donderdag 23 juli 2015

"Wie heeft Laura Palmer vermoord?",...


Hier in Arnhem is  het sinds deze week zomervakantie voor de kleinkinderen.
Ze genieten van even helemaal geen school en huiswerk 
en na een heel schooljaar weer verdiend!

Eventjes opladen voor groep 6 en 7,...
Jemig waar blijven al die jaren toch?!


Waar de een geniet van vakantie, 
geniet Marc van het steeds wat meer werken 
en zit deze week op 4 halve dagen,...

Het gaat erg goed 
en zo houden wij tijd over voor moderne dingen,...


De laatste tijd zijn opa en oma aan het streamen!!
Modern toch?

Jaren geleden hebben wij gekeken naar Twin Peaks, 
een serie die werd uitgezonden.
8 afleveringen lang voordat je wist wie Laura Palmer had vermoord,....


En zoals altijd hadden wij de laatste aflevering een feestje
en hebben wij nooit gezien wie Laura Palmer heeft vermoord.

Misschien wel 25 jaar later kijken wij de 8 afleveringen 
en zijn reuze benieuwd wie nu heeft gedaan,....


Na het kijken van aflevering 8 met een heel vreemd eind,
kwamen wij erachter dat er een tweede seizoen is 
en wij nog 23 afleveringen moeten kijken!

WIE HEEFT NU LAURA PALMER VERMOORD?


En wat mijn nieuwe gehaakte kussen van vasten te maken heeft met de moord op Laura Palmer?
Helemaal niets,..
maar anders wordt het zo'n saai verhaaltje zonder foto's!

Fijne dag, allemaal,..


21 opmerkingen:

  1. hi, hi, zou ons kunnen overkomen, altijd films zonder einde te zien. En dan die series, die gaan sneller dan ons kijkvermogen en zijn dan ook regelmatig de draad kwijt ha ha. Succes met je laatste 23 afleveringen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha daar moet je dan wel wat voor over hebben om de moordenaar te ontdekken.
    Maar wel mooi kussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kussen Wilma, ik weet ook echt niet wie haar heeft vermoord, heb nooit die film/serie gezien.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te zien is jouw hondje bezig een beertje te vermoorden :-)
    Nu ben ik ook wel heel benieuwd wie Laure Palmer vermoord heeft, raar hoor dat je dat pas te weten komt in het tweede seizoen.
    Het kussen is erg mooi, ziet er strak en modern uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Floor.
      Onze Boyke is zijn teddybeer steeds weer aan het vloieren....
      Zo LIEF!!

      Verwijderen
  5. Mooi kussen zeg, en Laura Palmer's vader heeft haar vermoord. Goeie serie trouwens:-)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij hebben de serie ook gezien en als je mij vraagt, wie heeft haar vermoord? Ik zou het niet weten, maar de serie was zo bijzonder en raar, dat hij heel lang bleef hangen. Wat goed dat Marc alweer zo lang kan werken. Dat is een heel goed bericht en ja wat je haakkussen betreft, meis je hebt gouden handen. Alles wat jij maakt vind ik zoooo mooi. Geniet lekker van elkaar en de kleinkinderen en hun vakantie. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij hebben de serie ook gezien en als je mij vraagt, wie heeft haar vermoord? Ik zou het niet weten, maar de serie was zo bijzonder en raar, dat hij heel lang bleef hangen. Wat goed dat Marc alweer zo lang kan werken. Dat is een heel goed bericht en ja wat je haakkussen betreft, meis je hebt gouden handen. Alles wat jij maakt vind ik zoooo mooi. Geniet lekker van elkaar en de kleinkinderen en hun vakantie. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat grappig dat jullie Twin Peaks aan het kijken zijn. Ik weet nog goed dat het destijds uitgezonden werd en hoe iedereen het erover had. Mijn moeder vond het ook fantastisch! Wij hebben het nooit gezien omdat we de eerste aantal afleveringen niet gekeken hadden en het ons niet leuk leek om alsnog te gaan kijken. Naderhand had ik daar toch wel spijt van en toen zag ik laatst dat de serie uitgezonden wordt op Netflix dus ik heb de eerste aflevering inmiddels gezien. ;-)
    Je kussen is trouwens prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In elk geval zijn jullie de komende tijd onder de pannen om uit te vinden wie Laura Palmer heeft vermoord.
    Mooi kussen hoor.
    En fijn dat het met Marc allemaal de goed kant opgaat.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kussen, en eens zullen jullie wel weten wie de moord heeft gedaan.
    Fijn dat je man weer kan werken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kussen. Ik ben ook aan het streamen geslagen. Agatha Kristie, Poirot, al die ouderwetse detectives. Kun je ook heerlijk handwerk bij doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kussen !
    Twin Peaks ? nooit gezien denk ik .... waarschijnlijk door alle avonddiensten op wisselende dagen ; 0) Of was de serie al voor die tijd ... ga me er toch eens in verdiepen :0))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat fijn dat het zo goed gaat met je man.
    ben weg van je zonnebloemen zo mooi.
    groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hahaha,je maakt van je verhaaltje een detective met open einde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hahaha,je maakt van je verhaaltje een detective met open einde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wilma, wat een mooi kussen heb je daar gemaakt. Ook je zonnebloem ufo vind ik erg mooi. Zonde om nog langer in de kast te laten liggen.
    Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nooit gezien die serie maar je kussens zijn leuk! Fijn dat het beter gaat met je man!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kussen, Wilma! Echt heel mooi! En ja, Laura Palmer en Twin Peaks… intrigerende serie… Fijn dat het steeds beter gaat met Marc!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!