vrijdag 11 december 2015

"Werkelijk?",....


In het verleden heb ik wel eens een boek van Tilda besteld omdat de voorkant zo heel anders was dan die ik in mijn boekenkast had staan.
Dagen onder de brievenbus gelegen
en als het boek dan kwam bleek dat ik het boek al had.
Alleen de kaft was anders 
en soms de taal,....

Vandaar een foto van het boek zodat je weet waar deze grappige varkentjes in staan,....
;o)


De 3 varkentjes zijn klaar op de knoopjes na.
Het grote varken heeft al 4 prachtige houten knopen 
en nu moeten de biggetjes nog kleine knoopjes,...

Even snel op internet om Tilda knoopjes te bestellen,
want dat is toch wel heerlijk en makkelijk,...


Niet dus!!
Genoeg knoopjes te vinden 
maar als je dan gaat afrekenen,
zie je dat er €3,95 of zelfs €5,90 bij komt om ze naar mijn huisje te brengen,...

Werkelijk?
Voor 8 knoopjes, 
die door de brievenbus kunnen?


Volgende week moeten wij toch naar de grote, boze stad dus kan ik ze dan wel kopen bij Pipoos,...
Jammer want ik wil het dan graag helemaal klaar hebben!

hihihi,....

Ons bent zuunig, zeg maar!
*Ú*

Fijne vrijdag,...

9 opmerkingen:

  1. Ja, die verzendkosten rijzen soms de pan uit. Meestal stuur ik dan even een mail en zeg dat ik het per brievenbuspost wil hebben. Dan kan het vaak wel goedkoper.

    Ik heb ze nog nooit gezien, die varkens. Ze zijn wel erg leuk!
    En ja, dat is mij ook al eens overkomen, zo'n boek wat ik al in de kast had staan.Ergerlijk!


    Fijn weekend.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke varkens, en trouwens wat veel leuke projecten zijn dat die je laatste tijd aan ons hebt laten zien, werkt erg inspirerend.

    Maar inderdaad die verzendkosten vind ik zelf ook vaak erg over de top en remt af met bestellen. Dus ga je ergens anders kijken/kopen en gooien ze hun eigen glazen in.

    Groetjes, en alvast een fijn weekend.

    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt schattig om te zien. De verzendkosten dat is bij mij ook altijd een punt. Het kan natuurlijk niet altijd voor niets maar het is soms moeilijk te begrijpen waarom zoiets kleins versturen zo duur moet zijn. Met een beetje wachten kun je ook nog geld verdienen. Zou ik ook doen.
    Heel fijn weekend.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk. Ik zou die dure knoopjes ook niet willen. Dan maar een beetje meer geduld. Sucees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig, die olifantjes. Ja, het versturen kost vaak meer dan de waarde van het pakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook een Tildafan :-)
    Deze leukerds heb ik nog niet gemaakt { wel die schaapjes} maar als ik zo ziet krijg ik er zin in.
    Je maakt er mooie foto's van.
    Fijn weekend !
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Those pigs are so cute but yes I agree with you, how frustrating!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enig die varkentjes! Inderdaad maken een paar knoopjes het dan wel heel erg duur! Je hebt gelijk dat je even wacht.....

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!