zaterdag 5 december 2015

"Amerigo, Cupid en Blitzen",...


Van de week druk geweest met een "opdracht" om een Tilda rendier te maken voor de komende feestdagen.
Geen probleem natuurlijk,...
zou je denken!


Na de koffie ging Cupid mee om in een ander huisje de kerstdagen door te brengen
en al snel begon ik Cupid te missen!

Helemaal toen ik een foto kreeg van Cupid op zijn nieuwe plekje,....


Het patroon en de stof lag nog op de werktafel 
en zo gebeurde het dat
Blitzen bij ons de feestdagen door mag brengen,....
:o)


Sorry Amerigo dat het vandaag niet over jou gaat 
maar over Cupid en Blitzen,...


 En dat op de dag dat je alweer bijna naar Spanje gaat,...

Iedereen een fijne sinterklaasavond!


5 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien Wilma, die Tilda dingen blijven leuk, ik heb ook net de boeken weer uit de kast gehaald. En je zin in quilten komt vast terug met de mandjesquilt, in de speciale Wilma kleuren, ben nu al benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk nu al je kerstversiering klaar. Nog een gezellige sinterklaasavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze staat bij ook nog op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!