donderdag 19 november 2015

"Follow Your Heart",...


En zo begon het met het eerste blok van Follow Your Heart een patroon van de quiltcompany.
Sent with love,....


Blok twee Sew Sweet Cottage,...


Rose Garden Cottage met de lieve bloemenknoopjes bij de deur,...


Hoo´s Your Sweetheart met uiltjes waar ik zo van houd 
en weer leuke knoopjes in de boom,...


En als laatste Sweet Tea Cottage,....


Veel applicatie waar ik mij helemaal op uit kon leven 
en met de hand vast gezet,...


Bloemetjes en veel hartjes werden gemaakt,....


De top in elkaar 
en tijd om te gaan quilten,...


Wat is het een plaatje geworden 
en ondanks dat er veel met de naaimachine is gedaan,
was het een heerlijke quilt om te maken
en misschien juist wel omdat de naaimachine eraan mee heeft geholpen,...

Een beetje vreemd maar ik vind het ook nog wel jammer dat hij af is!!

De quilt is even logeren bij de hobbywinkel,
waar het gehele pakket ook te koop is,
en toch kan eigenlijk niet wachten dat hij weer thuis komt,...

Wat is het leven soms zwaar,...
;o)


22 opmerkingen:

  1. Zo mooi om alle blokken achter elkaar te zien ontstaan en te zien groeien tot een quilttop en dan tot een quilt! Gefeliciteerd!
    Nu nog even geduld totdat ze weer terug komt en je er dagelijks van kunt genieten!
    Bedankt dat we mee mogen genieten,
    vrolijke groet
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige quilt. Het is fijn om weer een post op je mooie blog te mogen lezen :)
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi Wilma. Leuk dat er weer iets af is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Kan me voorstellen dat je het jammer vind dat ie af is! Wat zul je er veel plezier aan beleven als ie weer terug is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me goed voorstellen dat je je kindje mist nu ze uit logeren is.
    De quilt is echt prachtig geworden! Leuk patroon, mooie stoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is hij prachtig geworden. Daar mag je trots op zijn
    groetjes van Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is-ie mooi geworden!!! En wat een lieve huisjes. De naam van de quilt past helemaal....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een juweeltje van een quilt. Wat moet het leuk geweest zijn om hieraan te werken. Volgens mij is dit weer een echte "Wilma productie". Ik hoop dat je er heel lang plezier van zult hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful top, wonderful colors, so nicely done.
    Greetings,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige quilt, ik snap wel dat je die weer vlug thuis wilt hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een enige top is het geworden! Dat is echt zo'n quilt met een hoog 'wil ik ooit eens maken' gehalte!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel anders mooi als anders en LEUK !

    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kindje uit handen geven is niet makkelijk. Het is ook een hele mooie lieve quilt geworden.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooi quilt is het.
    Succes met het quilten
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een fantastische quilt is dit! En wat is-ie mooi gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach Wilma, ik lees het nu pas van je schoonmoeder. Nog gecondoleerd.
    Gelukkig kun je je onderdompelen in je lapjes.
    Het is een fantastische quilt geworden!
    Heel veel sterkte nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is je quilt mooi geworden! helemaal op zijn Wilma's...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is je quilt mooi geworden! helemaal op zijn Wilma's...;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!