zaterdag 23 januari 2016

"Snel terug in het kistje",...


Van de week heb ik gereageerd op een berichtje over een AppelKlokHuisjesQuilt,...
Natuurlijk was mijn reactie dat ik ook een AppelKlokHuisjesQuilt wil maken 
en in een ver verleden hieraan was begonnen.

En het zal je misschien niet verbazen dat het nu al jaren in dit kistje ligt te wachten,......
gewoon omdat ik geen idee heb wat ik ermee moet!


Kijk alles netjes bij elkaar.
Lapjes die gebruikt kunnen worden,
kleine AppelKlokhuisjes geknipt,
sommige al met een papiertje erin
en een paar aan elkaar,.....


Het zijn stofjes die over zijn van een Log Cabin Quilt top die je nog geen quilt mag noemen.
Deze hangt over een trapje te wachten om ooit een quilt te worden 
en iemand warm kan houden op koude dagen,...

OOIT,...


De AppelKlokHuisjes die toch niet het OhWatWordtHetMooiGevoel gaven,...
Wat een zeurkous hé?!
;o)

Misschien wat lapjes niet gebruiken en andere erbij?
Misschien allemaal andere lapjes??
Misschien terug in het kistje gooien 
en snel vergeten!
;o)

Voor nu een heel fijn weekend,

11 opmerkingen:

  1. Hoe herkenbaar, ik stink er ook elke keer weer in, vanmorgen nog kleine blokjes van restjes. Nou die hebben we genoeg en ja hoor de eerste 4 blokjes van de bom zijn gemaakt. Heb ik ergens nog een trommeltje...... Om het in op te bergen😊
    Maar jou klokhuisjes zien er leuk uit hoor, anders maak je er een mini quiltje van.

    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spijtig al dat moois weg stoppen
    Logcabin quilt ook al zo mooi, roept om te worden gepit.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee! afmaken, het zijn zulke leuke lapjes bij elkaar.
    Succes met denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar, Wilma… Maak ik het nu erg ingewikkeld voor je, als ik zeg dat ik het er allemaal erg leuk uit vind zien…? (Maar ja, daar heb ik vaker last van op jouw blog… ;-) ) Mooie lapjes, ook de logcabinquilt vind ik schitterend… Toch gewoon nog eens een momentje voor nemen…? In elk geval geen probleem van maken! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n verrassingsblikje
    De lieve blauwtinten en rood zijn helemaal bij jou Wilma lapjes
    (Te passen) (o)
    Vind ik :0)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee Wilma, niet terug in het kistje doen! Gewoon af en toe een rijtje aan elkaar zetten. Zo'n stapeltje is heerlijk om mee te nemen als je ergens lang moet wachten of als je even geen zin hebt in een hoop troep om je heen: lekker zonder stress afgekloven appeltjes aan elkaar naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou ze ook af en toe oppakken. Ze zijn zo leuk en hij wordt zo mooi. Succes met beslissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de lapjes best mooi bij elkaar. Vind ook dat je gewoon maar even door moet bijten en verder gaan. Zonde om ze terug in het doosje te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is net als met de liefde soms klikt het en soms niet. Denk dat het met jou appeltjes net zo is.
    Wie weet klikt het ooit nog een keer met jou en de appeltjes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,
    Ik had iets wat ik al jaren geleden voor een groot deel had gemaakt (met Atarashi-blokken) en heb het hele pakket toen weggegeven aan iemand die het afgemaakt heeft. Zij blij en ik blij. Ik heb er nooit spijt van gehad en het is nu al weer een jaar of 5 geleden. Het luchtte vooral op !
    Ook verandert soms je smaak en ga je andere dingen leuker vinden; dat mag toch ook.
    Ik zou wel je log -cabin doorpitten, dat is nog maar een klein werk vergeleken met het patchen. Het kan nu nog, deze winter.
    Veel plezier met wat je besluit !

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma