dinsdag 8 september 2015

"The New Hexagon Quilt-Along",...


Gisterochtend heerlijk geluisterd naar Katja Marek die haar verhaal deed over de New Hexagon Millifoire Quilt-Along bij Rinske Stevens,...


Ze is heeft in Duitsland gewoond tot haar achtste 
en zijn toen naar Canada gegaan,....


Daar heeft Katja nu haar eigen quiltwinkel,...


En heeft ze het boek The New Hexagon geschreven ,..


Veel kleur gebruikt ze in haar quilts,...


Natuurlijk maak je deze Quilt-Along in stoffen die jou aanspreken
en zo lag er op tafel deze in de maak die Rinske Stevens mag lenen van de maakster,..


 Zo anders in dit prachtige rood,...

Het was een gezellige dag waar je ook weer veel van opsteekt,...


11 opmerkingen:

  1. Wat zijn die quilts prachtig. Leuk om de verschillen in de diverse kleuren te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb de link even bekeken: wat een mooierd! ik zou er bijna meteen aan beginnen...maar ik heb al veel te veel liggen ;0) Ik ben wel heel benieuwd om alle verschillende samenstellingen van de deelnemers te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige quilt ! Vooral die felgekleurde vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie quilt is het. Ga je deze ook maken?
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hé,benieuwd of je er ook aan gaat beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat leuk! Wij waren vorig jaar nog bij Katja in de winkel in Kamloops, Canada! Ze had er toen al over dat ze waarschijnlijk naar Nederland kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was in Culemborg bij Willeke, daar was het ook al zo gezellig. En inderdaad een prachtige quilt, maar ja 'een mens kan niet alles!' Leuk er ook bij jou over gelezen te hebben. Die Katja moet toch echt bek en bek af zijn van al die workshops........

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het erg mooi uit. Kan me voorstellen dat je genoten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig kleurrijk super leuk dat je dit laat zien!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er prachtig uit. Zelf zou ik voor de kleurige gaan, hoewel die in mooi stemmig rood er ook zeker mag zijn.
    Heerlijk toch om inspiratie op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma