donderdag 28 januari 2016

"Heerlijk simpel",...


Helemaal nog geen zin om te appliceren dus is er een klein doosje gevuld met driehoekjes voor een rand die straks na een rode rand aan het middenstuk moet komen,....


Alleen een klein doosje met alles wat je nodig hebt om de rand te maken zonder dat je stofjes uit moet zoeken,
patroontjes moet uittekenen,
garen moet zoeken,...

Heerlijk zo simpel kan het ook zijn!!


De driehoekjes van een prachtige donker rode kleur met ecru kleurige stof is natuurlijk helemaal geen straf om mee bezig te zijn,...


In een la van de tv kast liggen alle stofjes en het boek klaar om heerlijk bezig te zijn met mijn eigen Phebe zonder dat er allemaal manden in de kamer staan.

Zo netjes,...
Of het zo zal blijven als ik weer ga rommelen met de lapjes betwijfel ik want eens een rommelbibs,...
*Ü*

Fijne donderdag!

10 opmerkingen:

  1. Helemaal niet simpel! Gewoon leuk! Rommel maar lekker: dat hoort erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn bezig zijn met prachtig resultaat!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maakt niet uit waar en hoe je bezig bent als je er maar plezier aan hebt.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De ene keer zin in t een en dan weer wat anders ; 0) zo komt er toch steeds iets bij (af) :0))
    de leuke mooie donkerrode lapje heb ik ook en ik vind m ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou toch een hele klus lijkt mij. De rand gaat mooi worden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. your hand work is very beautiful!
    I love to see your work.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is zo fijn met die hobby van ons, altijd is er wel iets leuks te doen. De Phebe wordt zeker ook weer prachtig.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ziet er inderdaad weer mooi uit, de randen die je aan het maken bent en ook de stofjes die al klaar liggen. Geniet ervan. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms is het heerlijk om gewoon meters te maken met een simpel klusje! Voor alles is een tijd nietwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De Phebe vind ik ook zo leuk, wie weet ga ik hem eens maken.....
    Even via jouw blog omdat ik geen mailadres van je heb.
    Ik was verleden week vrijdag nog bij Aztec, toen heeft Carin er niets over gezegd te gaan stoppen. Reuze jammer, ik hoop nog in de gelegenheid te komen om wat mooie stoffen bij haar te scoren..

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!