woensdag 23 september 2015

"Gezellige klosjes",.....


Na een zomer met veel klosjes maken,
wat zo vreselijk leuk is om te doen,
heerlijk in je tuintje,
of binnen met slecht weer,
steeds hetzelfde patroontje maken,....


Helemaal niet saai om te doen want de verschillende stofjes maken het zo interessant
en geniet ik van de kleine klosjes die worden gemaakt,....


De klosjes worden niet gestreken omdat ik de blauwe stift er nog wel uit wil krijgen.

Vandaar een grote rommelige stapel die nu aan de lap worden gezet
en ik steeds meer geniet van deze top,....


De quilts met steeds weer hetzelfde patroontje heeft een speciale werking op mij 
en raak ik steeds meer in de ban van dit klosje van 6cm,...

Zal ook meteen een foto plaatsen in de groep op facebook,
genieten van UFO'S
want genieten van deze UFO doe ik zeker,...

Fijne dag en 

16 opmerkingen:

  1. O hij wordt schitterend heerijke warme kleurtjes ook zeker met het herfstweer
    Fijne woensdag x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jouw kleuren combi is zo mooi en zo helemaal eigen . dat ik heel erg benieuwd ben naar jouw blauwe sbs hihhi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It is growing quiet fast, wonderful bobbins, love your fabric and color choices.
    Greetings,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij wordt ook wel erg mooi Wilma! Geniet er dus maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtlap om te zien. De diversiteit van kleuren is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he om met zo´n eenvoudig patroontje te werken en er iets mooi´s van te maken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat wordt hij mooi!! Leuk patroontje is het toch hè... je brengt me weer op een idee hoor: ik heb tenslotte ook nog een bergje klosjes liggen, waar ik toch eens een geheel van moet gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi hoor! Inderdaad heeft het iets, steeds hetzelfde patroon, dan spreken de stofjes meer.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik blijf jouw kleurencombinatie mooi vinden ! En ik kan me ook voorstellen dat het leuk werkt om het klosjespatroon te gebruiken. Het gaat, denk ik, lekker snel en elke keer dat je er 1 af hebt, geeft het toch weer een voldaan gevoel ! Heb je al een idee voor een rand ?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze toch mooi de klosjes. Hier is het nog steeds mijn lievelingsquilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, echt? Zijn ze maar 6 cm? Wat een heerlijk werkje. Als mijn mandjesquilt klaar is, ga ik er misschien ook wel een maken
    groetjes van Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal top, de klosjes.
    Steeds weer er bij maken, geeft veel vreugde.
    Kan me helemaal indenken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma