zaterdag 4 juli 2015

"Periode met gouden randjes....



Ik denk er al heel lang over na om te stoppen met bloggen. 
Het bloggen is door de jaren heen veranderd
en ik merk dat ik het minder leuk vind om te doen.


Er komen heel veel lezers op mijn blog 
en vaak dacht ik dan dat ik toch maar door moest gaan met bloggen voor hen.
Nu merk ik dat er veel minder wordt gereageerd op berichtjes 
en ik dan toch weer het gevoel krijg dat ik eigenlijk wil stoppen.


Na de blog pauze had ik gehoopt dat het gevoel om te willen stoppen over zou gaan maar niets is minder waar.
Het gevoel is alleen maar erger geworden.


Het schrijven van berichtjes zal daarom nu ook stoppen op dit blog.

En wil ik iedereen bedanken voor jaren met een gouden randje.


Natuurlijk vergeet ik niet alle lieve mensen die ik heb leren kennen via het bloggen.
Alle lieve vriendinnetjes die ik over heb gehouden,..


Lieve lezers, . . .

Dank jullie wel voor al die jaren met een gouden randje!!

De komende tijd zal ik het eventjes moeten doen met een zilveren randje.

Zal jullie vreselijk missen
en zie jullie waarschijnlijk wel op andere blogs en facebook,. . .

Dikke knuffel,
Wilma.

59 opmerkingen:

  1. ik begrijp je heel goed maar zal je vreselijk missen. ik blijf je volgen op facebook. heel veel gezondheid en geluk gewenst. lieve groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik begrijp je heel goed maar zal je vreselijk missen. ik blijf je volgen op facebook. heel veel gezondheid en geluk gewenst. lieve groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och, wat spijtig Wilma, ik kwam graag langs bij je. Maar je moet gewoon doen wat het beste voelt voor jou. bedankt hoor voor je blogs
    groetjes van Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer Wilma, ik lees je blog, maar reageer eigenlijk nooit. Ik ben vooral geínspireerd door je Summer Stars en je Hopequilt, allebei zo prachtig, ik ben blij dat ik van beide het boek/patroon heb. Ik snap dat je stopt met bloggen, helemaal jou beslissing en geen verantwoording schuldig, ik ga je wel volgen op fb, als je dat goed vindt, groetjes, ook voor Marc,
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoppen met bloggen, ik snap het helemaal. het is inderdaad niet meer zo als eerst, er wordt steeds minder gereageerd, dat merk ik ook allemaal.
    Ik zal je verhaaltjes en foto's heeeeeeeeeeeeel erg missen, en stiekum ben ik dan toch blij met fb omdat we mekaar daar kunnen zien. Hoewel ik nu net weer met fb wil stoppen,...
    Dankjewel voor alle mooie verhaaltjes, het vele lachen en ook de verdrietige momenten.
    k vind er geen bal aan dat je stopt,...
    Maar ik snap het wel,...
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You will be missed! Thank you for letting us into your quilting world.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg jammer maar goed te begrijpen ik heb altijd genoten van je leuke berichtjes en mooie quilts. Ik wens jou en je familie verder heel veel succes in alles wat jullie doen en blijven je hart volgen.
    Groetjes en een dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Wilma
    Jou blog heb ik altijd met plezier gelezen en er van geleerd.
    Dank je wel en alle goeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bloggen moet natuurlijk wél leuk blijven en geen 'moeten' worden! Wat dat betreft heb je groot gelijk, misschien kom je af en toe nog een kijkje nemen op den blog? Hoe dan ook, reuze bedankt voor je berichtjes met de prachtige foto's en heel veel plezier met het (verder) werken aan je quilts!
    Voor de laatste keer: groetjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer dat je stopt met bloggen. Bedankt dat je zoveel met ons hebt willen delen. Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn eerste stukje even anders formuleren......ik vind het geweldig jammer dat je stopt! Je was één van de eerste blogs die ik las, net als die van Supergoof en Annelies.
      En jullie hebben me niet alleen geinspireerd op het gebied van quilten, borduren etc. maar ook om zelf een blog te beginnen, niets spectaculairs, maar vooral om vrienden en familie op de hoogte te houden...
      Ik zal je prachtige quilts en handwerken enorm missen en hoop dat je daaraan niet het plezier gaat verliezen, verder wens ik jullie geluk en vooral gezondheid!
      vrolijke groet
      Francisca

