maandag 7 december 2015

"Het kerst huisje van Kuin",....


De december maand is hier genieten.
Daar waar andere totaal in de stress schieten van deze maand,
genieten wij zo van de kerstperiode,....

Heel veel dozen met kerstspulletjes waar ik ieder jaar een keuze uit maak wat wel in de boom komt en wat niet.
Totdat Marc met een lachend gezicht zei dat we wel twee bomen kunnen vullen met alles,....


Hoe ouder hoe gekker!!
Het staat zo onwijs gezellig nu de twee bomen staan,..
Het is alleen een pens vol werk!!
:o)


En omdat Marc sinds kort VW busjes spaart mogen er ook een paar de boom in,..
;o)


Het is niet alleen maar kerst hier in het huisje van de Kuintjes.
Er wordt met de naaimachine gewerkt aan Nijntje,
je weet wel,
dat piep kleine konijntje,....


Voor de eerste keer niet slecht moet ik zeggen,...
alhoewel je wel hier en daar iets tegen komt wat niet helemaal perfect is,...


En zijn jullie al begonnen met de kerstspullen van zolder te halen?

Fijne maandag,

22 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat het er erg gezellig uitziet, die 2 bomen.
    Genieten ! En er is ook heel wat om op terug te kijken !
    Ik hoop dat het met jullie tweeën ook goed blijft gaan qua gezondheid !
    Hartelijke groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi , 2 bomen ! Leuk, het ziet er gezellig uit.
    Ik vind die stolp met dat huisje en vw ook errug leuk.

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het gezellig en sfeervol! Bij mij is het nog lang niet zo ver,maar de verhuisdozen, die ik tegenkom waar KERST op staat, zijn wel goed in het zicht gezet,... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat super leuk twee bomen hi hi, goed idee. Nee, wij zijn nog niet zo ver, maar het kriebelt al dus..... nu snel naar de vliering!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer eens wat anders 2 bomen!! Gezellig hoor!Ze zien er mooi uit.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er al gezellig uit. Hier plaatsen we de boom pas een week voor kerst. Maar als ik dit zo zie, gaat het wel kriebelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaja, de boom staat en de rest ook. Ben vorige week al begonnen en de boom gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful! You are inspiring me to get more decorating done.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh supermooi, wat staat het gezellig, veel plezier in deze maand!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jazeker ook ik ben begonnen met Kerst in ons huisje. Na Sinterklaas met de hele familie ben ik blij dat ik nu met kaarsjes ballen en aanverwante artikelen aan de slag kan gaan. En jou blogje maakt dat ik er nog meer zin aan krijg.
    Ziet er super gezellig uit.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat ziet dat er gezellig uit. Dan komt de zin om het huis in de kerstsfeer te brengen vanzelf

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet het er gezellig uit bij jullie.
    Ik heb alles versierd moet alleen de boom nog doen.
    Kon mijn kerstboom verlichting niet vinden dus morgen gauw wat nieuwe lampjes kopen.
    Heerlijk sfeertje de kerstperiode!

    Groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh geweldig! Twee bomen! Ziet er reuze gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee kerstbomen en allebei ook nog even vol ook. Hihi...
    Gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet het er gezellig uit, wou dat ik even binnen kon stappen bij je!

    Hier doe ik niet veel aan kerst, we zijn met zijn 2tjes, zet wel overals kaarsen neer , en wat wekoms lichten, maar daar blijft het bij!

    Als ik een kerstboom zet, dan heb ik een extra kerstengel Simba!

    Liefs vanuit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zooo... gezellig ! mooi hoor twee bomen.
    Hier ook al wat versiering maar de boom komt buiten onder het afdak in verband met de katten ;)
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Wilma wat gezellig weer die bomen maar zal ik je eens wat verklappen ik ben net een beetje gekker dan jij ik heb vier bomen en inderdaad het was weer een hoop werk .Ik wens je een fijne Decembermaand.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wilma, wat gezellig om twee bomen neer te zetten.
    Geniet er maar van.
    En wat leuk dat VW busje.

    YokkoBears

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben juist aan het bedenken of ik dit jaar een grote of juist eens een wat kleinere boom moet doen. Jouw perspectief had ik nog niet overwogen..............

    BeantwoordenVerwijderen
  20. je kersthuis is werkelijk prachtig ♥ zo smaakvol allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ben je lekker bezig, prachtig ziet het eruit! Fijne en gezellige dagen. gr. Carin

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma