donderdag 1 oktober 2015

"Virus op de bee",....


Domme Doos,....
Niet zoveel zin meer in klossen 
en dan zal je altijd zien dat het ineens niet goed gaat,...

Gelukkig is mijn tornmesje mijn grote vriendje!


Gisteren was het weer zover,
dat een clubje gezellige dames bij elkaar komen om samen te patchen,...

We beginnen natuurlijk met koffie en wat lekkers 
en laten we wat zien wat er gemaakt is of gemaakt wordt,...


Dit keer was mijn "Dronkemanspad" mee 
en werd er natuurlijk wat verteld hoe het gemaakt is 
en wat het verhaal van deze quilt is,....


Op het label staat dat mijn dronkemanspad af kwam in juni 2010 ,..
wel handig zo'n label want deze Domme Doos vergeet dat!


Op het moment zijn wij bijna allemaal aan het hexen op de bee
en is het een erg besmettelijk virus!!


15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie DP is het geworden en het label ach dat had mij ook kunnen overkomen. En wat een lieve hexenbloemetjes. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoe al je quilts op elkaar afgestemd zijn... Met een bakje thee binnen handbereik heb ik zo mijn eigen bee...*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty, pretty quilts. All lovely. You can be proud of your work. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er allemaal prachtig uit,mooie kleuren, en ik zou ook niet zo gauw weten in welk jaar ik een quilt gemaakt heb. Veel plezier met de hexen.
    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat dat domme doos aar weg hoor. Zo dom komen die prachtquilts niet over op mij. Superwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor. En gezellig he, zo'n bee.
    groetjes van Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your Drunkard's Path quilt is very beautiful!
    I love your finished borders too.
    Lots of lovely Hexie's made during your Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O,O.... !
    Je hebt toch niet ( *U* net als ik ...(o) je klosjes losgetornt ??
    die van jou zijn (wel) mooi :o)))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O gelukkig ik schrok al (LOL)

    zie nu dat je er drie dezelfde kant op had, dus heb je alleen die ...losgemaakt (toch) !?!

    (die van mij heb ik n.l een tijd geleden al he-le-maal losgetornt ... vandaar mijn schrik voor jou ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor, dat dronkemanspad! Ik heb een doos met hexies, maak ze van restjes. Op een gegeven moment moet daar iets moois uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel herkenbaar die klosjes! Doen we allemaal volgens mij wel eens als we tegelijk proberen te 'praten en breien'. Mooi is je dronkemanspad! Goed dat ie nog eens bewonderd mag worden op de Bee....waar zouden we zijn zonder..... Ik kan me mijn leven zonder Bee niet meer voorstellen....dat hebben wij quilters toch nodig hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend quilt werk allemaal Wilma, en succes met de Bee
    Groetjes uit Zweden en een fijn weekeinden

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt helemaal gelijk.... zonder een label weet je het allemaal niet meer zo precies. Tot mijn schande moet ik bekennen dat mijn quilts nog geen label hebben. Steeds ben ik het van plan maar het komt er gewoon niet van. Binnenkort toch écht eens aan beginnen.
    Je hexjes zijn heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nice picture of the dog on your blog side bar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lijkt me supergezellig om zo met z'n allen lekker bezig te zijn met patchen en elkaar aan te steken met een 'virus'. Vind de quilt prachtig en is het alweer zolang geleden dat je hem maakte. De hexjes zijn ook al zo mooi en groeien vast ook uit tot een heerlijke quilt.
    Fijne dag, liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!