      Verwijderen
  12. OH? Wilma, ik zal jou creativen en inspirerende posten missen... maar natuurlijk moet je jouw hart volgen. Wees heel gelukkig en KEEP ON QUILTEN !
    NADINE

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, ook ik zie de reakties afnemen en dat is jammer. Ik zal je verhaaltjes heel erg missen. Wie weet gaat het ooit weer kriebelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Wilma,
    Jammer dat je stopt. Ik keek graag naar de vorderingen van jouw quilts. Maar ik denk ook dat ik het snap, waarom je stopt. Er gaat denk ik best wel wat tijd in zitten in het opstellen van een blogje en als je dan geen tot weinig respons krijgt, gaat de aardigheid er waarschijnlijk wel af. Vorig jaar wilde ik ook een blog starten, maar om reden van tijd heb ik het toch niet gedaan. In het lezen van blogs gaat al genoeg tijd zitten en dan reageer ik ook nog vaak. Soms stuur ik als reactie een foto of zo naar iemand die een blog bijhoudt. Ik hoop dat ik niet negatief over kom, want dat is zeker niet mijn bedoeling en instelling. Voor de toekomst wens ik je veel gezondheid en quiltplezier. Wie weet treffen wij elkaar ooit. Bedankt voor jouw blogs. Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jammer ik regeer niet veel maar vond jouw verhaaltjes leuk om te lezen.
    Als ook al die mooie quilts te mogen bewonderen en te zien hoe ze verder werden afgewerkt.
    Wie weet schrijf je nu en dan nog eens een blogje .
    Wens je nog veel quilt plezier .Marijke (Belgie)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh jammer Wilma. Maar als de zin weg is, is het niet leuk meer om te bloggen Ik heb heel erg genoten van je verhaaltjes en zal ze missen. Kom je nog wel tegen op Facebook hoop ik. Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh jammer Wilma. Maar als de zin weg is, is het niet leuk meer om te bloggen Ik heb heel erg genoten van je verhaaltjes en zal ze missen. Kom je nog wel tegen op Facebook hoop ik. Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jammer Wilma, maar je moet geen dingen tegen je zin doen.
    Ik zal het missen vooral de foto's van je mooie quilts!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat vind ik dat jammer Wilma! Ik lees jouw blogjes meestal als eerste, en geniet van al het moois wat je laat zien, en ook het verhaaltje er om heen. Ik weet wel dat het ook via FB kan, maar dat is zoveel onpersoonlijker. Je plaatst een foto, wat woordjes erbij, en dat is het dan. Niets over de uurtjes die erin zitten, het wegleggen, het weer oppakken, de liefde die erin verwerkt zit. Het is zoveel onpersoonlijker. Natuurlijk begrijp ik het, maar ik denk wel dat het voor velen een groot gemis zal zijn, want je bent een bron van inspiratie!
    Zelf blog ik nog niet zo lang, maar ik heb wel jaren "gelurkt" en nam me voor als we zouden stoppen met werken dat ik dan zou gaan bloggen en meer blogs zou gaan lezen. Ik zie natuurlijk dat er minder geschreven wordt en merk zelf ook dat ik wel wordt gelezen, maar dat er weinig wordt gereageerd, maar ik ben ook nog niet zo bekend met het wereldje. Voor mezelf is het genoeg om m'n verhaal te vertellen, en m'n voortgang te documenteren, zodat ik het af en toe terug kan zien, en ik schrijf ook wel iets minder vaak, zodat de druk ook iets minder is.
    Ik hoop dat je toch af en toe wat plaatst, al zijn het alleen maar foto's, zodat we toch nog af en toe wat moois voorbij kunnen zien komen, want je werk is bijna te mooi omalleen in eigen kring van te genieten! Dank je voor al dat moois, en misschien tot ooit. Het ga je goed meisje, en ook je familie. Een warme groet van Mar.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bloggen moet je in de eerste plaats doen voor jezelf denk ik. Als je het niet leuk meer vindt is stoppen het best! Veel plezier verder met je mooie hobby en wie weet komen we elkaar elders nog eens tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dag Wilma,
    Net als Mrs. Sutherland al schreef, vind ik het ook erg jammer dat je ermee stopt. Ik vind je quilts en je kleurgebruik zo mooi, dat ik altijd graag je blog lees. Ook ik schrijf de laatste tijd wat minder omdat ik merkte dat ik wel veel tijd kwijt was aan het bloggen en er te weinig tijd overbleef voor mijn quiltwerk. Dus ik begrijp je wel. Maar ik hoop dat je nog wel foto's blijft plaatsen, hier of op FB.
    Hartelijke groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Wilma, ik snap wel wat je bedoelt, ik blog heel verschillend, de ene keer meer, de andere keer minder, maar ik ga niet uit van de reakties, maar houd het voor mezelf bij als een soort dagboek. Als ik in de statisstieken kijk, zie ik bv dat een berichtje wel 200 keer is gelezen en er maar 4 reakties onderstaan, tja het zij zo. Misschien verandert het nog wel weer en wordt fb dan weer minder

