donderdag 3 december 2015

"BAH",....


Wat had ik de laatste maanden weinig zin om iets te doen,..
Al die werkjes waren ineens geen hobby meer maar een moeten.

BAH!!

Zal ik dan nu toch genoeg hebben van al die hobby's?


Stil hier in het internet huisje omdat ik zo weinig deed.

BAH!!

Eigenlijk ook niet zo vreemd dat ik geen zin had om wat te doen als ik mij bedenk wat er allemaal gebeurd is in dit afgelopen jaar,....


Misschien een leuk patroontje voor de kerst?
In de mappen liggen genoeg patroontjes 
en anders boeken genoeg om wat moois uit te halen,.....

Nadat de sneeuwpop klaar was,
die half gemaakt in een doos lag,
 had ik ineens zin om iets anders te gaan maken!

Zou het dan nu toch over zijn?
Geen BAH!! meer?


Het ene boek na het andere kwam uit de boekenkast.
Wat heerlijk ontspannen om met een kop thee alles door te spitten,...

En voordat ik het zelf door had sta je te tekenen en te knippen,
worden er deeltjes aan elkaar gezet
en heb je ineens een mandje met kerst en winter,...

Oh wat heb ik zin om vanavond deze dingetjes op te vullen!!

2132 kleine vingerhoedjes,...

En voorzichtig werden er tussendoor kleine vingerhoedjes aan elkaar gezet,
om vervolgens geen zin te hebben om te koken,
 want zeg eens eerlijk dit is toch veel leuker om te doen?

Volgens mij is het geen gevoel van moeten meer!


12 opmerkingen:

  1. Helamaal geen BAH meer, super leuke dingen ben jij aan het maken, dat is om weer blij van te worden. Leuk hoor. En je vingerhoedjes..... wow, wat schiet dat op, hoe groot wordt hij wel niet. Voor mij weer inspiratie genoeg om in de lapjesmand te kruipen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent met zoveel moois bezig. Het bah gevoel herken ik uit duizenden. Ik heb sinds mijn rugblessure eigenlijk nergens zin in behalve in borduren. Zonde natuurlijk want er ligt zoveel moois te wachten wat nog af gemaakt kan worden. Soms heb ik ineens zin maar dat is dan ook zomaar ineens weer weg. Lekkerdoen waar je zin in hebt en soms is dat even niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel jammer van die tijd met veel B A H !
    Maar zo gaat het soms. Het is jammer maar niet zo vreemd als je andere dingen aan je hoofd hebt.
    Meestal komt het gevoel van "wat heb ik toch een leuke hobby " weer terug en dat is gelukkig bij jou ook gebeurd.
    Veel plezier met alle steekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Wilma, dit herken ik wel, zoiets heb ik ook zomaar ineens, totdat je toch wat inspiratie opdoet door snuffelen in boeken of je in een winkeltje bent geweest, waar allemaal leuke spulletjes staan, die je eventueel ook zelf kunt maken.
    Leuke mand vol spulletjes, ga ze maar lekker vullen.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met het zoeken naar leuke maaksels. Dat komt vast weer goed, even een pauze kan goed zijn. Dan komt het plezier zo ineens terug

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, zo kan dat gaan als je even door elkaar geschud bent...
    Gewoon je gevoel volgen en doen waar je zin in hebt. Maar je kunt zo terug verlangen naar je oude enthousiasme hè...
    Liefs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel herkenbaar Wilma. Komt in de regel goed, sprak zij wijs ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel herkenbaar Wilma. Komt in de regel goed, sprak zij wijs ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O ja, zo herkenbaar, Wilma... Maar bij jou komt dat altijd weer goed hoor, met zoveel moois om je heen! En dat inspireert anderen dan ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja wie heeft daar nu nooit last van? Iedereen wel toch? Dat het niet lekker loopt, je draad wat anders doet dan jij zou willen? Dagen voorbij schieten, maar wat heerlijk dat het quilten wel weer terug is want helemaal zonder???? Fijn weekend, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch wel fijn dat het bah gevoel ten goede is gekeerd en dat je weer blij wordt van steekjes naald en draad.
    Het is altijd leuk om je verhaaltjes te lezen en je creatieve uitspattingen te zien en bovenal je prachtige quilts.
    Ik hoop dat het een wat minder turbulent jaar voor jullie gaat worden.

    Fijn sinterklaas weekend,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!