ook van, jeetje wat was dit een mooie foto, gezellig verhaaltje geweest op m'n blog? Ik had dat dan meteen, en m'n humeur was zo vreselijk volgens m'n gezin,...
    ;o)
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezellig weer hier in jouw bloghuisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn dat je van gedachten bent veranderd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha ha ha, heerlijk dat je er weer bent. Natuurlijk respecteren en begrijpen wij het dat je af en toe HELEMAAL geen zin meer hebt in een blogje, maar dat je het mist vinden wij niet erg. Ik zag je inderdaad vaker op Facebook. Ik persoonlijk (zonder blog) vind het reageren op iemands blogje toch persoonlijker en intiemer dan op Facebook, waar de hele wijde wereld meeleest. Dus, fijn dat je terug bent en als je geen zin hebt, gewoon een BLOGPAUZE houden. Lieve groetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha leuk Wilma! Dan kom ik weer gezellig bij je lezen :-)
    Over een paar weken ben ik ook weer actief op mijn eigen blog (voorheen dus Libracat). Nog even 'wat 'achter me laten en dan kan ik ook weer zowel creatief bezig zijn en bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. HOERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat we je weer op dit vertrouwde plekje kunnen vinden. Ik wil toch héél graag de vorderingen van al die mooie quilts zien! Groetjes Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn dat we je weer op dit vertrouwde plekje kunnen vinden. Ik wil toch héél graag de vorderingen van al die mooie quilts zien! Groetjes Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn dat je er weer bent. Ik heb niet zoveel gereageerd de laatste tijd omdat ik ziek ben maar nu het weer wat beter gaat zie je me hier weer terug en zal ik zelf ook binnenkort weer logjes plaatsen want ik mis het ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. :o)) Wat een goed nieuws !!!
    Altijd weer een verrassing hoe het verder gaat :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha, ha ha......... Eindelijk weer recht aan al die mooie foto's, gezellige kletspraatjes, en natuurlijk de prachtige vorderingen van je mooie werken. Hier is het gewoon veel K*N*U*S*S*E*R*!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fijn dat je toch verder blogt. Het is zo leuk om een soort hobby-dagboek te hebben en eens lekker te neuzen bij andere hobbyblogs. Ik kom regelmatig bij je neuzen hoor. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Welkom terug, heerlijk om weer in je bloghuisje te zijn en ik zal vaker reageren, dan weet je dat je dat ik je verhaaltjes heel graag lees. Groetjes, Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja ik weet hoe dat voelt, soms denk ik er ook over, maar nu ik minder schrijf (ziekte van DH kost veel tijd!) mis ik het al en dus gaan we gewoon door en genieten van de leuke reacties en lezen elkaars wetenswaardigheden en leven mee met voorspoed en tegenslag en voelen ons dan toch stukken beter dan zonder! Dus blijf jij maar lekker schrijven, zal proberen heel vaak op bezoek te komen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Joepieeeee!!! Je bent terug. Hoewel ik niet altijd reageer, geniet ik wel van je blogjes. Enne, mag ik een kopje thee?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Wilma ook ik heb weer een blogje geschreven en ga er weer lekker mee door . ben blij dat jij ook weer terug ben. we gaan er voor toch? het was weer heel gezellig ..

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk dat je weer terug bent, ik ken het gevoel ben ook ooit gestopt.
    Welles waar wat langer dan Jij ;) maar uiteindelijk weer terug.
    Ik schrijf niet altijd commentaar soms lees ik alleen soms kijk ik pas weken later wat iedereen geschreven had, moet dan ook toegeven dat ik je vorige blogje nu pas lees.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Helemaal goed, Wilma. Ga ik lekker weer bij je op bezoek komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heerlijk kopje koffie Wilma! Kom gauw weer bij je langs. Groetjes en een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hahaha welkom thuis!!! Gezellig hoor... gewoon weer als 'vanouds'

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Wilma, Fijn dat je verder blogt ! Heb nog nooit een reactie geplaatst maar wel al ontzettend veel genoten van je mooie creaties !
    Groetjes van Ann B

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super dat je weer blogt! Geniet enorm van je verhaaltjes en raakt geïnspireerd!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. YES!
    Gelukkig ben je (hier) weer terug!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Het is voor jezelf ook een veel leuker naslagwerk als dat facebook ooit zou kunnen zijn, dus lekker doorgaan met verhaaltjes, foto`s, vertelseltjes en omarm het leven via je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gezellig dat je "weer koffie schenkt". Je blogs zijn altijd zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat leuk dat je er weer bent! Ik heb je gelukkig maar heel even moeten missen (heb geen FB), Kort maar hevig, hihi. Lekker hoor, om weer een bakkie bij jou te kunnen doen en gezellig bovendien! Wat schattig die beertjes in hun flessen, heel gezellig staat dat.
    Heel graag tot een volgende keer
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik was wat in het achter met de blogs te lezen.
    Maar zie daar, jou plaatje weer in de volgers kant te zien.
    Fijn, kom graag weer bij je buurten en op de koffie.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Welkom terug!! Ik vind bloggen ook nog steeds erg leuk, maar doe het veel minder frequent dan in het begin. Zolang je er maar plezier aan beleeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Joehoeoeoeoeoeoeoeo..... je bent terug!!! Blij :-) :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh heerlijk Wilma, je bent terug, geweldig!. Toen ik laatst jouw blog aanklikte was het helemaal verdwenen, was bang dat echt alles verwijderd was, maar gelukkig alles is er nog. Heel veel plezier met bloggen. Zelf ben ik even op blogvakantie. Groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo Wima,

    Fijn om te lezen dat je toch door gaat.
    Groetjes, Harma

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!