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Wilma,
    Ik begrijp dat je gaat stoppen met bloggen, vind het jammer want ik lees je verhaaltjes altijd met veel plezier ( al reageer ik niet altijd). Ik wil je bedanken dat je zoveel met ons hebt willen delen, vreugde en verdriet. Ik wens je heel veel geluk en zie je weer op FB. Lieve groetjes, Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wilma, bloggen doe je omdat je het zelf leuk vind, als dit afvalt kan ik begrijpen dat je stopt. In ieder geval hartelijk dank voor het delen van jouw gezellige blogjes en inspiratie. Veel goeds gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat jammer Wilma !!!!!!!
    Ook niet af en toe een verhaaltje.???
    Oke facebook is lekker snel...maaar probeer maar eens iets terug te vinden..op het blog kun je nog lekker terug lezen...maar ik snap het hoor...zelf blog ik op het moment ook minder..maar dat gaat vast weer veranderen....
    Hopelijk blijven we wel van je hpren en zien !!!
    Ik zal je verhaaltjes en foto's missen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jammer Wilma, maar begrijp het wel, het is in blogland volgens mij overal hetzelfde.Als je het zelf niet meer leuk vindt moet je gewoon even stoppen, zal je leuke verhalen wel missen. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Stoppen, bloggen of niet bloggen. Ik denk dat elke blogster dat wel een keer heeft. En inderdaad er wordt veel minder gereageerd. Dat is jammer, want dat maakt het juist zo leuk, al die reacties. Jammer dat je stopt, maar snappen doe ik het zeer zeker. Het kost tijd, inspanning, altijd maar weer foto's maken, etc etc. Maar POEH he! STOPPEN! dat is wel wat hoor! Ik hoop ook stiekem dat je na de zomer, in de herfst misschien, wanneer het niet zo afgrijselijk heet is, weer eens komt koekeloeren! Ik ga net als al mijn voorgangsters het missen. De leuke verhaaltjes, de minder leuke verhaaltjes, de gedachten en overpeinzingen. Ik wens je heel veel, samen met marc, kinderen en kleinkinderen heel veel geluk toe! We komen elkaar op FB vast wel weer tegen. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat jammer Wilma,ik kwam hier zo graag langs,niet steeds met een reactie,maar toch.Ook ik blog minder maar wil het toch wat bijhouden als een soort dagboek waarvan ik dan op het eind van het jaar een boek laat maken.Maar dit is jouw keuze,ik zie je wel terug op FB,al is dit wel anders.Bedankt voor je mooie verhaaltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jammer Wilma, ik kwam bijna elke dag even langs om te kijken voor nieuwe post. Je mooie quilts met de persoonlijke verhalen, je kleurgebruik. Toppie! k denk dat heel veel bloggers worstelen met hetzelfde probleem. Maar met de komst van Facebook, Pinterest en Instagram kom je heel vaak dezelfde contacten tegen. De ene keer reageer je op Facebook en dan weer op een blog. Het gaat allemaal een beetje door elkaar heen lopen. Soms weet ik zelf niet meer of ik gereageerd heb op een blog of op FB. Voor nu een fijne zomer, geniet ervan, veel gezondheid toegewenst voor jullie allen en een mooi vooruitzicht met weer een kindje erbij. Lieve groet, marian

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel begrijpelijk, Wilma. Ik kwam graag bij je langs, er was steeds iets moois te zien, verpakt in een pittig verhaal. Het ga je goed verder, ook met je gezin. Hartelijke groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Vandaag heb ik even een blogje aan je gewijd, en ik heb wat van je mooie foto's geleend, uiteraard met een link naar je blog. Ik zal je zeker gaan missen, maar nogmaals: ik begrijp je volkomen! Het ga je goed, meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ha Wilma,
    Ik snap je wel hoor, maar ik onderschrijf de reactie van Monica. Bloggen doe je omdat je het zelf leuk vind en niet voor re reacties.
    Maar als het te veel wordt en FB is ook leuk dan moet je dat gewoon doen.
    Ik volg je daar toch wel en kom je daar tegen met je gezellige foto's dus we blijven elkaar toch wel zien.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jammer, maar ik begrijp je helemaal. Laatste jaren werd het voor mij ook steeds moeilijker wat te schrijven (libracat). De reacties zijn idd steeds minder in de blogwereld en volgens mij ben ik al niet eens meer vernoemd op de blogs die nog over zijn :-) Ik merk ook dat als ik even kijk met m'n tablet geen zin heb om daar iets te gaan typen met 1 vinger :-) Ik volg je al zo lang, maar ook je Facebook, dus ik kom je vast daar nog wel weer tegen! Groeten, *Marianne* En... nog gefeliciteerd, las vandaag je leuke nieuwtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik lees graag je blog post, en geniet van al het moois dat je laat zien
    Mijn eigen blog post is ook wat schaars, maar toch leuk af en toe iets te kunnen laten zien.
    Vooral in de zomer ben je minder vaak bij de computer.
    Misschien kom je weer eens langs, het blog hef je niet op toch.
    Het ga jullie goed, en leuk straks een nieuw kleinkind
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat jammer dat je gaat stoppen met bloggen. Je staat bij mijn favorieten en lees altijd je verhalen en vergaap me aan je prachtige quilts. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit reageer, dat spijt me. Mijn excuus is eigenlijk alleen dat niemand ooit eens bij mij kwam kijken of reageren. Dus ik begrijp helemaal dat je er niks meer aan vind. Bij mij staat alles ook op een laag pitje. Ik ben niet zo,n vlugge quiltster . Er liggen nu een paar tops klaar die ik dan meestal achter elkaar machinaal quilt. Eerst even met vakantie en dan ga ik daar weer eens aan beginnen.
    Dank je wel voor je inspiratie en succes in de toekomst.
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat is jammer Wilma maar ik snap het volkomen. Ook is het mij opgevallen dat er aanmerkelijk minder wordt gereageerd en dacht dat dat kwam omdat ik google+ heb
    (niet bewust gekozen) maar het komt dus bij meer mensen voor. Nouja, je blogt uiteindelijk voor jezelf en reakties zijn helemaal super maar als de lol er voor jezelf af is kun je inderdaad beter stoppen. Die gedachte heb ik ook al een tijd maar ben nog niet zover om het daadwerkelijk te doen.
    Ik merk ook aan mezelf dat ik minder reageer op blogs dan ik eerder deed.
    In ieder geval bedankt voor je blogs met al je schitterende werk en we 'zien' elkaar weer op fb.
    Groetjes Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel erg jammer dat je stopt! En wat heb ik nu een spijt dat ik niet vaker reageerde. Ik was zo'n stille meelezer. Vooral uit bescheidenheid/verlegenheid, omdat je al zoveel reacties kreeg en ik dacht dat je niet op mijn commentaar zat te wachten. Toch bedankt voor de eyeopener. Ik heb zelf sinds een paar maanden een quiltblog en vind het super leuk als er iemand reageert. Ik had natuurlijk kunnen bedenken dat andere bloggers dat ook leuk vinden. In het vervolg ga ik dan toch maar gewoon op alles wat ik mooi vind reageren. Jij hebt er niets meer aan, maar je hebt dan toch mij en andere bloggers wat geholpen.
    Bedankt voor jouw inspiratie en alle mooie quilts die je met ons deelde.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Tja, net als iedereen vind ik het ook jammer dat je stopt. Je verhaaltjes waren altijd zo leuk, je kunt van bijna niets toch altijd iets maken..
    En toch had je altijd best een aantal reacties... Ik vind 15 bv niet weinig voor een blogberichtje...
    En daar zat je vaak best overheen.. Maar je moet doen wat je vindt dat je doen moet.
    Bedankt voor al het moois dat je ons steeds liet zien en voor al je heerlijke verhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ohhh das nou heel jammer, ik begrijp je gevoel. Ook ik ben mede schuldig aan niet reageren hoor. Ik lees het dus altijd maar heb gewoon niet de tijd om altijd te reageren.
    We zullen je missen, maar weten dat je daar ergens in quiltland er nog gewoon bent.
    Hartelijke groet Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo Wilma we zullen je missen, maar ik weet wat je denkt! ik denk ook er vaak over om er mee op te houden, er zijn er zoveel bij gekomen, en het neemt zoveel tijd in beslag ........ik ben nu vaak ook een stille lezer geworden, want het is maar zo kort zomer, en vaak zit je zolang achter de computer dat een dag snel om is.
    Maar we hopen toch af en toe nog even iets ven je te horen!
    Veel succes met alles
    Fijne zomer vanuit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wilma, wat jammer dat je stopt. Ik begrijp het wel maar ik zal je verhaaltjes erg missen. Ik zag er altijd naar uit.
    Ik hoop dat je af en toe toch nog iets op je blog zet, het zou jammer zijn als je helemaal uit beeld verdwijnt. Veel succes en misschien tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik was ook een tijdje minder aanwezig ; 0)
    Het is soms haat -liefde bijna met t bloggen....dacht ook een tijdje dat misschien niemand op mn berichtjes meer zat te wachten...
    Juist jij was degene die toen reageerde met 'ik mis je gezellige babbel'....
    Toen besefte ik dat ik eigenlijk maar niet naar de hoeveelheid en reakties moet kijken...
    ik geniet ook vaak van blogberichtjes zonder te reageren ...
    Maar als t zo tegenstaat dan wens ik je natuurlijk alle goeds op welk gebied dan ook !!
    en veel lapjesplezier...
    Hoop nog wel langs te kunnen komen ! En je verhaaltjes terug te kunnnen lezen en je quilts te bewonderen :0)))

    Liefs,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik snap je gevoel! Soms bekruipt mij dat ook heel even, maar ik merk dat ik toch andere mensen bereik met mijn blog dan alleen via Facebook. En ik vind het ook gewoon nog leuk! Waar ik in het begin zeker drie keer in de week van mezelf moest bloggen, doe ik het nu één keer per week. Zo ongeveer :) En dat bevalt mij.
    Ik zal je blogs gaan missen en al je wederwaardigheden. Bedankt dat je dit al die jaren met ons hebt willen delen!

    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo Wilma,
    Ik moet toegeven dat ik ook een stille lezer ben en ook niet een reactie achter laat.
    Maar ik heb zitten denken waarom mensen niet meer zo reageren.
    Zonder mensen voor de borst te stoten en negatief te willen zijn, denk ik dat dit een mogelijkheid is. Er zijn een paar toon aan gevende quilters in ons land. Bijvoorbeeld Super Goof en Juud.
    Prachtige vrouwen en ze maken prachtige quilts. Geen kwaad woord daar over. Als een van deze vrouwen met een nieuwe quilt begint dan gaat half quiltend Nederland daar achter aan. Bijvoorbeeld de Stonefield, Sweet William en de Prince (prachtige quilts). Wat je dan vervolgens ziet op de blogs zijn die zelfde quilts met hier en daar een iets ander stofje. Het zou kunnen zijn dat het een beetje saai gaat worden van wat je ziet. Zelf betrap ik mij er op dat ik dan afhaak en eens op buitenlandse blogs ga snuffelen. Ik heb absoluut geen commentaar op Juud of Super Goof.
    Wilma, dit wil wil niet zeggen dat jij zo mee loopt met deze trends. Ik geef allen maar een suggestie waarom het zou kunnen zijn. Het spijt mij dat je stopt en ik ga je blog missen en ik zal proberen om ook reacties bij de blogs te gaan geven. Het zou mooi zijn dat meer mensen hun eigen ontwerp maken voor hun quilts of hun eigen stof keuzes maken. Ik weet dat niet iedereen dat kan maar er blijven nog genoeg quilters over die het wel kunnen. Nog maals, dit is geen kritiek. Misschien kunnen andere vrouwen vertellen waarom zij minder blogs lezen en waarom zij niet reageren.
    Ik zal je missen. Groetjes Harma

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ach, wat jammer, Wilma... Jouw blog heeft bij mij zoveel teweeggebracht, vijf, zes jaar geleden... Het is daarom altijd heel speciaal voor mij geweest. Ik zal het echt missen. Gelukkig houden we contact op Facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Jammer Wilma, maar ik snap je helemaal. Ook ik vind dat het aantal reacties de laatste jaren erg is terug gelopen en overweeg weleens hetzelfde. Niet dat iedereen altijd maar moet reageren, maar het is natuurlijk wel wat het bloggen ook leuk maakt. Gelukkig zijn we nog Facebook vriend en kunnen we elkaar zo volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Jammer hoor, ik las je berichtjes altijd heel graag. En je maakt zulke mooie quilts!! Ik zal de foto's (en inspiratie) missen. Maar, je moet doen waar je je goed bij voelt. Heel veel quiltplezier voor de toekomst gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Erg jammer, maar gelukkig heb ik sinds kort ook FB en daar kan ik je gelukkig blijven volgen.
    Blogberichtjes plaatsen doe ik zelf niet zo heel vaak en dan kost dat dus niet zo heel veel tijd. Reacties zijn natuurlijk erg leuk en ik merk inderdaad ook dat er genoeg mensen zijn die niet terug reageren terwijl ik bij hen wel reacties plaats, maar tegelijk vind ik behalve de reacties ook leuk dat ik zelf terug kan lezen op mijn blog.
    Zo kan ik zien wanneer ik bepaalde dingen gemaakt heb of wanneer we als gezin iets gedaan hebben... net een soort dagboek. Daarom blijf ik het ook doen hoewel niet zo vaak. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hallo Wilma.
    Jammer dat je stopt met het schrijven van de berichtjes op jou blog. Ik heb het blog pas later ontdekt maar genoten van alles wat je schreef over de dingen die in jou en jullie leven gebeurde. Soms gewone dagelijkse dingen maar ook de berichtjes die gingen over ziekte en ziekenhuis opnames.
    Ook heb ik vaak met veel plezier gekeken naar de dingen waar je meer bezig bent en die je al af hebt. Speciaal die mooie Wilma kleurtjes. Helaas kon ik afgelopen periode niet reageren maar zal je wel gaan missen.
    Ik ben geen bezoeker van FB maar respecteer jou keuze en wens je alle goeds toe.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Groot gelijk Wilma, op een gegeven moment veranderen er dingen in je leven, waardoor je minder tijd krijgt, of andere interesses, ik had dat na mijn bijna blind zijn, nu gaat het gelukkig weer beter en zie ik ook weer veel meer, maar of dat zo blijft..
    Lezen doe wij toch wel bij elkaar, maar dan op faceboek en als je behoefte hebt aan een verhaaltje, kan het daar ook.
    Ik heb altijd genoten van je verhaaltjes en wil je er dan ook voor bedanken en tot gauw op het smoelenboek.

    Knuf Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat jammer, Wilma, ook ik zal je leuke verhaaltjes en mooie quilts missen. Maar ik kan het wel begrijpen, ook ik denk er weleens aan om te stoppen. Maar dan gaat het toch weer kriebelen.
    En inderdaad, zoals Monica zegt, bloggen doe je voor jezelf, maar het is ook zo leuk om reacties te krijgen. En dat is de laatste tijd toch veel minder geworden.
    Ik ga je volgen op Facebook, nog bedankt voor zoveel jaren leesplezier!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Lees nu pas dat je stopt. Jammer hoor , je bent er toch ook een van de oude garde. Hoop toch wel dat je af en toe nog eens bij mij langs komt.Lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ach wat jammer dat je gaat stoppen. Was ook eigenlijk een stille lezer met zo nu en dan een reactie, maar heb wel altijd genoten van je mooie quilts en meegeleefd met je privé verhalen.
    Wens je heel veel goeds samen met je man en de rest van de familie. Groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi wilma je verhaaltjes en foto's waren altijd genieten maar soms ook verdietig
    Ook ik zal ze gaan missen maar ik begrijp je wel hoor merk aan mij zelf ook dat ik nu minder tijd heb om alles te volgen en te reageren en dan reageer ik gauwer op FB dan op blog zal je daar ook blijven volgen
    Liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Lieve Wilma,

    Facebook is mijn ding niet en gaat het ook niet worden, dus ik moet jouw leuke verhaaltjes voortaan aan me voorbij laten gaan. Maar ik snap deze stap helemaal. Het Bloggen schiet er bij mij ook helemaal in.
    Ik ga je missen!!! Heb altijd heel erg genoten van ons contact via Blog en anders. Het ga jullie goed! Misschien mailen we nog eens????

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Jammer dat je stopt Wilma. Er zijn veel blogs en de aandacht zal verdeeld moeten worden. Als er niet gereageerd wordt wil dat niet zeggen dat je blog niet gelezen wordt. Reageren kost veel tijd en ik merk zelf dat ik bij de bloggers die bij mij regelmatig reageren zelf ook vaker reageer. Dat wil ziet zeggen dat ik niet overal zou willen lezen en reageren. Hopelijk zien we je nog weer terug. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik had het even gemist Wilma want ik lees eigenlijk zeer weinig blogs meer en kan me je gevoel wel voorstellen, ik heb het ook zeer regelmatig, maar ik wil toch wel graag een blogboek aan het eind van het jaar, dat vind ik wel erg leuk, ook omdat het niet altijd over quilten gaat, blijft een dilemma, ik denk er nog over, misschien eind van het jaar, wie weet.FB is ook niet mijn grootste vriend eerlijk gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. ik wilde effe je zonnetje weer zien, hihihihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!