donderdag 17 december 2015

"Hexjes maar dan anders",...


Hier in het huisje van Kuin is het niet meer dan normaal dat er een hond 
of kat op je werk gaat liggen,
terwijl je ermee bezig bent 
of een foto in je huisje op het internet wil gaan zetten.

Hoi Boyke,....
wil je ook even dag zeggen?


Nadat ik heel veel bolletjes katoen van oudste kind kreeg moet je wel verder aan je gehaakte deken natuurlijk.
Gelukkig had ik hier in het huisje op het internet geschreven hoe ik het had gemaakt
want wat vergeet je dat snel!


Het oudste kind had ook wat bloemetjes gehaakt dus die moeten ook een plekje krijgen in de deken,...
Hoe leuk is dat?


Onder toeziend oog van Boyke worden er foto's gemaakt 
en ik denk dat hij het wel oké vind,...


Het haken van de hexjes is erg leuk om te doen
maar moet wel eerlijk toegeven dat het aan elkaar zetten niet mijn hobby is,....


Het is gewoon patchen met haakwerk,
al doe ik het liever met stofjes,....
:o)


Hoi Kerstman,...
Let jij ook op?


Dag Boyke.

Slaap lekker,...
vrouwtje gaat naar boven want ik heb toch leuke patronen van ijsberen liggen!

Fijne dag,...

Pootje van Boyke en

12 opmerkingen:

  1. Wauw, wat wordt je gehaakte deken mooi! Ik zet dit ook op mijn lijstje voor ooit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi die gehaakte hexjes maar wat een klus lijkt het me om al die draadjes weg te werken! Gelukkig heb je ook bij dat lastige klusje goed gezelschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heerlijk Wilma, wat een variatie aan werkjes heb je, geen wonder dat Boyke helemaal alles in de gaten wil houden.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op de eerste foto had ik niet meteen gezien dat het om haakwerk ging... Maar wat leuk al die hexjes bij elkaar! Je hebt er wel enorm veel gehaakt en ik snap dat het niet grappig is om ze achteraf allemaal aan elkaar te maken. Ik doe zoiets altijd tussendoor; afhechten en delen aan elkaar maken zodra het kan. Dat bevalt mij prima.
    Die Boyke, vertederend ... ja, zo gaat dat met beestjes... genieten hè..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, wat wil je, Boyke is al een Bekende Quiltsterhond, dus BQH en ze steelt graag de show. Dus, iedere gelegenheid, is ze erbij. Mooi is je haakwerk. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig zo'n handwerkhond :-)
    Je gehaakte hexjesdeken wordt heel mooi, maar oh dat in elkaar zetten.....dat begrijp ik hoor, het is ook mijn hobby niet :-)
    Wat de ijsberen betreft: ik ben nieuwsgierig :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marianne Scheffersvrijdag, 18 december, 2015

    Een tijdje geleden heb je er ook eens een foto van laten zien, ik was er meteen verliefd op. Dus heb ik er ook een gehaakt, niet zo groot hoor, maar heel fijn om te doen.
    En ja, hoe zit dat met die ijsberen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig.... je blijft gewoon gezellig schrijven. Je gehaakte hexagon deken wordt geweldig!!! En Boyke is een lieverd....*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een hoeveelheid draadjes, ik moet er niet aan denken! Het eindresultaat is wel prachtig, maar geef mij ook maar het werken met stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zeg :0))
    En Boyke erbij en hexjes van je dochter extra bijzonder !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk!! Een gehaakte deken van hexjes... geweldig! Dat ga ik zeker onthouden... voor ooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er heel leuk en mooi uit.
    Lijkt mij een gezellig werkje.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!