dinsdag 14 juli 2015

"Tomorrow's Promise",....


Wat een lieve woorden allemaal!
Daar krijg je wel weer zin van om te bloggen
en natuurlijk begrijp ik ook dat je niet altijd zin hebt of tijd om te reageren,....

Er is nog veel wat ik aan jullie kan laten zien
en ook verhaaltjes van alledag die ik nog kan vertellen.

Waar moet ik het anders allemaal kwijt?
Normaal luistert er niemand naar mij,...
;o)


Er wordt momenteel een inhaalslag gemaakt aan Follow Your Heart van de Quiltcompany.
Door de operatie en herstel van Marc heb ik weinig gedaan,..

En dat terwijl de stoffen prachtig zijn en komen uit de serie Tomorrow's Promise.



De randen worden gemaakt die om dit middenstuk heen komen.
Gezellig met blaadjes, besjes en hartjes.


Wat fijn dat ik een doosje heb gevonden met turbonaaldjes zodat het lekker snel gaat!
Het pakket met stoffen en al komt bij deze hobbywinkel vandaan,...

Zie je wel dat ik nog wel wat kan laten zien??
Fijne dag,

26 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke quilt wordt dit toch weer! En waar haal je toch altijd weer de tijd vandaan? Het is me een raadsel! Maar je bent goed bezig hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig, Wilma! Zulke mooie stoffen!
    En fijn dat je nu wel weer de rust hebt om te kunnen quilten en stofjes aaien...... snap het helemaal hoor. Het leven is soms gewoon niet zo makkelijk..
    Liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig, Wilma! Zulke mooie stoffen!
    En fijn dat je nu wel weer de rust hebt om te kunnen quilten en stofjes aaien...... snap het helemaal hoor. Het leven is soms gewoon niet zo makkelijk..
    Liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och, wat is deze ook weer prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie quilt met prachtige stoffen! Fijn dat we deze mogen zien hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig daar ben je weer! Nu niet meer 'weg gaan' hoor! Veel te verwarrend allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De quilt wordt prachtig hoor! En wat het bloggen betreft, gewoon doorgaan wanneer het jou uitkomt. Soms heb je de ene keer wat meer inspiratie of motivatie dan de andere keer. Dat hebben we allemaal denk ik. Als ik lang met hetzelfde bezig ben denk ik ook weleens, moet ik daar nou weer mee op de proppen komen?! Maar er zijn nog genoeg dagelijkse dingen over de tuin/dieren/koken noem maar op,dat is toch ook leuk voor de afwisseling.
    Niet meer weggaan, want niet alleen het quilten is een creatieve bezigheid maar het bloggen des te meer. Bezig zijn is gezond, dus laat de geraniums nog maar even wachten!
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig. Het bloggen moet geen belasting worden, maar we missen je leuke stukjes direct. Fijn datje dan toch lekker doorblogt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je quilt ziet er prachtig uit Wilma, ben blij dat je weer een berichtje schrijft en je mooie quilts laat zien. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige stoffenserie en wat een geweldige top wordt het!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben een trouwe meelezer en ben blij dat je weer schrijft. Ik geniet van je verhaaltjes, reageer eigenlijk nooit, maar wilde even laten weten dat je stukjes hier graag gelezen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig dat je er weer bent. Mooi is die Treasures, ben er gewoon "flieft"op.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedoel de tomorrow's promise, ben een beetje warrig vandaag, sorry :P

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wilma
    Fijn om weer iets van jou te zien en te lezen.
    Zelf denk ik nog na wat te doen want na een verkeerde druk op een knop van iemand ben ik alle foto's van 5 jaar bloggen kwijt.
    Niets meer van alles wat ik gemaakt heb maar ook de foto's van de kleinkinderen de tuin en al het andere wat ik met veel plezier heb laten zien.
    Ben er vervelend van.
    Groeten
    Marga en tot ziens op jou blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige stofjes zijn dat weer en fijn dat je weer blogt. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben blij dat je toch weer blogt ! Ik heb wel gelachen om je opmerking in je vorige blogje over "de kortste blogpauze ooit", dat vind ik nou leuke zelfspot.
    Terwijl ik mijn kopje thee/koffie drink lees ik altijd graag je verhaaltjes, kijk intens naar je foto's van je mooie quilts en kijk ook graag naar je interieur (het ziert er altijd zo sfeervol uit !) en heb dan inderdaad een beetje het gevoel dat ik bij je op bezoek kom.
    Fijn dat je weer blogt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn dat we weer van je foto's en verhaaltjes kunnen genieten!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig zeg en wat fijn dat je toch weer door gaat met bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Wilma,
    Ja, die dagen hebben we wel es allemaal,he.
    Dat je denkt waarom doe ik het eigenlijk...
    Ben blij dat er terug veel meer bij je gereageerd word.
    Want je logjes zijn heel aangenaam en boeiend.
    Veel plezier op je blogje...groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige quilt en zo gezellig dat je er weer bent !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben geen fan van sneeuw en vrieskou maar ben eens gaan kijken naar jou link van de hartjes .
      Ze zijn supergezellig om te maken,zo'n klein werkje tussendoor.
      Mooi om met kerst aan een kastdeurtje,in de boom of gelijk waar te hangen.
      Grtjs ,Anita

      Verwijderen
  21. Ik heb geklikt op de link met de winkel waar de stoffen vandaan komen Wilma. Tenminste zo heb ik het begrepen. Maar in die winkel worden helemaal geen stoffen verkocht... Of heb ik met mijn neus gekeken?????
    Fijn dat je weer blogt!
    Lian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lian. Ze verkopen wel stoffen maar hun webwinkel is blijkbaar niet up to date. Even mailen of bellen ( ze zijn dinsdagmiddag pas weer open vanwege de nijmeegse vierdaagse) dan krijg je van hen antwoord over het pakket. Het is een bom. 6 pakketten vormt de quilt.

      Groetjes Wilma

      Verwijderen
  22. Leuk dat je er weer bent!!! en weer met een erg leuk verhaaltje over die leuke quilt die op de foto staat.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma