woensdag 7 oktober 2015

"Heerlijk bezig",....


Precies een week geleden kon ik mijn naaimachine ophalen die wat nieuwe onderdelen nodig had
en een onderhoudsbeurt kon hij ook wel gebruiken,....

*Ü*

Nadat ik op mijn kop heb gekregen dat ik liever voor mijn machine moest zijn 
want de onderhoudsbeurt was veel te lang geleden,
 kan ik weer verder met meanderen van de huisjes quilt.


Mijn speldenkussentje die al jaren wordt gebruikt begon behoorlijk te slijten 
en stak hier en daar de vulling uit zijn buik.

Hoog tijd om een ander buikje te maken voor het schattige schaap 
en precies een mooi werkje voor de machine die weer terug is,....


Op de salontafel staan de appeltjes en peertjes van Atelier Bep die ik al zo vaak cadeau heb gedaan als speldenkussen 
en toch hier altijd voor de sier ergens staan,....

Vandaar dat het schaap natuurlijk een nieuw buikje moest omdat in de rest geen spelden en naalden worden geprikt.

Ach arm schaap,....


9 opmerkingen:

  1. ":0)) Ach ..."
    N nieuw wolletje en dan kan ie er vast weer tegen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat je naaimachine het weer goed doet. Hier moet er een nieuwe komen... maar geen idee welke... Wil ook wel van die leuke appeltjes en peren gaan maken... Ze blijven leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij gelukkig met een opgeknapt machientje, het schaap gelukkig met een nieuw buikje... heerlijk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms kom je er niet onderuit en moet de machine echt weg.
    En als hij weer terug komt denk je, waarom heb ik dat niet eerder gedaan.
    Leuk al die appels en peren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is het niet heerlijk, zo´n pas gereviseerde machine! En wat is je meanderen mooi......kun je een beetje meandermoed naar me sturen....ik zie er altijd zo tegen op!
    Schaapje doet haar best, dan mag ze wel een lijf-lift. De appeltjes zijn schattig. Leuke foto´s!
    groet
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja een onderhouds beurt voor de machine het moet soms maar wordt vaak uitgesteld en ben je zo een jaar verder. Wat zal het schaap blij zijn met zijn nieuwe jas.
    Veel succes met het meanderen. Moet ook eens hoog nodig aan het oefenen maar ja ook dat schuif je vaak vooruit.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei, ik werk zo weinig op de naaimachine, dat hij geloof ik in al die jaren één keer weg is geweest.
    Lief, je schaapje en je peertjes en appeltjes horen bij de herfst !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi die appeltjes van Bep en leuk schaapje. Je naaimachine kan er weer even tegen en je zult het toch wel kunnen merken dat het fijner werkt. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het schaapje zal je vast dankbaar zijn met z,n nieuwe buikje:-) en vind die peer en appeljes erg leuk....succes met al die kleine stukjes stof:-):-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma