woensdag 9 december 2015

"Hoe zit het toch met",.....


de klosjes,....
Deze vraag wordt vaak gesteld via de mail van mede klossers,...

Inderdaad laat ik ze niet meer zo vaak zien,
gewoon omdat de manier waarop ik nu bezig ben 
niet zo interessant is om te laten zien,....


Toch wordt er hier nog wel geklost al zie je ze even niet verschijnen in mijn huisje op het internet.

Ben nu bezig om rijtjes van 10 klosjes te maken.
Over de stok van de bibliotheekkast hangen ze te wachten tot ze een lap worden
en ziet er niet zo heel interessant uit,...


Het eerste lappie ziet er wel gezellig uit met die 200 klosjes!!

Moet wel eerlijk zeggen dat het naaien van de klosjes leuker is dan de klosjes tegen elkaar te zetten,...


Ondertussen wordt ik in de gaten gehouden door deze gezellige beren,
die nu even boven staan omdat de kerst naar beneden is,...


Na de kerst mogen deze kouwe Karels naar beneden,..

Tot die tijd staat het erg leuk 
en kan ik nog mooi even wat FimoWortelNeuzen maken,..

Wat is het leven van een creatief mens toch prachtig!!

Nu ga ik even achter de brievenbus liggen want er komen zo mooie boeken binnen,...
:o)


5 opmerkingen:

  1. ohhhhh wilma ik ben er weg van!!!!jij hebt ook zooooooo ''n goed gevoel voor kleur!!!ik vind ze echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat je ons nog mee genieten met de mooie boeken. Ga er zomaar van uit dat het quilt boeken zijn.
    De klosjes quilt in wording o ik lik mijn vingers af aan al die mooie gekleurde lapjes.
    Als ik zo naar buiten kijk is het inderdaad ook nog geen weer voor koude kerels.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd fijn nieuwe boeken! Je klosjes zijn leuk'

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma