zaterdag 26 september 2015

"hip&stoer",...


Stalend mooi weer hier en wat laat ik zien?
Dikke warme sjaals!!

De grijze heb ik vorig jaar al gehaakt maar omdat ik hem zo vaak heb gedragen toch een roze gehaakt,..



Een lange sjaal met franje in het oudroze en waarbij mijn jongste kind al zei,...
Die mag ik zekers wel lenen toch?
:o)


Van de week leren labeltjes besteld bij Holland label  met een uiltje omdat ik daar wel erg gek op ben,....

SCHATTIG!!


De babycape schiet door al het andere haakwerk niet zo op dus eerst daar verder aan,....


Het voorraadje wol wat er al een jaar ligt begint nu wel in te slinken 
nog phildar garen voor een sjaal voor Marc,
  roze voor een sjaal,
en de rest zijn sokkenwolletjes dus sokken breien kan ik ook nog,..

Zo als je ziet zijn er al heel wat lalylala poppen naar hun nieuwe aders gegaan
en zitten ze nu nog maar met z'n tweeën in het gehaakte mandje,...

Volgens mij kom ik de herfst en winter wel door.
Kopen jullie nu ook sneller dan je handen kunnen werken?
*Ü*

Fijn wekend,


13 opmerkingen:

  1. Het is toch heerlijk om zo de herfst/winter in te gaan. Wat leuk zeg die labeltjes. De roze sjaal zou ook mijn favoriet kunnen zijn. kopen van al die mooie garens en lapjes gaat inderdaad altijd makkelijker en sneller dan het maken van al dat mooi's.
    Fijne zondag
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sneller kopen als handwerken? ik ga je geen antwoord geven of is dat toch antwoord (lol) Mooie shawl heb je gehaakt en dat label GAAF. Fijn weekend zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben jouw kinderen/kleinkinderen toch geluk met zo'n handige, creatieve moeder/oma! Ik heb even naar de babycape gekeken en het is werkelijk een schatje en ook de shawl is om te stelen. Zo komen jullie de winter wel door.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige shawls, en extra mooi door de mooie labeltjes. Ik koop ook wel sneller dan mijn handjes kunnen werken, hoor. Wat zouden wij moeten zonder een voorraadje. Groetjes, Antje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De sjaals zijn prachtig.mleuk het label en ja ik heb ook altijd wel wat voorraad liggen voor je weet het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk warme sjaal, en ja even uitlenen moet kunnen hé, of zou hij zo stiekem een andere eigenares krijgen.? Heb daar wel enige ervaring mee.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent niet alleen goed in quilts, maar haken en breien draai je je hand ook niet voor om!
    Wat een leuke sjaals..., en met zo´n prachtig label helemaal te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke labeltjes. Heerlijk van die warme sjaals. Ik heb er ook een stel gebreid, maar draag ze eigenlijk heel weinig. Meestal te warm hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk! Zit dus echt in de familie 😊 fijn om z'on tante te hebben 😊 groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd handig toch om wat op voorraad te hebben. Nu de winter er weer aankomt? Je sjaal en vooral ook de labels zijn superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke warme sjaals. En ja, ook ik koop sneller dan ik kan maken, dus geef mezelf toegelaten een koopverbod, om dit even later weer vrolijk te verbreken. Het houdt je van de straat zeg ik altijd maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke sjaals en dan ook nog met zo'n hip label ! Erg leuk bedacht !
    En ja, ik koop altijd te veel stofjes, heb nu in mijn kast stof voor zoveel quilts dat ik eigenlijk nog wel een aantal jaren zoet er mee ben. Daarom wil ik na de DJ eens wat meer op de naaimachine gaan werken aan leuke quilts, dan kom ik wat sneller door mijn stofjes heen.
    Maar het 'probleem' is dat ik wel weer altijd zoveel leuke nieuwe stofjes zie ... en dan steeds opnieuw weer verliefd wordt. Ach, zolang dat maar op stofjes is (en niet op een andere vent) is dat niet zo erg. Hier is mijn man het helemaal mee eens ; ).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kleurtjes weer Wilma ik wou dat ik zo haken kon

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma